Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019-2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 30 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Nou mennn! Serieus! Ik heb voor de 3e keer een hele nacht op het toilet doorgebracht met dat braak diarree virus SJEMIG!
    Stik pijn in mijn maag weer ZUCHT

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @TigerAngel7 ik kan ook niet haken hoor. ;)
    ach netflix heb je ook niet in een dag gekeken gelukkig.

@Manna volgens mij mogen hun ook niet advies daarin geven. Althans dat zei mijn therapeut wel eens.

Beterschap!

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    och jij ook al. Beterschap!

Cindy1977 vindt dit leuk.
  4. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    oh gaat lekker dus bij sommige ook.

Veel beterschap!

Ik moet strx ma het zkh om mm urine in te leveren die op kweek word gezet.

Heeft iemand dat al eerder gedaan? Heb namelijk geen beschrijving of iets bij gekregen

5. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Gewoon in het potje plassen :) goed schoonmaken aan de onderkant, plassen, middelste plas opvangen. Klaar!

6. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    in het potje plassen heb ik gisteren moeten doen en gewoon in moeten leveren bij de huisarts. Maar daar konden ze niks op vinden dus vandaar dat het op kweek gezet moet worden in het labratorium. alleen het kweeksetje wat ik mee heb gekregen ken ik totaal niet. zal dadelijk wel even foto maken

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    oh met die buisjes zeker?

8. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Haken is ook niet mijn ding haha. Kleuren / kaarten maken of zo iets vind ik wel leuk! Hier gaat het wel prima eigenlijk! Balen dat er een aantal zich zo slecht voelen :(

9. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Het is idd met die buisjes, de dokter heeft het al in die buisjes gedaan ik had het gister alleen af moeten geven bij het ziekenhuis. Die assistente heefr me totaal de verkeerde uitleg gegeven.

10. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    Hier nog steeds snotverkouden, super slecht geslapen, ben echt kapot. Ik ben aan het werk maar twijfel om straks naar huis te gaan. Morgen is manlief de hele dag weg voor zijn werk waardoor ik een hele dag alleen voor peuter moet zorgen en dat valt mij nu best zwaar. Gister niet veel last gehad van mijn bekken vandaag helaas wel weer.

# Creatief, ik ben best creatief als zeg ik het zelf. Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap een ballon krans gemaakt voor aan de deur voor na de bevalling, een echo boekje gemaakt, een vlaggenlijn met de naam. Ik ben nu ook weer bezig met een echo boekje en wil nu ook weer een ballon krans maken. De vlaggenlijn laat ik deze keer maken want daar heb ik nu echt geen puf voor. Haken lijkt mij ook super leuk, heb alleen geen zin het mezelf aan te leren hahaha.

@Cindy1977 o nee wat klote! Buikgriep is echt zo rot, heel veel beterschap!!

@YellowEyes wat onwijs leuk dat je moeder dat gaat maken, hele leuke stoffen ook.

@Kiekieboe hoe gaat het nu met je dochter?

@Manna o nee bij jullie ook al buikgriep? Beterschap!

Ik hoop echt dat die buikgriep ons nog even bespaard blijft, vreselijk vind ik het!

YellowEyes vindt dit leuk.
  11. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Cindy1977 bah echt niet fijn!!!

@Meisje93 nee mogen ze ook niet want ze kunnen natuurlijk ook niet zeker weten wat je thuis allemaal wel of niet doet. Maar dacht dat helpt me wel hahaha

@haken hier nog steeds het wiegdekentje voor mijn dochtertje niet af :roflmao:

12. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ja hier ook al helaas... Wonder boven wonder ben ik de laatste thuis...

wat rot van je bekken. Ik ben nu ook vrij maar idd met een peuter erbij rust je toch anders dan dat mijn man er is en af en toe wat kan doen... Hopelijk kan je eerder weg op het werk

13. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Hier heeft zoonlief gister midda alles onder gespuugd. Hopelijk steekt die mij niet aan!!

Nog niks van de bedrijfsarts gehoord... zag wel dat ik maandag nog gewoon open sta in de planning van 8.30 tot 20.00 uur. Ze kunnen mij nog gewoon boeken online, denk dat het kwartje echt nog niet gevallen is op het werk. Als ik er ben maandag dan zijn het 4 uurtjes meer niet!

14. Chezzy

Chezzy Actief lid

3 mrt 2016
    412
    309
    63
    Beterschap aan voor iedereen en alle kids!
    En voor alle mama's die ook verdriet hebben dat werkgever hen geen steun wil geven, dikke knuffel!
    Natuurlijk ook voor de dames met (bekken)pijn en die er even doorheen zitten. Denk aan jezelf en de baby, dat is het belangrijkste! Maar begrijp het verantwoordelijkheidsgevoel heel goed!

Men, we zitten inderdaad wel met z'n allen een beetje in de lappenmand.

