@Pln fijn dat het er goed uitzag allemaal. Helemaal niet erg om nog een keertje terug te moeten. @MamavanHayden geen ervaring met 2 vaten ipv 3. Wat zei de vk er zelf over? Jammer dat jullie het profiel niet hebben kunnen zien.
Gelukkig zagen ze het nu met de GUO de rest is allemaal goed dus moest mij geen zorgen maken.. Maar toch, stiekem vraag je het je toch af..
Bij een SEO checken ze ook de vaten. Gelukkig hoef je je geen zorgen te maken. Maar het was inderdaad fijner geweest als het er 3 waren...
Fijn van de goede echo's @MamavanHayden ook geen ervaring mee maar het is niet zo heel erg toch? Anders morgen idd even de vk bellen. Zij kunnen je vast meer info geven!
Ja vind ik wel. Je wilt gewoon dat alles "normaal" is. En dan ook nog het smalle hoofdje. Aan de ene kant baart me dat geen zorgen. Ik heb geen vk alleen maar een gyn. Moet ze sws morgen bellen voor de andere afspraak aangezien er niemand meer aan de balie zat toen we klaar waren
2 draadjes . Vriendinnetje van mij had 'n zoontje met 2 vaten in navelstreng tijdens zwangerschap. Zij werd extra jn de gaten gehouden omdat hij qua groei achter liep. Uiteindelijk was 't ook n super klein baby'tje.. Maar wel alles goed
Jaaa kwam even niet op het woord hahahaha Iets kleiner is niet het ergste, als ze maar gezond is. Ben benieuwd...
Wel spannend al die echos! Ik weet ook niks vd 2 draadjes anders idd even vragen morgen. Vandaag weer 12 uur gewerkt, nu snel slapen. Morgem vroeg naar nijmegen. Spannend!!!
dames die morgen de 20wkn echo hebben veel succes en plezier. zie dat de lijst aardig is bijgetrokken met de dames scheelt niet veel meer. wat betreft met die 2 draadjes geen ervaring mee, maar nichtje van manlief heeft het 2x over gehad en die babys liepen achter met de groei ook, en zijn/waren allebei erg klein bij de geboorte maar voor de rest wel gezond.. ze stond wel onder extra controle van de gyn
Dames met de echo morgen, heel veel plezier en succes! @MamavanHayden heb wel eens gelezen op zp dat er vrouwen waren die hetzelfde hadden, maar niets ernstigs volgens mij. Is idd alleen dat het qua groei wat minder hard gaat en dat je daarop wat meer in de gaten wordt gehouden.
@Christiana & @Kiekieboe veel plezier & succes straks! Ik ga straks baby kroelen en daarna me weer laten pijnigen door de fysio....
Bedankt dames! Ik heb 13.20 de afspraak. Voel me verder relaxed. T is wel heeeel erg koud vinden jullie niet? Straks als ik terug ben, ga ik lekker op de bank liggen met een warme deken en kop thee. Babyfoon uitzoeken. Bij bol.com hebben ze korting. Ik laat straks nog even weten hoe t is gegaan. En als t lukt ook een echo foto. Want ik weet niet of ik een foto mee krijg. Ik heb ook geen idee bij wie ik een afspraak heb. Ik hoop een gyn. En geen assistente.
Nou.. t ging goed! Maar ze heeft t ruggetje en nieren niet kunnen zien. Baby ligt heel laag en achterin. Dus 17 oktober mag ik weer. Ik ben wel gerust gesteld. Hartje klopte, hoofdje zag er goed uit. Buik, lippen en alles wat ze wel kon zien was prima. Ze zei ook dat ik me echt geen zorgen hoef te maken. Dus ik ben happy! Helaas geen foto meegekregen.. Edit: volgens de berekeningen ben ik 20w2d. Maar ze zei dat t niet veel uitmaakt.
@Kiekieboe gelukkig was de rest wel goed! Een keer extra kijken is ook niet erg. Ik lag met de 20 weken echo "iets achter" maar dat zegt niks. Ze komen toch wanneer ze zelf willen. Gelukkig voor zover alles goed
Fijn dat de rest er allemaal goed uit zag! 17 oktober zal het vast helemaal goed zijn. wat jammer dat je geen foto mee hebt gekregen.
Ik heb nog niet zoveel gekocht..terwijl ik bij de eerste echt helemaal los ging haha.. en zal toch wat nieuwe dingen (he wat vervelend) moeten halen omdat het nu een meisje is! In de herfstvakantie gaan we haar kamertje schilderen!
Bij de eerste had ik super veel kleding in maat 56, ik denk 20 ofzo. Nu heb ik er 'maar' 5. De eerste heeft toen alles maar 1 of 2 keer aangehad. Zonde...