Wat een mooie taart zeg! Leuk dat je het dan bekend gaat maken. @TigerAngel7 och beterschap! Maar goed dat je naar huis bent gegaan. @Eveliennn89 anders op voorbehoud 2 datums reserveren? 1 met 30 weken en 1 met 35 weken ofzo. @Kiekieboe haha! Hier ook het meest in de avond actief, maar aan buitenkant nog slecht voelbaar door voorliggende placenta. Leuk heh dat shoppen voor je kind. @Cindy1977 klinkt als een zeer gezellige avond! @MamavanHayden haha wat grappig dat er al een patroon zit in de wakker momenten.
Beterschap @TigerAngel7 . Ben je de nacht een beetje doorgekomen? @Cindy1977 wat een dolle boel, heerlijk toch?! @MamavanHayden dat klinkt als mooie voedingstijden. Hier al vanaf half 2 wakker. En niet eens van de kleine, maar van aambeien . Ik hoop niet dat het voeding wil, want ik wil echt niet dat hij groeit! Straks gelukkig de verdovende crème en andere zalf halen, dit is geen doen. In combinatie met een hele zere bekken kunnen jullie vast wel een mooi beeld maken van hoe ik er bij liep gister op mijn werk. Fijn weekend allemaal!
dank jullie wel @moonchild niet bepaald moest er nog 2x uit om te spugen. op dit moment alleen erg last van mn buik en keel gepaard met nog wat misselijkheid. vervelend die aambeien he ik weet er aes van. Bij helpt cluranolzalf gepaard met dr swaab aambeiendoekjes er goed.Gaan je aambeien van slinken en trekt de branderigheid en jeuk weg
Jeetje wat naar zeg! Hopen dat je heel snel weer opknapt. Dankje voor de tip! Curanol is ook in huis gehaald. Ik had zo gehoopt dat het pas aan het einde van de zwangerschap de kop op zou steken .
@TigerAngel7 hopelijk ben je snel weer opgeknapt! @moonchild ai wat vervelend! Ik heb een aambei opgelopen met de vorige bevalling. Wilde ook maar niet weggaan. Toen hier op het forum de tip gelezen om er neusspray op te sprayen. Dat heeft goed geholpen. Het zout wat in de spray zit schijnt wat met de aambei te doen. Curanol zalf gaf geen gewenst effect bij mij.
ik heb me toch een super gaaf skipak voor mn peuter binnen gekregen. Is nog heel ietsjes te groot maar voor de winter perfect. En de jas kan ook nog eens los gedragen worden
nee niet eens, voor als de strenge winter zich aankondigt, kan ze lekker buiten in de sneeuw spelen als die gaat vallen haha. was complete set voor 30euro bij ali
Thanks voor t delen! Ik en nog een paar andere moeders waren nog op zoek naar een goeie jas voor de winter!
hier is de link, ik heb bij deze 3T besteld terwijl mn dochter ij maat 98 zit, is nog heel ietsjes te groot Rusland Winter Kinderen Kleding Sets Jumpsuit Sneeuw Jassen bib Pant 2 stks Set Baby Boy Meisjes Eend Down Jassen jas Met Bont Kap https://s.click.aliexpress.com/e/c2IzSxx2 evt voor andere keuzes Winter Kostuums voor Jongens Meisjes 2017 Jongens Skipak Kinderkleding Set Baby Eend Donsjack Jas Overalls Warm kids Snowsuit https://s.click.aliexpress.com/e/cjG9DIQ4 en deze links is dan alleen de jas Kinderen Jassen Voor Meisjes Winter Jas Nieuwe Mode Kinderen Gewatteerde Jas Capuchon Bontkraag Winter Dikke Warm Outerwears Jas Parka http://s.aliexpress.com/Jjyyyuqi
Hoi hoi! Ik zou nog even de nieuwe kamer van Stijn showen als hij klaar was, en hier zijn ze dan! Ik ben er erg blij mee en Stijn is erg onder de indruk en zegt nieuwe kamer met grote bed voor mij! Maar aangezien hij 9 van de 10x bij ons in bed beland ben ik benieuwd vanavond! Nu kunnen we zachtjes aan in de babykamer gaan beginnen nu Stijn zijn nieuwe kamer klaar is!
@Kippetje88 leuke kamer! E. zou jaloers zijn. Die is wel een beetje woezel&pip fan. Waar heb jij die tipi tent gekocht?
Ik zoek uren en uren uren online! Ben in 4 winkels geweest! Ik vind toch geen kinderwagen! Ik had graag een aparte kinderwagen met een printje! Ze zien er allemaal hetzelfde uit! Heb me vaker afgevraagd waarom iedereen op straat een donkere kinderwagen heeft, nu snap ik hem helemaal! Heeft iemand van jullie een gouden tip? En dan heb je natuurlijk nog die retro wagens met die 4 grote wielen, absoluut prachtig maar ben bang dat die nogal onhandig zijn met bochten!
Wat een lief kamertje voor Stijn! Wij hebben een fel rode Joolz wagen, maar die is wel wat besmettelijker dan een donkere. Ooit een hele dure licht roze buggy gehad, die heb ik na 1 vakantie verpatst, ik werd er niet goed van dat dat ding ALTIJD VIES was. Hier totaal onverwachts ineens een jasje gekocht voor de baby. We gingen voor de 5e verjaardag van Kleuter shoppen en kwamen met spullen voor de Baby thuis
@Maze1 stokke heeft volgens mij wel printjes. Maar je moet wel van zo'n wagen houden. Ik heb lekker standaard een grijze joolz geo. leuk prijsje! Ga even kijken. @Cindy1977 wat een superschattig jasje! ♡ Helemaal mijn ding. Goed gevoel om toch wat voor de baby te kopen?
Ik ben ook eindelijk 20 weken Als cadeautje Bekkenpijn gekregen .. Vooral pijn bij schaambot eigenlijk... Weet gelukkig nog oefeningen vd vorige keer (lees: net opgezocht ) maar toen begon 't pas veel later.. Echt niet handig met 'n mannetje van 20mnd die hier rond loopt hihi