Nou de echo gehad en helemaal goedgekeurd! Was super zenuwachtig, super blij dat het goed is. De baby was weer lekker bewegelijk!
@TigerAngel7 wat een prachtige echo! Voor de rest heel veel succes vandaag met de 20 weken echo! Hier komt de baby op onze kamer. Maar ga de slaapkamer van de jongens wel leuk maken. Vandaag staat alle kleertjes uitzoeken van de de kids op de planning. Alle zomer kleren mogen opgeborgen worden. Zo geeen zin maar moet wel even. Dan weet ik wat ik heb en wat ik nog er bij moet halen.
mag je lekker aan de shop. @Maze1 ik heb iedere 4 weken een controle. Echo's in principe krijg je alleen de vitaliteits - termijn & 20 weken echo vergoed. Rest alleen op indicatie. @TigerAngel7 wat fijn dat allee goed was! geslacht kan je goed zien zo zeg. @Jillster jij dus ook al een laagliggende placenta.
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (5) ♡ Bella28 - 2e kindje - 31 jaar ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon - 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 24 jaar 5 februari (1) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar ♡ CaDi - 1e kindje - 28 jaar 6 februari (4) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 7 februari 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (4) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (2) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 32 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 21 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 26 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 12 februari (1) ♡ Eslief - 2e kindje - 32 jaar 13 februari (3) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 26 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - ? jaar 15 februari (1) ♡ Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 33 -------------------------------------------------- jongen (13) | meisje (10) | verrassing (4) | onbekend (6) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila☆ -------------------------------------------------- Afspraken: September 24 - MamavanHayden - 20 weken echo 24 - Pln - 20 weken echo 25 - Christiana - 20 weken echo 9.15u 25 - Kiekieboe - 20 weken echo 26 - Meisje93 - controle vk 26 - YellowEyes - 20 weken echo 11:15u 27 - Eveliennn89 - controle gyn 27 - Manna - controle vk 27 - CaDi - vervolg 20 weken echo 27 - Regenboogjee - GUO 20 weken echo 3/3 15.10u 28 - Lenaroos - 20 weken echo Oktober 8 - Eveliennn89 - uitgebreide 20 weken echo zkh 9 - Pln - controle vk 17 - Nelllie - controle gyn 23 - Meisje93 - extra echo ivm groeiachterstand 29 - Kiekieboe - suikertest
Wat moooooi!! Ik kan niet wachten tot morgen. Kan ik de kleine weer zien. Verder niet zenuwachtig ofzo. Hier in België krijg je meer echo's. Bij onze eerste heb ik 7 echo's gehad. Alles vergoed. Ook de ziekenhuiskosten alles vergoed.
Jaaa bijnaaa.. Nog helemaal niet zenuwachtig maar kijk wel uit naar de bevestiging of alles goed is. Manlief is er bijna
We hebben een uitloop hier van 45-60 min. Meid voor me van half 4 is net geroepen... Hartstikke fijn..
Wat een mooie en echo’s allemaal! En de neusjes zijn toch om verliefd op te worden. Hier om de 4 weken een afspraak bij de verloskundige en als alles zo goed blijft gaan ook geen echo’s meer, maar we gaan rond de 26 weken een 3D echo laten maken.
@MamavanHayden wow wij waren om 15.55 ipv 16.00 al binnen terwijl het daar altijd uitloopt. Echter was ons kereltje enorm eigenwijs.. Eelke x als de echokop op mijn buik kwam draaide die weg. Alles is gecheckt hartje had 2 kamers en boezems maar ze kon hem niet van dichtbij te pakken krijgen. Ik moet dus volgende week terug voor een laatste check van het hartje.
Nou het zit erop. Ons meisje doet het goed. Moet over 2 weken terug komen omdat je nog niet naar haar profiel heeft kunnen kijken (dus nog niet wetende of ze bijv een hazenlipje heeft) En omdat ze een kleiner hoofdje heeft (qua hersenen klopt het wel) niet zorgelijk Hayden had/heeft dat ook. Verder dus niet zoom mooie foto als jullie mee gekregen.. Owja en een navelstreng met 2 draadjes ipv 3.. Iemand bekend daarmee?
Uitloop wil je idd niet bij zulke dingen! Maar mooi al die goeie echo's! Geen ervaring @MamavanHayden maar komt wel vaker voor. Ik lees het hier ook wel eens. Zeiden ze er iets van? Jammer dat je nog 2 weken moet wachten voor haar gezichtje. Maar fijn dat het verder goed was!
Aah jij mag ook nog terug dus. Navelstreng met 2 vaten heb ik laatst wel iets over gelezen. De echoscopiste zei net dat het kan duiden op een afwijking maar dat dat dan extra gecontroleerd gaat worden met een GUO en dat het 8 van de 10x niets is om je zorgen over te maken. Als je je zorgen maalt zou ik even informatie bij je vk inwinnen!