Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019-2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 30 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Hahaha! Ik vind t echt knap van jullie. Ik zou dat nooit kunnen!

De babykamer hebben we nooit weggedaan na de 1ste. Altijd al klaar geweest voor een baby. Alleen nieuwe lakentjes etc moet ik nog halen. We moeten nog wel een nieuwe kledingkast halen voor onze dochter. Want nu ligt haar kleding in de kast van de baby.

Verder moet ik nog een paar dingetjes halen, die hebben we bij de eerste niet gekocht. Maar lijken me nu toch wel handig. O.a. een babyfoon met camera. Ik wil in oktober echt alles in huis hebben. Want ik heb echt geen zin om in de kou nog te gaan winkelen met een peuter EN een grote buik. Als t dan nog gaat sneeuwen wil ik al helemaal niet autorijden.

2. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    oh bah ik krijg het niet uit mn hoofd.

3kinderen wat overleden is komt uit een hetzelfde gezin

echt verschrikkelijk mn moederhart huilt.

@Meisje93 ik heb die suikertest ivm diabetes in mn vorige zwangerschap.
    was ook totaal 21kg aangekomen. Tot zover nu nog maar 3,2kg

Bijgevoegde bestanden:

3. Saarrr1988

30 mei 2018
    43
    155
    33
    Vrouw
    Haha die hou ik denk ik toch maar geheim. :p

Nelllie vindt dit leuk.
  4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    haha gisteren stiekem wel gespiekt hoor. Maar kon er niks wijs uit worden.

Ah jullie dochter ligt al op een nieuwe kamer.
    En anders lekker online bestellen! Ideaal. :)
    Maar snap wel dat je alles dan in huis wilt hebben.
    Ik wil hier ook alles zsm af hebben. Maar dan meer de reden omdat ik ergens bang ben dat ik over 10 weken nauwelijks meer wat kan.

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    3 kinderen uit hetzelfde gezin waarvan 2 overleden en 1 zwaargewond in het ziekenhuis. :cry:
    Echt enorm triest! Schijnt dat de leidster ook nog eens zwanger is. Maar ja dat zijn tot nu toe nog speculaties.
    Verschrikkelijk wat ze heeft moeten meemaken, zo machteloos dat je dan op dat moment bent. Het had ons allemaal kunnen overkomen. :(

Ah vandaar! Hopelijk dit keer geen zwangerschapsdiabetes voor je.

6. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Ik heb t net gelezen.. verschrikkelijk!

Ik krijg vaak de vraag waarom onze dochter niet naar de opvang gaat. Ik durf t gewoon niet. Ik ben gewoon zo bang dat er iets ergs gebeurt. Dan werk ik maar vanuit huis, of misschien helemaal niet, maar ik durf t niet. Ik wil echt die angst uit mn hoofd zetten. Zodat ik zelf wat meer tijd heb. Maar t lukt me niet. Vind ik ook een beetje jammer..

7. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Ah nee!! Wat erg! Ik blijf er maar aan denken.. geen woorden.

8. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
  9. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik ga er ook niet vannuit dat iemand moedwillig andere kinderen in gebaar brengt. Maar mijn schoonmoeder werd van de week ook bijna van dr sokken gereden, ze rijden zo hard:( overigens niet alleen de bakfietsen maar alle electrische fietsen. Wekelijks ligt er een bij ons op de afdeling met hersenschudding / bloeding door ongeval met electrische fietsen.. Mijn medeleven gaat uit naar de ouders

10. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ja weet je, ik ben ook zooooo boos! Ik zei het zelfde tegen mijn vriendin. Op de seh liggen heel vaak slachtoffers van elektrische voertuigen, groot en klein. Iedereen koopt maar zo’n fiets, draagt geen beschermende kleding of helm, laat dat ding nooit nakijken en beurten geven gebeurd ook nooit. Ze rijden allemaal top hard, vol de accu leegtrekken en kijken naar de rest van het verkeer ho maar. Het word tijd dat de regering dat eens rap aan banden gaat leggen.

Dit staat los van het ongeluk vanmorgen hoor, als je in ziekenhuizen werkt dan heb je jezelf daar al 100 keer over op lopen vreten nml.

Pln vindt dit leuk.
  11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
  12. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Vandaag had ik een begrafenis.
    Maar al de hele dag hangt Oss in mijn hoofd.
    Je kan er ook niet omheen, fb staat er vol mee, dan lees ik weer een gedichtje erover en dan breekt mijn hart.
    Gelijk de angst.. Wat als.
    Ik bedenk altijd alles in wat als.
    De pijn die ik dan al voel, niks in vergelijking met wat die ouders nu voelen.
    Zoveel mensen zijn hierdoor voor hun leven getekend.
    Ooggetuigen, treinpersoneel, de hulpdiensten en de mensen die in de trein zaten.
    Dan hebben we het nog niet over de families.
    Pfff verschikkelijk.

Babynaam hebben we al eventjes.
    Vind hem wel raar om uit te spreken (dat had ik met Hayden zijn naam ook, sprak ik ook niet uit in de zwangerschap) maar de naam staat 100% vast en gaat ook niet meer veranderen (mutsje met haar naam is ookal binnen❤️)

Voor nu is de dag wel over voor mij, ik ga slapen ben kapot (na een nacht vol horror dromen) zal ongetwijfeld weer een nacht vol heftige dromen krijgen.

Slaap lekker mammies!

Regenboogjee en YellowEyes vinden dit leuk.
  13. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ja inderdaad, hoe is het gegaan? @Vally85 :) Hoop dat alles goed is!

14. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier helaas vandaag afscheid moeten nemen van onze familievriend.. Helaas maar onwijs dapper koos hij voor euthenasie na 4 welen ziekbed (acute leukemie) ik denk dat het anders toch binnen 48 u was gebeurd maar nu is hem leed bespaard gebleven. Ik kan het nog niet bevatten, manlief is er kapot van.. Gelukkig komt de familie wel heel sterk en tevreden over wat mij dan weer heel erg sterkt! Heftig om zo af te moeten wachten. Hoop dat ik voor volgende week vrij geregeld kan krijgen...

@Cindy1977 ik begrijp je helemaal wat betreft de electrische fietsen.. Mijn oma fietst er ook een maar echt meer als zij de trapondersteuningis zelf ook veelste bang om te vallen. Vroeger fietste de jeugd soms wel een uur naar school door weer en wind nu trapt iedereen er op volle gas op los, leuk maar uitkijken doen ze niet laat staan bescherming.

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @MamavanHayden super dat jullie al zo zeker zijn van de naam. :)

@Pln sterkte & gecondoleerd meis!

Pln vindt dit leuk.
  16. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Alles is goed met onze kleine, knappe baby! Alleen dat echo apparaat vond hij maar niks dus elke keer draaide hij weg (best grappig om te zien).
    Tussen mij en de baby zit maar 1.5 cm dus ik zou de baby toch wel binnenkort moeten voelen zei ze. Ben heel benieuwd!

Bijgevoegde bestanden:

Manna, Appelmoess, Kippetje88 en 11 anderen vinden dit leuk.
  17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat fijn!
    oh dat is maar weinig ja. zal vast niet lang meer duren. :)

Vally85 vindt dit leuk.
  18. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @Vally85 ... gelukkig nog wat goed nieuws op die trieste dag! En bij jou ook al zo’n schattige profielfoto!

@Pln ... sterkte met alles, vreselijk om iemand op die manier te moeten verliezen <3

Vally85 en Pln vinden dit leuk.
  19. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Zo ik ben weer in het land en bijgelezen. Fijn van alle goede echo's. Ik weet even niet meer wie gaat trouwen. 7 maanden is lang hoor,ik trouwde na 10 weken!! En tis me gelukt haha. Jurk is wel 2 dagen van te voren helemaal versteld. Miste het zelfde stukje als toen ik hem de 1e keer paste.
    @Cindy1977 wat erg van die erfelijke ziekte zeg!

@oss, verschrikkelijk toch! 3 kindjes uit 1 gezin. Bah moet er niet aan denken....

Wij hebben vandaag een bruiloft. Hoop dat het weer wat bijtrekt zou wel sneu zijn anders!

20. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Yeah!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina