Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019-2.0

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Meisje93, Jul 30, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manna

Manna Fanatiek lid

Jul 2, 2015
    2,902
    1,196
    113
    Female
    Gelderland
    @TigerAngel7 rustig aan doen he, gelukkig worden ze wat minder en heb je een fijne werkgever!

2. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

Nov 28, 2017
    1,863
    2,324
    113
    Female
    @Manna wat vervelend meid. :( Hoop dat de klachten wat gaan verminderen en anders is het idd beter om toch het gesprek aan te gaan (hoe lastig zoiets ook is, maar jouw gezondheid is veel belangrijker!).

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    wat een mooie stoffen! @YellowEyes
    Echt heel mooi.

@Manna wat vervelend dat je je zo voelt. Anders vragen of je naar de bedrijfsarts kan?
    Succes vanavond bij de fysio. Hopelijk mag het snel wat beter gaan met je.
    Dikke knuffel!

YellowEyes likes this.
  4. Manna

Manna Fanatiek lid

Jul 2, 2015
    2,902
    1,196
    113
    Female
    Gelderland
    Bedankt dames! Wij hebben helaas geen bedrijfsarts. Heb al wel extra pauzes en een kleine aanpassing op het werk maar gaat alleen maar slechter. Vanavond maar even afwachten

5. Pln

Pln Fanatiek lid

Mar 9, 2017
    2,082
    2,098
    113
    Female
    Verpleegkundige
    #zwangerschapsdiscriminatie!!
    Het is op veel plekken hetzelfde liedje lees ik. Wij hebben een groot tekort mijn leidinggevende ziet door het bos de bomen niet meer en kijkt van week tot week. Nu is het zo dat ik mijn allerlaatste dienst een late dienst heb gekregen en daar baal ik enorm van (2de kerstdag had bewust vroege diensten aangevraagd omdat ik laat dan niet meer trek, dat doe ik nu al bijna niet). Maar goed vandaag de stoute schoenen aangetrokken en er naar gevraagd gaan ze er blijkbaar min of meer al vannuit dat ik eerder uit ga vallen.. Snap dat ze er rekening mee houden maar goed zo ben ik er wel heel snel klaar mee. Zul je zien dat ik straks een late moet werken. Tis dat ik mijn team niet in de steek wil laten maar anders had ik t wel geweten.

#bekken. Gisteren een klein stukje muur geverfd bij mn moeder, gelijk weer meer klachten. Vandaag dus super rustig aangedaan want lopen doet zeer!!

#geboortekaartje, we hebben er 3 besteld bij zojoan.nl vind ze allemaal leuk en kan echt niet kiezen....

#behang ik laat het even voorwat het is wie weet lukt het mn moeder. Ik heb ser nu geeeen geduld voor even.

6. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ah dus wel he!! Nice! Ga ik het straks meteen regelen:)

sannez likes this.
  7. Pln

Pln Fanatiek lid

Mar 9, 2017
    2,082
    2,098
    113
    Female
    Verpleegkundige
    @Christiana ik kreeg pas contact met de bedrijfsarts nadat ik er om vroeg.. Heeft in mijn voordeel gewerkt, leidinggevende probeert nu ook niet meer of ik toch weer meer uren kom werken

Christiana likes this.
  8. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    Net even gekeken voor geboortjekaartjes heb 3 favorieten.. erg moeilijk.

Heb ze gezien op kaartje2go staan ook zoveel leuke tussen

Semmie87 likes this.
  9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Dan zal je toch meer aanpassingen nodig hebben als het alleen maar slechter met je gaat.

@Pln lekker motiverend inderdaad.
    ook zuur dat je laatste werkdag 2e kerstdag is trouwens.

10. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

Jul 28, 2017
    1,726
    1,880
    113
    Female
    Zelfstandige
    Limburg
    Dank jullie wel dames!! Vandaag toch maar naar de kinderarts gebeld. Ook zij zegt dat we echt een paar dagen medicatie moeten geven. Als de koorts blijft terugkomen, dan vrijdag naar t ziekenhuis. We hoeven dan geen afspraak te maken. Ze had t over 'de zesde ziekte'. Ga ik even googlen vanavond..

