Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019-2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 30 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    wow! :eek:

Ik zou echt heel snel op zoek gaan naar een andere werkplek.

2. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    @Christiana , jeetje wat ontzettend lullig! Ik vind dit ook geen goed gedrag voor een leidinggevende, je wilt toch juist een goede band met je werknemers zodat zij ook graag een tandje bij zetten wanneer nodig? Wat denkt zij hiermee te bereiken?
    Het lijkt mij heel rot om in zo'n situatie te zitten, ik snap dat je er mee zit maar probeer te denken aan wat de VK zei! Ik zou toch eens serieus gaan overwegen of je straks na je verlof hier nog wel terug wilt komen of op zoek gaan naar ander werk.

@Jillster , lijkt mij pittig lesgeven je moet inderdaad constant aan staan. Voor welke groep geef je les? Ik merk dat ik thuis ook vaker tot 10 moet tellen met mijn zoontje, ik kan echt minder hebben.

@TigerAngel7 , jeetje wat schrikken, heftig zeg! Hopelijk doet de rust je goed. Hoe reageerde ze op je werk? En wanneer moet je weer naar de VK?
    Heb je nu nog veel pijn of gaat het beter?

Ik ben zo verkouden, bah hopelijk gaat dit snel voorbij.
    Even een update over mijn zoontje. Vanochtend en gister ochtend was het beide half 6, hij is dan aan het jammeren maar niet echt huilen. Mijn man is er 1 keer naartoe gegaan en heeft gezegd dat hij nog maar even moet gaan slapen omdat het nog midden in de nacht is, en om 7 uur halen we hem dan uit bed. Gister heeft hij bij de gastouder zijn middagslaapje over geslagen dus ik hoopte dat hij dan vanochtend later wakker zou worden maar het heeft geen effect gehad. Hopelijk is deze fase snel voorbij! We blijven volhouden, eerder heeft dit ook al eens gewerkt dus nu hopelijk ook.

Gister heb ik een proefkaartje van ons geboortekaartje binnen gekregen en het is zo gaaf!! Ik twijfel alleen over het lettertype van de naam op de voorkant, ik vind sierlijk wel mooi maar niet met te veel krullen en eigenlijk wil ik een minimalistisch kaartje dus dan vind ik een strak lettertype ook wel weer mooi.

3. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Hi dames. Ik ben een beetje afwezig hier. Peuter heeft een infectie in haar keel en ook de amandelen zijn opgezwollen. Koorts inmiddels boven de 40. Ik moet haar tot vrijdag de medicijnen geven. Als de koorts terug blijft komen, dan gaan we vrijdag langs t ziekenhuis. Ik heb t echt zwaar nu. Ze eet niets, wilt alleen bij mij liggen, ze praat niet terug. Vannacht begon ze ineens te huilen. Ze sliep bij ons. Ik schrok en vroeg wat er was. Ze pakte haar hoofd vast en zei dat ze pijn had. Hartverscheurend. Ik begon haar hoofd te masseren en toen viel ze in slaap.
    Nou.. ik heb gejankt. Niet normaal!

4. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    Ah jeetje echt hart verscheurend, wat ontzettend zielig!! Ik zou ook echt moeten huilen, je neemt het liever zelf over dan dat je kindje zo ziek is. Heel veel beterschap ik hoop dat het snel iets beter met haar gaat, heel sneu.

Kiekieboe vindt dit leuk.
  5. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik zou niet meer terug gaan, na mijn verlof in april of zo ontslag nemen. Ze kunnen overal kapsters gebruiken. Ze klinkt als mijn Baas, ook zo’n haatdragende verbitterde doos. Lekker thuisblijven hoor, je moet haar niet boven je kind stellen!

Kiekieboe en Christiana vinden dit leuk.
  6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Semmie87 verkouden zijn is zo vervelend. :(
    gaat hij niet huilen als je man zegt dat het nog te vroeg is? Dat is wel erg fijn.
    Hier zette ze dan vaak een keel op. Want ze wilde bij mama slapen.

ja lastig die lettertype. Anders online verschillende lettertypes uitproberen?

@Kiekieboe oh wat hartverscheurend dit! Je zou die pijn dan zo graag over willen nemen. Drinkt ze wel?
    Anders waterijsjes proberen?
    Heel veel sterkte & beterschap.

7. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    @Semmie87 De pijn is wat afgezakt maar nog wel af en toe een harde pijnlijke buik. Mijn vriend is gister ook na huis gegaan omdat hij met de kop er niet bij was en er voor mij te zijn. Aangezien we bij hetzelfde bedrijf werk heeft hij de baas het een en ander al ingelicht erover, en hij schrok er ook van, en zei dat ik alle rust moest nemen die ik nu echt moet hebben dat de gezondheid van de baby en van mij op dit moment belangrijker zijn dan het werk. Hij ging verder de rest allemaal regelen voor me en met de arbo arts regelen hoe of wat qua minder werken. Dat hoor ik nog. Ben wel blij dat hij echt meeleeft/denkt. Ik moet volgende week donderdag weer na de vk, tenzij de pijn heviger word enof bloedverlies krijg dan moest k gelijk aan de bel trekken.

