@Regenboogjee wat erg voor je collega. Dat gun je niemand! Heel veel succes! Ik ga extra hard duimen! De andere dames: veel plezier straks! Succes!
Wat erg van je collega @Regenboogjee. Hopelijk gaat de dag snel voorbij, veel succes vandaag! Hier de voorbije dagen wel meegelezen maar zelf geen fut om mee te schrijven. Juist een werkweek van 7 dagen achter de rug en vandaag ook nog een paar uurtjes geweest.. zoontje daarbovenop nog eens ziek met slechte nachten dus ben echt doodop nu. Hier nu in de wachtkamer bij de gyn, ben benieuwd hoe ons kleintje het doet! En jippie eindelijk ook een 20-wekendansje vandaag
@Regenboogjee succes vandaag! Bij mij was alles goed! Ik weet alleen nog niet wat het word!!! Vreselijk!!!!!!!!!!! Weer 4 weken wachten!
....Ow sorry jongens, 1 of ander projectiel braken diarree virus hier, gezellig samen met mijn Man XD Hier komen alleen gezonde babies voorbij hoor, wij hebben genoeg afgezien met zijn allen. Ik duim heel hard voor de laatste 20wkn echo’s
Alles zag er voorlopig goed uit, baby’tje lag alleen helemaal dubbel dus ze kon niet zoveel zien Maagje was wel leeg maar ze dacht dat het juist geledigd was dus daar moet over 1,5 week nog wel eens goed naar gekeken worden. Begin de 20-wekenecho nu toch ook echt wel spannend te vinden, zeker omdat je door je medische achtergrond ook wel weet waar een leeg maagje op kan wijzen @Cindy1977 heel veel beterschap voor jou en je man! @Maze1 fijn dat alles goed was, alleen spijtig dat je het geslacht nog niet weet en je nog een paar weekjes in spanning zit.
@Eveliennn89 pfoe pittige week heb je achter de rug! Tijd voor rust! fijn dat alles er tot nu toe goed uit zag, maar wat rot dat je er nu niet geheel zorgeloos in kan staan. @Maze1 wat fijn dat alles goed was! Wel erg jammer dat je het geslacht nog niet weet. @Cindy1977 ai, beterschap voor jou en je man!
Jeetje wat heftig van je collega @Regenboogjee . Succes zo met je eigen echo, kan mij voorstellen dat je er toch wel gespannen in gaat als je dit hoort van zo dichtbij. Hier was alles goed, de kleine man lag alleen helemaal in elkaar dus ze heeft goed haar best moeten doen om het hartje goed te kunnen zien. Wij hebben afgelopen dagen de babykamer leeg gemaakt. Het was een soort opslag geworden omdat we vorig jaar 2 dakkapellen hebben gebouwd en de zolder van binnen net voor de vakantie af was. Meubels hebben wij al en wil zelf een muurschildering gaan maken. Dus binnenkort is kijken hoe we dat gaan aanpakken en indelen. @Eveliennn89 drukke week heb je gehad zeg! Heb je al eerder een echo gehad waar je wel een gevuld maagje hebt gezien? Wel balen dat je nu nog 1,5 week moet wachten in spanning!
Lieve meiden. Ik heb geen fut meer om mee te schrijven. Maar ik lees zo veel mogelijk mee! Erg fijn om te lezen dat er al zoveel mooie echo's zijn geweest. Vandaag hebben wij ook een goede 20-wekenecho gehad. Het hartje is in het ziekenhuis uitgebreid bekeken en lijkt geen afwijkingen te vertonen. We zijn helemaal verliefd! Als ik het weer op kan brengen zal ik weer wat actiever zijn hier.
@Eveliennn89 waar kan dat op duiden dan? @CaDi ow ga je die zelf maken? Knap hoor! Ik wil een houten wandsticker maar die zijn best prijzig. Dus heb een alternatief maar eerst even kijken hoe duur dat bord word! Het behang is vandaag binnen gekomen
Wat vreselijk zeg!! En al helemaal als je gelijk loopt..ik vond dat met die vrienden al zo rot en deze collega is nog wee4 stukje verder..brrr
Ja het is de bedoeling zelf te maken inderdaad. Projecteren op de muur en dan overschilderen. Zie de foto, zoiets willen we gaan doen. Wat een super leuk behang! Ja veel dingen zijn duur, zeker die soort foto/hout stickers!
wat fijn! @moonchild @CaDi wat fijn dat kindje goedgekeurd is. en wauw wat een gaaf voorbeeld. Knap hoor dat je dat zelf kan.
Hier is onze babygirl ook weer helemaal goed gekeurd ❤️❤️❤️ Zo blij.. Hier ging 't bij ons 1e dochterje helemaal fout dus weer 'n grote opluchting dat 't nu helemaal goed gaat ❤️ Vanaf nu nog elke 4 weken 'n echo ter controle ❤️