11. Pln

Pln Fanatiek lid

Mar 9, 2017
    2,082
    2,098
    113
    Female
    Verpleegkundige
    Relaxen, geniet momentjes! :rolleyes:

Attached Files:

12. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    genietze @Pln wat ben je aan het kijken?
    Hier ook al hele dag serie opstaan op videoland Once upon a time

En mn lieve labrador lady die lekker met haar kop op mn buik ligt

@Kiekieboe vervelend hoor dat je dan nog zo lang moet wachten hopelijk is ie snel koortsvrij. de 6e kinderziekte ben ik zelf ook nog niet echt bekend mee

Attached Files:

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    vindt dit niet als de zesde ziekte klinken hoor.
    Dan hebben ze eerst een paar dagen hoge koorts en als die weer gaat zakken krijgen ze eventjes uitslag.
    Maar geen keelpijn etc.
    Daarbij helpt medicatie daar ook niet voor.
    Hopelijk zakt de koorts snel bij jullie meisje.

@Pln heerlijk! Geniet ervan.

@TigerAngel7 lukt het? Om heel de dag te rusten?

Pln likes this.
  14. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    @Meisje93 heel moeilijk om alleen vooral op de bank te blijven zitten. Vriendlief doet nu alles in huis en werkt er nog eens bij. Gelukkig vermaakt peuter zich zelf erg goed. Ze was vanmorgen idd op de psz (wist even niet meer wie het vroeg) Nadat ik haar eerst wou douche en na bed bracht voelde ik de pijn weer opkomen.

Semmie87 likes this.
  15. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    Virusjes zijn niet te bestrijden met medicatie, symptoom bestrijden en meer kun je niet doen. Ik snok voor de kids altijd het hele circus uit de medicijn lade. Van PCM tot neusspray :) Load them up! XD

Net naar de kapper geweest en alles afgeknipt, heeeerlijk! Wat voelt het weer gezond!

En nu lekker One Born kijken op tlc :)

Wat een kneuzen club zijn we toch hè, maar wel gezellig dat jullie Netflix met mij mee leeg kijken hoor

Chezzy, nijntje90 and Kiekieboe like this.
  16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Dat geloof ik graag. Misschien een hobby zoeken. Zoals een knuffel haken oid.
    Oei, wel echt een teken dat je je echt rustig moet houden.

17. Pln

Pln Fanatiek lid

Mar 9, 2017
    2,082
    2,098
    113
    Female
    Verpleegkundige
    @TigerAngel7 ja niet zo'n gezellige film eigenlijk.. Verfilming van de aanslag op utoya in 2011. Best wel heftig pff..

18. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    haken is totaal niet mijn ding, deed als hobby zelf muurschilderingen maken, en voor mn eerste zwangerschap was ik een echte crea bea maar nu echt geen tijd voor. en of teveel. Ja helaas wel

Oke die aanslag komt me niet erg bekend voor moet dan ook wel toegeven dat ik nooit na het nieuws kijk en of kranten lees. Dat lijkt me echt zeker heftig.

19. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    Ik kan ook totaal niet handwerken en ik moet zeggen dat ik ook niet echt de energie heb om wat te doen. Ik werk 2 uurtjes, doe licht poets werk, keutel wat met kleuter....en de rest lig ik te snurken XD

Ik wilde foto’s afdrukken en inplakken.... dozen uitzoeken....kleding sorteren, etc etc. Doe ik wel de laatste wkn van de zw als ik echt niet meer kan slapen of zo :)

20. Manna

Manna Fanatiek lid

Jul 2, 2015
    2,902
    1,196
    113
    Female
    Gelderland
    Ja gaat lekker met ons he :rolleyes:

Bekkenfysio heeft weer de best gedaan.... Wel jammer dat ze niet gewoon zegt dat ik beter minder kan werken maar snap ik wel :rolleyes: moest de voor en nadelen voor mijzelf op een rij zetten van zo doorgaan of minder werken...

Vanacht ook nog een de buikgriep gekregen heeerlijk, mag ik een weekje slapen?

Haha @Cindy1977 zo herkenbaar al die klusjes die blijven liggen

Share This Page