Met jou peuter is het echt een fase, mijn dochter van 2 zat er ook echt middenin en het word nu steeds weer wat beter, behalve de middagslaapjes wilt ze nog niet echt.

Oh wauw dat de meeste al met de geboortekaartjes bezig zijn hihi hier nog totaal niet aan gedacht. Nu ik toch goed rust moet nemen kan ik er mooi de tijd even voor nemen. Voor de dames die al een kindje hebben welke geboortekaartje hadden jullie toen? En zoeken jullie weer een geboortekaartje wat er een beetje bij past of totaal de andere richting op?

@Kiekieboe oh wat verschrikkelijk is dat, als de kleintjes zo erg ziek zijn en pijn hebben. Het liefst neem je het ook over. Hopelijk knapt ze gauw weer op. Beterschap

8. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    @Meisje93 , klopt ik voel mij ook echt beroerd.
    Nee hij pikt dat en is dan ook een tijd stil maar valt niet meer in slaap, hij huilt in de hele tijd eigenlijk niet maar roept soms papa of mama en jammert wat soms gaat hij zingen.

Ik heb inderdaad verschillende lettertype geprobeerd maar vind niks echt geweldig, wat ik nu heb ik vrij simpel maar staat wel leuk! Ik kan nog een proefkaartje bestellen dus als ik blijf twijfelen probeer ik nog 1 ander lettertype.

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @TigerAngel7 wat fijn dat je baas zo begripvol is. Fijn dat het al wat rustiger is. Nu duimen dat het helemaal weggaat.

zal zo eens kijken of ik een plaatje van kan vinden.
    Eigenlijk nog geen idee. Denk dat ik er een kies die ik leuk vindt.
    Zijn weer zoveel leuke kaartjes bijgekomen! Vindt met zo'n karton look ook erg leuk.

@Semmie87 dat is wel erg fijn dat hij niet gaan huilen. Maar langer slapen zou helemaal fijn zijn.

kan je niet online verschillende lettertypes uitproberen op het kaartje?

10. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    @TigerAngel7 , wat super fijn dat er zo goed op gereageerd word vanuit je werk, dat geeft rust! Hopelijk worden de pijnlijke harde buiken snel minder. Is je dochter vandaag naar de opvang?

@ Geboortekaartje, ik heb de vorige keer een kaartje via brievenbusdroom.nl besteld, een enkel kaartje van karton. Ik was er heel blij mee en had die al lang op het oog maar het was best prijzig daarbij wilde ik graag zelf wat ontwerpen deze keer. Ik heb via Lief Leuk en Eigen nu een kaartje ontworpen, weer een enkel kaartje. Ik heb gekozen voor metallic papier, er zit een mooie glinstering over het kaartje, prachtig! Ik ben niet zo van het roze, bloemetjes, hartjes enz dus ik ben voor een rustig kaartje gegaan met een hele lichte kleur (oud)roze.
    Ik twijfelde om een hout hartje bovenaan het kaartje te plakken maar mijn man vond het juist mooi zoals het nu was.

https://liefleukeneigen.nl/geboortekaartjes-meisje/little-dutch/stoer-geboortekaartje-luchtballon-roze-ld-diy
    Dit is het lettertype wat wij nu hebben gekozen.

Ik ben benieuwd naar de rest, wat is jullie stijl? Waar gaan jullie het kaartje bestellen?

Regenboogjee en Appelmoess vinden dit leuk.
  11. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Ja idd een verbitterde doos haha. Nou over ander werk denk ik idd al na. Zou het liefst nu al gaan solliciteren mja.

Ja ik heb een vast contract gelukkig. Mja nu met het nieuwe huis enz heb ik dat ook wel echt nodig. Ze is echt boos en ik weet zeker dat ze dat ook verder uitbreid naar de collegas en de klanten. Mja ik kies hier ook niet voor. Krijg nu al appjes van klanten waar de afspraak naar maandag is verzet. Dus ze gaat er van uit dat ik er maandag weer ben. Als we het over een lagere weekdruk hebben, haha. Ik ben benieuwd hoe lang het duurdt dat de bedrijfsarts contact opneemt?

@Kiekieboe heel veel beterschap met de kleine. Wat vervelend zeg!!!

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Semmie87 mijn stijl gaat alle kanten op. :roflmao: klassiek, modern vindt het allemaal leuk.
    En dan ook nog rekening houden met mijn man zijn smaak.

