Duurde bij mij ook even....ik ga plat op mijn rug liggen in de ochtend in bed. Dan duw ik best hard, paar cm diep, mijn buik in. Zodra je een hard stuk voelt ben je er. Het is echt het enige wat zo hard aanvoelt in je buik.
14 weken vandaag! Hello second trimester Hoop dat de aankomende tijd wat fijner gaat worden en mijn buik ook eindelijk gaat groeien! Mijn bm heb ik nog niet kunnen voelen maar ik durf niet zo hard te drukken. Bang dat ik de baby bezeer
Ow jongens wat is de Efteling toch magisch hè, ik ben bijna enthousiaster dan mijn kind XD En ook fijn om eens met Sophia alleen te zijn ipv nog schoonfamilie/vader erbij. Die nemen wij vaak mee nml, ze voelde zich nu ook wel gepasseerd denk ik, maar gewoon eens ff met mijn eigen gezin! Echt zwanger hier hoor....kan blèren van blijdschap
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (5) ♡ Bella28 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon- 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 24 jaar 5 februari (1) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar 6 februari (3) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar 7 februari 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (4) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ CaDi - 1e kindje - 28 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (2) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 32 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 21 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 26 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 12 februari (1) ♡ Eslief - 2e kindje - 32 jaar 13 februari (2) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - ? jaar 15 februari (1) ♡ Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 31 -------------------------------------------------- jongen (1) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (26) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila☆ -------------------------------------------------- Afspraken: Augustus 7 augustus - Saarrr1988 - centering pregnancy 7 augustus - bloemetje376 - controle vk 7 Augustus - Kippetje88 - extra echo 12.15u 11 augustus - Pitaa91 - controle vk 11 augustus - CaDi - geslachtsbepaling 13 augustus - moonchild - controle vk 14 augustus - Cindy1977 - controle 9.00u 16 augustus - Pitaa91 - pretecho 16 augustus - Pln - controle (hartje luisteren) 16 augustus - Bloemetje376 - geslachtsbepaling 17 augustus - MamavanHayden - geslachtsbepaling 18 augustus - Appelmoess - geslachtsbepaling 10.15u 18 augustus - Eveliennn89 - pretecho 21 augustus - Mimi91 - geslachtsbepaling 19.30u 21 augustus - moonchild - geslachtsbepaling 19:30 22 augustus - Nelllie - echo 16.15u 22 augustus - Tigerangel7 - Geslachtsbepaling 19:00u 23 augustus - Regenboogjee - 20 weken echo (1/3 bij 13 weken) 28 augustus - MamavanHayden - Gyn ♡je luisteren 29 augustus - YellowEyes - geslachtsbepaling 18:45u 29 augustus - Meisje93 - controle vk September 4 september - Regenboogjee - Co gesprek bij vpk 5 september- moonchild - controle vk 6 september - Mimi91 - 20 weken echo (SEO) 19:30u 19 september - Meisje93 - 20 weken echo 16.15u 24 september - TigerAngel7 - 20 weken echo zkh 8:00u 24 september - MamavanHayden - 20 weken echo
Haha heerlijk! Groot gelijk hoor. Je hoeft niet altijd iedereen mee te nemen toch. Wij namen vaak (vrijgezelle) zwager mee op vakantie. Maar sinds we E hebben, wil ik dat niet meer. Even tijd voor het gezin.
Vanochtend trouwens bijna flauw gevallen. Vlekken voor ogen, oorsuizen, tintelende lippen & enorm duizelig. Gauw op de grond gaan zitten, en na een paar minuten ging het weer. Voel me nu enorm moe. Bij E. had ik dit ook in de zwangerschap gehad. Maar dan wel op een later termijn dacht ik. Arts kon toen ook niet vertellen waar het door kwam.
Ja de Efteling is erg mooi vooral als de kindjes rond de leeftijd van 5/6 hebben dan krijgen ze wat meer mee. Met je eigen gezin is toch ook wel een x fijn. Je bent niks verplicht om andere mee te vragen toch. Oh bah dat is niet fijn zeg. Zorgen dat je zoute dropjes bij je hebt en of dextrosnoepjes wilt ook nog wel eens helpen er tegen. Misschien een te lage bloeddruk of ijzertekort? Hoop dat je het niet vaker krijgt.
bij laatste controle was die 110/60 dus valt mee. onderdruk mag wel ietsje hoger. @TigerAngel7 ja ga zo maar floradix halen. En na vakantie even op HB laten prikken.
Nou ik heb precies het zelfde! Gevoelloze lippen! ... bij mijn mond dan hè XD Ik doe tegenwoordig alles maar heul rustig.
