Goed nieuws zo allemaal! Volgen jullie nog een bepaalde cursus of sport? Ik zit sinds dinsdag op zwangerschapszwemmen .. ik wilde niet iets sportiefs doen vanwege de bloedingen die ik in het begin heb gehad, wat me alsnog onzeker maakt maar het zwemmen is meer gericht op het ontspannen van je lichaam.
@CaDi ze heeft daar voorbije keren niets van gezegd... dus weet het niet.. was nu ook wel moeilijk te zien door dubbel geplooid kindje @nijntje90 op o.a. Slokdarmatresie. Dan is de slokdarm gedeeltelijk afwezig of verkeerd aangelegd maar niet verbonden met het maagje. Maar meestal heb je dan ook een dikke buik door veel vruchtwater en dat valt nu nog goed mee dus dat stelt me wel enigszins gerust @Regenboogjee super! Een hele geruststelling. En zo fijn iedereen weer goede echo’s!
@CaDi heel erg mooi! Ik vind dat ook prachtig!! @Regenboogjee wat fijn! Nu genieten. @Eveliennn89 okee, dat wist ik eigenlijk helemaal niet!
wat fijn dat de 20 echos goed zijn, gelukkig maar ik zit te twijfelen of ik hier ook zelf een muurschildering ga maken. ben nu een oude aan het oververven en ben al 2x erover heen geweest en nog niet gedekt haha word nog wat als ik over de muurschilderingen van mn peuter heen moet verven. denk dat ik dit x ga kijken voor muurstickers.
nee hier geen cursus of sport. Ga al wekelijks naar de fysio. misschien dat ik zwemmen nog ga overwegen. Even kijken. Bevalt het zwemmen?
@Mimi91 ik wandel elke avond 1 uur lang, 6 dagen in de week. Gebruik nog steeds mn fitbit. 1 dag rusten moet echt. Yess!! Mn man heeft net haar schopje gevoeld!
Zit je dan al beneden omdat peuter aan je bed staat en vraagt of hij al een broodje mag eten want hij heeft zo'n honger Is nu aan boterham 4 bezig wauw! hopelijk gaat hij zo nog even mee terug in het grote bed!
Ahhh! Onze peuter wordt 's nachts ook weleens wakker. Maar dan wilt ze melk of water. Of iets heel raars wat op dat moment dan niet mogelijk is.. Net een verschrikkelijke nachtmerrie gehad. Mn man werd wakker omdat ik in mn slaap aan t huilen was. Hij vroeg of wat ik heb gezien. Maar ik kan t niet verwoorden. Zo pijnlijk! Nog nooit zulke nachtmerries gehad..
Ow wat naar zo dromen zeg, gelukkig is het maar een droom! En ik had ook best 4 brammies geluste vannacht XD Hier gedroomd dat ik aan het autorijden was en daarna paardrijden, het ging me toch goed joh! .... onmogelijk want ik scheit van beide in mijn broek XD
oh wat heerlijk dat je dat doet. Ik heb niet zo'n zelfdiscipline. wat leuk! ♡ oeps. en jemig 4 boterhammen! Is hij daarna weer gaan slapen? @Kiekieboe wat enorm vervelend van je nachtmerrie! Echt niet fijn. @Cindy1977 haha jij had dus een leuke droom.
Ik denk dat wij ook voor muurstickers gaan, ons zoontje zijn kamer is enkele maanden geleden geschilderd maar deze moet ook nog wat verder aangekleed worden. @sport buiten af en toe eens met ons zoontje gaan zwemmen doe ik nu ook niets. Rondlopen op het werk en achter de peuter aan is al beweging genoeg @Kiekieboe niet fijn zo een nachtmerries... Hier ook een eerste buikfotootje
gefeliciteerd halve sarah @Meisje93 geniet van deze dag! ikzelf sport niet, wandel/fiets wel erg veel. alleen met slecht weer pak k vaak de auto haha. manlief heeft eergisteren ook voor het eerst de kleine gevoeld. Ze word steeds drukker en voel haar nu steeds meer en beter ondanks die placenta die voor ligt.
Trouwens wie van jullie heeft ook al wel eens een gipsbuik gemaakt van je vorige zwangerschap? Ik heb dat toen wel gedaan was ongeveer 33weken. En ben er toen helemaal naar Noord-Brabant gegaan (2u rijden vanaf hier) Nu wil ik dit weer doen bij deze zwangerschap, maar heb al iemand gevonden (manon agterbosch) Zij is erg bekend hiermee en doet ook afdrukken maken van handen/voeten van je dierbaren die op sterven liggen, heeft ze ook bij ons gedaan. https://www.belly-baby.net De eerste x heb ik hem laten bewerken met kant. Nu wil ik het met een soort spiegelmozaiek maar ben nog niet uit op welk manier misschien jullie inspiratie/ideeen? de foto is van mn vorige zwangerschap
thnx! Wilde altijd graag jong moeder worden. En erg dankbaar dat het ook gelukt is. thnx! @Cindy1977 & @TigerAngel7 ! @TigerAngel7 van vorige zwangerschap geen buikafdruk laten maken. in mijn woonplaats zit een vrouw die het doet. Ziet er wel erg gaaf uit. Doet bijv. ook het geboortekaartje erop schilderen. Maar zou niet weten waar ik zoiets moet laten.. Zou dan liever over paar jaar een afdruk hebben van onze handen. Geen tips voor je qua mozaiek.
Het is mijn smaak niet zo, ik ben niet het typ van buikschilderingen of afdrukken. Ik vind het altijd wel stik leuk om bij een ander te zien hoor! Hoe groot hun buik en borsten toen wel niet waren Wij lijsten bijv speciale dingen in als herinnering. Van de Dochters heb ik in de woonkamer hun 1e jurkjes hangen en boven nog de 1e balletschoenen.
@Meisje93 ik heb de buik opgehangen naast de commode op mm dochter haar kamer. Ze vindt het erg intressant vooral als ik zeg dat stacey daarin heeft gezeten haha.. @Cindy1977 smaken verschillen gelukkig maar. Ook erg leuk!