Heb ALWEER geshopt.. tjah... ben overal ingeschreven voor de nieuwsbrief en dan moet ik toch wel iets doen met die kortingcodes...
@Cindy1977 wat een leuk idee! Heb ideeën zat qua zulk soort dingen. Maar dat uitvoeren.... ook nog heerlijk jong! leuke setjes! Ja verleidelijk heh al die mailtjes en aanbiedingen
@Meisje93 gefeliciteerd! Een jonkie nog haha. Ik heb geen afdruk laten maken vind het net zoals cindy niet mijn ding maar bij andere prachtig! Misschien staan er op google leuke voorbeelden? Ik sport 1x in de week. Is zo gekomen na de geboorte van onze zoon. Daarvoor 2x in de week. Vind het wel lekker ff bezig zijn!
@Meisje93 gefeliciteerd! Zo jong nog! En @Kiekieboe jij ook al gefeliciteerd! Allemaal jonge mama’s! Wij waren bij onze vriendengroepen al bij de eersten of echt de eerste en zo graag verjaar ik over een paar maanden al niet meer Ik heb ook geen afdruk laten maken. Enerzijds door de omstandigheden maar anderzijds vind ik het inderdaad bij anderen ook heel mooi maar zou zelf niet weten waar ermee te blijven Ik zou deze keer alleen heel graag een zwangerschapsshoot doen. Vind het alleen redelijk prijzig en ik weet ook niet zo goed wanneer ik het zou moeten plannen.. Wil toch wel een mooi buikje hebben daartegen maar anderzijds ook niet te laat zijn.
@Meisje93 gefeliciteerd! @Eveliennn89 o jouw buikje, durf die van mij niet te laten zien. Die is echt huge!! Iedereen verwacht ook dat ik verder ben.
@Eveliennn89 dan zou ik over 10 weekjes de shoot doen. @Christiana gewoon showen joh! hier kijken mensen ook verbaasd als ik zeg dat ik op de helft ben.
Mijn buik is ook groot hoor. Is per persoon verschillend en ook per zwangerschap. Veel mensen zien aan mn gezicht dat ik zwanger ben, omdat ik opgeblazen ben ofzo. Mn buik is nu wel zichtbaar in strakke kleding, maar onder losse kleding zie je t niet. Omdat ik eigenlijk nooit een 6pack heb gehad. Maar in de avond... man man man. Ik lijk dan echt hoogzwanger.
@Meisje93 gefeliciteerd! Ik vier morgen mijn 26ste verjaardag (1 okt jarig) hieronder een van de taarten Verder erg druk en zoek ik bewust mijn rustmomenten dus iets minder aanwezig hier
gefeliciteerd dames. mooie taart @Pln pff ik ben nu op mn werk en moet tot 23:00 als ik het volhou zo uit het niets in een x naar geworden vooral als ik sta, erg misselijk. en de kleine is behoorlijk druk niks anders dan trappen en tegen mn ribbenkast aanliggen. eten krijg ik op dit moment niet bepaald weg. hoop dat het zo beter gaat anders meld ik me ziek
Yesss wat veel goeie echo's en controles, zo fijn!! Gefeliciteerd (bijna) jarigen! Ik ben volgende week jarig, met mn 31 ben ik wel een oudje vergeleken met jullie Ik sport normaal 2 a 3 x per week maar verzaak al hele poos..durfde steeds niet door bloedingen of was te moe. Maar nu het beter gaat Moet ik het maar weer oppakken.. vind het nl wel heel leuk! Hier vriend gisteren ook baby gevoeld! @Kiekieboe wat een leuke kleertjes!!
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (5) ♡ Bella28 - 2e kindje - 31 jaar ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon - 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 25 jaar 5 februari (1) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar ♡ CaDi - 1e kindje - 28 jaar 6 februari (4) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 7 februari 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (4) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (2) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 33 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 21 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 26 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 12 februari (1) ♡ Eslief - 2e kindje - 32 jaar 13 februari (3) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 26 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - ? jaar 15 februari (1) ♡ Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 33 -------------------------------------------------- jongen (14) | meisje (10) | verrassing (4) | onbekend (5) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila☆ -------------------------------------------------- Afspraken: Oktober 8 - Eveliennn89 - uitgebreide 20 weken echo zkh 9 - Pln - controle vk 17 - Nelllie - controle gyn 17 - Kiekieboe - vervolg 20 weken echo 18 - TigerAngel7 - Suikertest 08:00 & controle vk 16:30 23 - Meisje93 - extra echo ivm groeiachterstand 26 - Meisje93 - controle vk 29 - Kiekieboe - suikertest
@Pln wat een mooie taart!! Laat je nog de binnenkant zien? Vindt dat altijd zo leuk.. en gefeliciteerd alvast! Mijn man zit nu continue aan mn buik, omdat hij gister duidelijk haar schopje heeft gevoeld. Maar overdag is ze niet zo actief. Pas als ik op bed ligt.. maar dat wilt ie niet geloven haha. Maandag gaan we naar de kermis. En ook de stad in. Peuter heeft nieuwe kleren nodig voor de winter. Lekker shoppen!
@Pln jij ook gelukkige verjaardag en wat een mooie taart! @Meisje93 ik was ook aan die termijn aan het denken, hoop alleen dat buik daartegen wel wat gegroeid is want bij zoontje begon dat toen pas Allemaal een heel fijn weekend!
Ik ben bijna 41 hoor XD Wat een prachtige taart! Ik ben vet jaloers hier! Alvast gefeliciteerd! Houd je taai <3 Hier met 8 volw en 5 kids wezen eten, vriendinnen clubje. Mennnn wat hebben we gelachen in die enorme chaos zeg XD We mogen vast nooit meer terugkomen
Haha geweldig toch, heb me om 19:30, ziek gemeld, nadat ik thuis was gelijk mn bed in gedoken. mn vriend heeft onze dochter mee en is op bezoek bij vrienden. het is maar goed ook dat k na huis ben gegaan. heb veel lopen spugen. merk wel dat de druk op mn buik daardoor ook minder is geworden. alleen erg last van de keel door het spugen
Vaste prik momentje. Mijn kleine meisje is dagelijks een flipperkast rond half 11, 11 uur haha. Smorgens om 5 uur trappelt ze mij wakker. Dat worden denk ik ook de voedingstijden