@Christiana ja snap ik. dat zou wel heel erg onprofessioneel zijn als ze dit doorspeelt naar de klanten toe.
    Kan heel snel zijn hoor, ook dat je te maken krijgt met uwv. Ik werd 2u na mijn ziekmelding al door ze gebeld. :p
    Alleen maar goed als je bij de bedrijfsarts komt.

13. Appelmoess

Appelmoess Actief lid

6 jun 2018
    377
    668
    93
    Vrouw
    @Semmie87 super leuk kaartje! Ik weet nog niet zo goed wat ik leuk vind. Hou wel van simpel, beetje hip, geen dieren of andere afbeeldingen, modern, retro. I dunno... haha

@Christiana wauw, vind het ook echt kwalijk hoe je bazin hier mee om gaat. Overigens komt het me wel bekend voor, vriendin was ook kapster en zei had ook altijd zulke bazen. Mensen die met je prive bemoeien en boos worden als je ziek bent. Niet leuk zeg!

@ zieke kids, hier ook echt al 3 weken op en af. De 1 na de ander. Diaree, spugen, koorts. Nu mn oudste al 2 dagen alleen willen liggen op bank en huilen dat hij niet meer ziek wilt zijn. Spuugt alles onder continue. Veel willen plakken. Pff vind hetzo zielig ook. Duurt ook lang dit zo. Ben moeee want vooral nachten in de weer met van alles verschonen en wiegen en troosten.

@TigerAngel7 fijn zo'n begripvolle baas. :)

Voor iedereen die ongemakken voelt veel sterkte! Niet leuk als je zo je zwangerschap door moet.

Hier tot nu toe eigenlijk nergens last van. Alleen als ik te lang loop voel ik mn banden onder mn buik. Maar ik mag niet klagen dit keer. :)

Er was veel geschreven de afgelopen dagen, sorry dat ik niet op iedereen reageer.

14. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Hippe-geboortekaartjes.nl bestellen wij! vorige keer ook prima bevallen en proefdruk voor ons meisje ook al binnen en die gaat het ook worden! :)

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Appelmoess lijkt me erg pittig zolang al tussen de zieke kids. hopelijk ben je er snel uit!
    Zodat je weer op adem kan komen.

16. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    @Appelmoess idd veel mensen onderschatten het kappersvak en het beleid enz. Ben ook helemaal klaar met het vak. Ga in april wel achter de kassa ofzo zitten. Mja het ergste is dat je zonder ervaring en diplomas nergens aan de bak komt.

17. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Buik is zo anders als toen met Hayden..
    Gek he?
    Zou er qua vorm van buik dan zo veel verschil zitten tussen een jongen en een meisje?

Bijgevoegde bestanden:

YellowEyes en Meisje93 vinden dit leuk.
  18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ik vind mijn buik ook heel anders. meer naar voren nu.
    Al kan het ook goed zijn, dat ik dat allemaal vergeten ben hoor. ;)

19. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    M'n lieve moeder gaat een baby nestje maken voor onze kleine meid. Vandaag stoffen ervoor uitgezocht samen en daarna lekker geluncht samen. Zo'n fijne dag vandaag weer! In de bijlage de stoffen die het geworden zijn :)

@Kiekieboe Ah wat ontzettend sneu zeg! Kan me voorstellen dat je het zwaar hebt, wat vervelend voor jullie. Ik hoop dat het snel beter mag zijn!

Bijgevoegde bestanden:

sannez, Mimi91, Kiekieboe en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Dames ik voel me een beetje rot...
    Op de 1 of andere manier voel ik mij sinds het gesprek op mijn werk vorige week elke keer neerslachtig en verdrietig. Ik voel me zo onbegrepen en net of ik kies voor mijn klachten. Mijn bekken is dit weekend behoorlijk verslechterd en daarbij is dat gevoel ook opgekomen. Omdat ik niet weet waar ik het moet zoeken met de pijn en gevoel heb ik vanmiddag vrij genomen... Ik zit met tranen in mijn ogen op mijn werk soms door de pijn soms door mijn gevoel. En ik behandel patiënten waar ik veel mee in gesprek ben en mentaal en fysiek balans mee zoek(lekker ironisch he). Gelukkig kan ik vanavond naar de bekkenfysio en daar heb ik al mijn hoop op gevestigd. Maar ben dus enerzijds bang dat ze niet zoveel kan doen dat ik normaal kan werken en dus weer een gesprek moet aangaan... Ik hoop dat het van mij af schrijven oplucht. #klaagmodus uit

@Christiana dikke knuffel. Mijn werkgever is niet zo erg gelukkig maar snap hoe jij je voelt. Hopelijk kan je wat anders vinden!

@zieke kindjes, pittig he! Hopelijk zijn ze snel beter!

Zal binnenkort vast meer reageren maar heb er vaak de energie niet voor

Deel Deze Pagina