@Pln Wat rot voor je zeg! Mag wel eens een keer ophouden nu he Beterschap!! @Meisje93 schrikken rustig aan idd.. @Cindy1977 Wat heftig van dat babytje met trisomie 18.. Wat een vreselijke nare afwijking is dat toch! Lijkt me zwaar om te zien..
@Cindy1977 geweldig he die Efteling! Zou daar wel een abonnement op willen als ik dichterbij zou wonen. Was het uit te houden? @Meisje93 dat is niet fijn! Heb zelf sinds gister ook een paar keer flauwtes gehad en vanmiddag ook weer. Met die warmte is het ook niet fijn!
ja wie weet! ik ben nu al 2 weken duizelig. Ga sowieso maar aan de ijzertabletten. En vanavond aan de spinazie
Mijn baarmoeder zit echt op mijn navel. De vk schrok er een beetje van haha. Maar heb ook al echt een bolletje buik. Vanavond even chillen in de sauna/bubbelbad. Sauna hoeft niet, het is al zooo heet! Even bij kletsen met mijn man. Oja en een 13 weken dansje vandaag!! Dinsdag hartje luisteren bij de vk. Meiden pas op met dit hete weer hoor! Hopelijk voelen jullie je allemaal snel iets beter. Het tweede trimester is in zicht!!!
Hi dames, Een paar jaar geleden was ik hier actief lid en besloot hier nu weer eens te kijken, nu ik zwanger ben van mijn tweede kindje! Ik zie dat dit een hele grote groep is haha, is er nog plaats voor mij of is er inmiddels een stop? Ik ben 6 februari uitgerekend. Liefs, Jillster
Hoi Jillster! Tuurlijk ben je van harte welkom! Wat leuk in verwachting van je 2e kindje! Heb je al een goede termijnecho gehad? vast wel hé gezien je datum? Ik ben niet handig met de lijst updaten maar dat doet @Meisje93 vast met alle liefde! Hoe oud ben je? Nogmaals gezellig hoor! klets maar lekker mee!
Hi! Wat fijn dat ik er nog bij mag! Ik zal even kort iets over mezelf vertellen en zo even een stuk teruglezen zodat ik ook iets over jullie weet! Ik ben 30 jaar en woon samen met mijn vriend en zoontje van 2,5 jaar. We besloten in januari voor een tweede kindje te gaan, in april heb ik waarschijnlijk een hele vroege miskraam gehad waar ik bloedingen door bleef houden. Daarvoor ben ik bij de gyn terecht gekomen en om mijn cyclus te resetten zou ik aan de Provera beginnen.. Half gekscherend zei mijn gyn nog: doe voor zekerheid maar een test voordat je begint, want dit spul kan schadelijk zijn voor een evt zwangerschap.. en guess what, ik was gewoon al zwanger na de eerste mega blijdschap hebben we tot de acht weken in spanning gezeten want ik bleef heftige bloedingen houden en had hele twijfelachtige echo's dus iedereen ging ervan uit dat het miskraam zou worden.. later bleek dat ik gewoon minder ver was en er toch echt een gezonde baby zit, pfieuw.. Inmiddels drie goeie echo's gehad en het vertrouwen weer terug dat het goed zit! Ik ben mega misselijk geweest, heb bijna elke dag overgegeven (zelfde als bij mijn zoontje) maar heb het gevoel dat het nu iets beter lijkt te gaan *klopt af.. Verder ben ik hier dus jaren geleden heel actief geweest en vanuit een topic hebben we toen een app groepje met 10 meiden opgezet.. inmiddels zijn we nog met zn zessen en hebben nog steeds dagelijks contact..ondanks dat we ver uit elkaar wonen zijn we echt vriendinnen geworden, bijzonder he! Ik moet wel een beetje wennen aan de nieuwe lay-out haha Genoeg over mij, zal even een stuk teruglezen.. zijn er nog hele belangrijke/bijzondere dingen die ik moet weten?? Ik zie dat er een aantal spannende data al voor een aantal meiden staan!
Oh en @MamavanHayden ik moet het even vragen... had jij jaren geleden deze naam ook al? Dan zaten we in hetzelfde groepje en 'ken' ik jou hihi..en dan ben ik extra blij om te lezen dat je zwanger bent!
@Jillster natuurlijk ben je welkom! Zal je zo op het lijstje zetten. wat vervelend dat je zolang bloedingen hebt gehad. fijn dat het met de misselijkheid wat beter mag gaan! Hopelijk blijft dat ook zo.