Ik heb vandaag al mn zwangerschapskleding bij elkaar gedaan in een la, zodat ik niet de hele kast elke x door hoef te gaan. Kon ik mn zwarte trui niet vinden. Men, het huilen stond me nader dan het lachen.
    Zijn jullie daar ook zo goed in? Je druk maken om de kleinste dingen? Zit bv. nog zo in de twijfel of ik genoeg zwangerschapskleding heb voor deze winter (oplossing is natuurlijk gewoon wat erbij kopen...), maar als ik eenmaal op sites kijk, heb ik er absoluut geen zin in om verder te kijken. Houd het ook maar op zwangerschapshormonen :p.

Fijn dat nu ook de emoties meer gaan opspelen. Kan al amper tv kijken (vooral met kids die wat wordt aangedaan) zonder een traantje te laten.

HIer zelf verkouden wat moeheid nog meer doet opspelen. Voel me soms echt een kluizenaar. Gelukkig komen er morgenavond wat vriendinnen langs om afleiding te geven.

Bedrijfsarts heeft overigens uitgebreid beschreven waar een nieuwe opdracht aan moet voldoen. Zelfs als ik het lees klinkt het wel heel erg en wordt er moedeloos van. Dus gok dat ik tot aan eind april/begin mei gewoon thuis zit. Gelukkig wel een deel met de nieuwe baby's!

Manna vindt dit leuk.
  15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    hier een kast vol met al die spullen & doe er niks mee. :rolleyes:

oeps. Heb je het koel bewaard? Dan zou het wel goed moeten zijn voor het lab.
    of heb je nu verse urine ingeleverd?

@Semmie87 jij blijft ook maar tobben heh. :(

oh een ballonnenkrans is een leuk idee! Er ligt er al een op zolder voor de verjaardagen. Maar als geboorte ook leuk. :)
    Bedenk me nu dat ik al de naamkrans heb als het een jongetje is..

@Manna haha een jarenproject dus.

@Christiana werk je altijd zulke lange dagen?
    Groot gelijk hoor, nu gelijk goed op je strepen gaan staan.

@Chezzy soms snel emotioneel, maar het valt nog mee. :)

Heb het geluk dat E. van maart is. Dus in dezelfde periode zwanger.
    Wil nu ook niet teveel bij gaan kopen voor die korte periode.
    Moet alleen nog een zwangerschapsjas. Jullie nog leuke tips?

Manna vindt dit leuk.
  16. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Er hangt echt een vervelend virus in de lucht.
    Niet zo gek met dit weer..
    De ene dag verga je van de kou en de andere dag wil je in een korte broek..

Dikke knuffel voor iedereen die zich ziek zwak en misselijk voelt!

17. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Nee hij lag in een soort koeltasje.. maar bleef wel goed dus kon hem gewoon inleveren...

Ja ik moet er ook nog een, de h&m had ee leuke voor €15 helaas was die dezelfde dag al helemaal uitverkocht. De planning was eigenlijk dat ik volgende week na de primark zou gaan maar dat is nu ook maar afwachten hoe het met mn harde buiken gaat. Nu ik echt goed rust aan het nemen ben word ik van binnen helemaal bont en blauw getrapt jeetje wat is de kleine druk. Zelfs mn dochter van 2 heeft haar net gevoeld haha vondt ze helemaal geweldig en nou doet ze elke x mn trui omhoog en zegt ze baby wakker worde haha

Cindy1977 vindt dit leuk.
  18. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    OW schattig!!!! Zo lief

Hier ook een reisje primark afgezegd dit weekend o_O ik moet ook nog een jas maar geen zin om er 100,- aan uit te geven... En de vorige keer was drama want alleen in een supergrote maat paste om mijn buik maar waren de mouwen te lang

19. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ow sorry helemaal verkeerd begrepen van dat kweken, ik moest het laatst in een potje doen waar een soort kokertje inzat. Ze handelden het verder af op het lan zei ze, maar dat was in het zkh.

Vanmorgen naar de ha geweest, ze vond dat ik er shit uitzag XD Weer terug op mijn oude astma medicatie, vol aan de antihistaminica, volledig bloedbeeld prikken en direct weer hele dagen rusten. Had ook wat temp en hoge hartslag. Pfft! Wel fijn dat ze het ook zag, dat het niet alleen tussen mijn oren zit.

Morgen nog 2 uur werken, want ik wil PERSE volgende week naar Disney ... niet dat ik daar wat heb hoor. Paar uur per dag in een rolstoel, joepie. Maar oké, ik weiger dat af te zeggen.

Die buikgriep is super besmettelijk, oppassen met lichaamssappen. Zelfs de Teckels waren ziek hier! Ik heb overal handalcohol staan en was de hele dag mijn handen, maar helpen ho maar :)

Blijf nu thuis @Christiana! Denk aan je baby! Fu*k die baas hoor! Je staat vol in je recht! Houd je taai!

Beterschap voor de rest van de kneusjes onder ons :)

20. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Hi dames! Even een update: koorts is gezakt, gelukkig! Maar ik ga morgen toch naar de huisarts. Ik wil met een gerust gevoel t weekend in. Voor zover t kan.. Morgen ook haar urine afgeven. Ik hoop dat de koorts weg blijft vanavond. Duimen jullie mee?

Manna, Appelmoess, YellowEyes en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina