Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019-2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 30 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Ik ga lekker voor kitch! pastel of oudroze met een glittertje erin en gouden acessoires! Heb het al helemaal in mijn hoofd, nu alles bij elkaar verzamelen ;)
    Ik hou dr zo van

Jillster, nijntje90 en Regenboogjee vinden dit leuk.
  2. Regenboogjee

Regenboogjee Actief lid

1 mei 2016
    424
    646
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ohhh kben benieuwd naar die foto's als de kamer klaar is.. :rolleyes:

Kippetje88 vindt dit leuk.
  3. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Idd hè! Of Rico Verhoeven himself er tegenaan kickt XD Iedereen kijkt ook zo raar als ik mijn schaambot weleens vast pak XD

Regenboogjee vindt dit leuk.
  4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ai heel vervelend. Zeker inderdaad als je nog een kleintje rond hebt lopen.
    Hopelijk blijft de schade beperkt bij je!

5. Regenboogjee

Regenboogjee Actief lid

1 mei 2016
    424
    646
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hahaha geweldig ! :roflmao:
    Gewoon jouw Rico uitleg geven dus:D

Cindy1977 vindt dit leuk.
  6. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Volgens mij zijn er wel een paar merken die printjes hebben, maar dan betaal je er extra voor. Of misschien een limited edition?

Ik heb een doodnormale donkergrijze mutsy kinderwagen en chicco buggy.

7. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat leuk dat iedereen zo actief bezig is. @Cindy1977 en ook jij een jasje gekocht, begint het vertrouwen toch wat te groeien!

Hier het ledikantje gistern in elkaar gezet en stippenbehang besteld. Ook mijn verjaardag gezellig gevierd, de taart was heerlijk!

Sinds een paar dagen heb ik wat druppeltjes aan mijn tepels, tis nog doorzichtig geen echte melk maar er lijkt iets op gang te komen. Nog niet zulke grote hoeveelheden die plekken veroorzaken maar kleine beetjes. Toch in de gaten houden, meer dames daar al "last" van?

8. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Kippetje88 heel leuk die kamer! Heb bij onze zoon ook woezel en pip! Alleen vind ik het leuker dan hij haha.
    @Cindy1977 leuk dat jasje! Toch eindelijk iets gekocht.

Vrijdag gaat manlief met mn schoonvader aan de babykamer beginnen, zondag komt mijn oom behangen dan is het wachten tot de kinderkamer komt van onze zoon en kan de babykamer doorschuiven!

9. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Ik heb mijn verjaardag niet echt gevierd. Omdat manlief zaterdag jarig is en dochter eind oktober. Anders wordt t echt teveel taart. Wel leuke cadeautjes gekregen. Altijd leuk!

Ik heb geen last van mn borsten, nee. Wel van mn maag. Jeetje! Niet normaal! En ik kan niet zonder verse sinaasappelsap. Nu drink ik maar 1 glaasje in de ochtend. Maar ik kan echt niet zonder joh. Verder niet echt cravings ofzo. Ik merk wel dat ik minder eet dan bij mn 1ste zwangerschap. Ik heb gwn niet zo een trek.

Morgen lekker de stad in, naar de kermis en dan thuis lekker opruimen. Man is ook vrij, heerlijk! Hopen dat t niet gaat regenen...

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Pln dat is al vlot zeg! Hier gebeurt (nog) niks bij de borsten.

@nijntje90 heerlijk heh om alvast een start te gaan maken.

@Kiekieboe nog gefeliciteerd! Ook allemaal kort op elkaar dus.

is iig een gezonde craving. :D Hier ook geen craving terwijl ik bij de eerste verzot was op fruit en sinaasappelsap.

Veel plezier morgen!

nijntje90 vindt dit leuk.
  11. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Dat van mijn borsten heb ik al weken. Gelukkig nog niet echt last van.

Qua babykamer is het hier rutig, we moeten eerst eind december verhuizen als mijn verlof begint.

12. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @Meisje93 dank je!

Ik heb wel soms ineens zin in iets. Als ik bijvoorbeeld een reclame op tv heb gezien van iets, of op youtube.. maar dat is eenmalig. Verder eet ik per dag 2 doosjes granaatappelpitjes.. is geen craving, ik kan heus wel zonder. Maar volgens mn schoonmoeder is dat gezond (?).

13. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    @Pln hier ook druppels en dat is gewoon melk hoor! :) colustrum (de allereerste melk) ziet er ook niet uit zoals je je bij melk voorstelt en zelfs daarna kan moedermelk steeds een andere kleur hebben. Vond dat altijd zo bijzonder om te zien, Haha :D dat je lichaam je melk helemaal aanpast op wat je kindje nodig heeft!

Hier hebben we vorig weekend behang getrokken in de kinderkamer en vriend is nu bezig nieuw behang te plakken. Komend weekend dus aan het schilderen en daarna de rest van de commode nog schuren en schilderen. Dan kunnen we echt beginnen met de babykamer

nijntje90, Pln en Appelmoess vinden dit leuk.
  14. Appelmoess

Appelmoess Actief lid

6 jun 2018
    377
    668
    93
    Vrouw
    Hier geef ik nog bv aan de jongste :rolleyes: dat had allaang gestopt moeten zijn maar merk dat ik geen zin heb om daar moeite voor te doen. Kben wel aant afbouwen. Dus hij krijgt overdag al niets meer. Alleen avond en nacht af en toe.
    Maar hier dus nog wel melk. :)

Maar bij mn vorige zwangerschappen kwam het altijd pas op et einde een beetje. Rond de 35 weken. En voor die gene die bv willen geven; ik kolfde altijd na 37 weken en deed dat in een spuitje en dan in de vriezer. Tging echt maar om 5 ml. Maar heb er elke keer weer gebruik van gemaakt de 1e paar dagen dat de baby was geboren. Heb babies blijkbaar die niet gelijk goed aanhappen dus vielen ook wel af. En dan was die 5 ml net even fijn om toch een tevreden baby te hebben. Nja een tip. Haha dacht deel em even :oops::oops:

@Cindy1977 wat een geweldig jasje!

Mooie baby kamer zag ik ook voorbij komen :D

Hier ook niet echt cravings. Nooit gehad ook. Ik eet alles wat ik lekker vind. Ben vooral een zoetekauw:cool:

Christiana, Kiekieboe en Cindy1977 vinden dit leuk.
  15. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    Ik heb ‘maar’ een jaar Bv gegeven, maar de drie jaar daarna kreeg ik nog altijd druppels uit m’n tepels :roflmao: Pas toen ik zwanger was in het eerste trimester stopte het en nu dus weer kleine druppeltjes, Haha.

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Moeten jullie dan nog veel gaan klussen? Na de verhuizing?

@krijgertje begin is iig gekomen. :)

@Maps wat een interesant programma is dat zeg.
    Eindelijk tijd gevonden om het terug te kijken.

pff. bekken is weer drama na 2 dagen wat meer doen. Blij dat ik woensdag weer bij fysio moet zijn.

17. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Ja wel redelijk maar dat doen we in de toekomst wel. Het is schoon en lekker ruim. Ik heb liever een rose schone wc dan een witte vieze haha. Komt goed!!

Cindy1977 en Pln vinden dit leuk.
  18. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh wat vervelend, hier ook na een een paar dagen wat in huis te hebben gedaan weer gevloerd. Goed op jezelf passen! Ik ga vandaag naar de sauna, lekker ontspannen en mn bekken dus ook!

Ik heb weleens vaker gelezen over kolven voor de bevalling maar is dat ook goed voor je lijf? Krijg je dan betere productie? Ik zelf denk namelijk dat het beter is om de natuur zijn gang te laten gaan en later pas te gaan kolven, maar dat is deels ook onwetendheid.

Hier ook geen vaste cravings. Wel als ik ineens ergens trek in heb dat ik dat snel wil hebben maar niet standaard zout of zoet. In het begin had ik wel trek in sinasappelsap en mosterd nu niet perse meer.

Laatste 2 weken steeds weer wat vaker misselijk 2 weken geleden flink gespuugd (ik dacht door stress) maar nu toch wel iedere week een keertje.. Dus ipv uit eten bij de italiaan voor mn verjaardag hebben we ons eten daar maar afgehaald aangezien het spugen erg vermoeiend is ook.

Laatste vraag, logisch dat je buik zwaarder word en de banden dus oprekken maar zowel in bed als dat ik opsta en loop heb ik zo'n zwaar gevoel in mijn onderbuik. Heb dan hele scherpe steken waar ik soms zelfs van wakker word. Ik ben ook een echte buikslaper.. En heb mn draai met kussens en voedingskussen nog niet gevonden :oops:

#21weken, tijd begint te vliegen! Aftellen naar februari :)
    #it'smybirthday!

YellowEyes en Kiekieboe vinden dit leuk.
  19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    hahahaha
    Dat is helemaal waar.

@Pln geniet ervan! Hopelijk doet het je goed.

dat gevoel in je buik herken ik wel ja. Heb het soms ook als ik op de wc zit. Kan dan niet eens kracht zetten om te plassen bijv.

Gefeliciteerd met je verjaardag!!

20. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Happy birthday!!

Pln vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina