Hi dames! Even een update: koorts is gezakt, gelukkig! Maar ik ga morgen toch naar de huisarts. Ik wil met een gerust gevoel t weekend in. Voor zover t kan.. Morgen ook haar urine afgeven. Ik hoop dat de koorts weg blijft vanavond. Duimen jullie mee?
@Kiekieboe , wat fijn! Ik duim mee!! Jeetje wat een hoop zieken zeg, voor iedereen beterschap!! @Christiana , nou het kwartje lijkt inderdaad niet gevallen.. goed op je strepen blijven staan. Laat je niet gek maken! Denk aan jezelf en die kleine spruit! @Meisje93 wat bedoel je met naamkrans? Ben wel benieuwd. Ik lig al even in bed, voel mij echt niet oké.. Gellukkig kon ik vanmiddag eerder naar huis maar ik had ook niet verwacht dat daar moeilijk om gedaan werd.
Ik heb overlegd met de vk en ik mag maandag 4 uurtjes proberen maar meer niet!! Als ze dat pushen dan weer thuis blijven... ook als de klachten terug komen of erger worden dan ook weer stoppen.
@Cindy1977 wat een getob weer. haha snap helemaal dat je het niet af wilt zeggen. Hoelang ga je naar disney?
Wat fijn! duim zeker mee. @Semmie87 is een krans en daar staat de naam ook op. Bij de eerste zwangerschap laten maken toen. Voor een meisje en voor een jongen. Die voor een jongen ligt dus nog ongebruikt in de kast. Vindt 4u al vrij veel eerlijk gezegd. Je moet wel weer 4u lang staan & bukken.
We gaan 5 dgn, 2 dgn Disney en 3 dgn Parijs, maar parijs hebben we geannuleerd. We zitten in een stik leuk hotel met een zwembad en binnenspeeltuin, lekker ontbijt buffet en zo. Dus we vermaken ons daar wel
Ja ik ga het proberen, geen garantie! Ze hebben net een vacature online geplaatst. Hopelijk verzacht dat het leed wat ik in de zaak breng een beetje. (Of ze willen van mij af) Hopelijk kan ik dan toch van 3 dagen naar 2 dagen in april!!! Fingers crossed! Gelukkig zie ik de bazin maandag niet! Haha kan ze even afkoelen
Wat rot zeg dat het de meeste niet goed gaat en zelfs de kindjes ziek zijn! Beterschap voor iedereen! Wat is het leven toch vreemd! Ik mag al sinds ik 10 weken ben niet meer werken en baal hier vreselijk van, ik voel me ook gewoon goed! En een ander voelt zich helemaal niet goed en moet werken! Slaap lekker strakjes allemaal en hopenlijk morgen lekker gezond en fit wakker!
Heerlijk! Veel plezier. heb je een vast contract? Dan kunnen ze je er niet zomaar uitwerken hoor. Denk goed aan jezelf Snik snik, morgen weer naar huis toe. Heerlijke week gehad.
Veel beterschap aan alle zieken en aan alle zieke kindjes! Hopelijk allemaal snel terug oké... Hier zoontje niet echt ziek maar sukkelt van de ene huidinfectie in de andere.. nu terug hetgeen waar het mee begonnen is Hopelijk trekt het een beetje weg want volgende week midweekje centerparcs, ben nu echt aan het aftellen @Cindy1977 jij ook alvast veel plezier gewenst! Ik zou het ook niet willen afzeggen maar let wel op jezelf @Meisje93 geniet nog van je laatste momentjes vakantie @Christiana nu eerst aan jezelf denken! Als het niet gaat dan gaat het niet. En hopelijk kan je dan inderdaad een dagje minder gaan werken.
Beterschap voor de zieke onder ons en natuurlijk de zieke kindjes... het heerst ook Vandaag gewoon ‘al’ 24 weken!
@Manna ja echt superschattig haha. Ja 100euro voor een jas vindt ik ook te duur, voor die paar maandjes wat je hem draagt. Bij mn vorige zwangerschap had ik een winterjas van mn moeder geleend die heeft een L maarja dan was ik ook in de zomer uitgerekend dus zolang hoefde ik hem niet aan. En ik pas hem nu al niet meer dus vandaar dat k bij de primark ff wil kijken voor een 'goedkope' winterjas @Cindy1977 ahh geeft niet haha, meestal valt het wel snel te zien als iemand ziek is of niet lekker in de botten is, hopelijk knap je snel op, luister wel goed na je lichaam en geniet van je vakantie.. @Kiekieboe fijn dat de koorts afgezakt is, hopelijk blijft het zo ik duim ook voor je mee! @Christiana als het niet gaat dan gaat het niet, ze hebben niks te willen. Gezondheid van jou en de baby staat op nr 1. ze kunnen je niks maken, bovendien snap niet dat zw uberhoubt zo moeilijk doen, als ze een zwangerschapsverklaring van je hebben krijgen ze alles vergoed van uwv en kost het hun niks. @Maze1 oh dat lijkt mij ook echt verschrikkelijk, dan komen de muren echt op je af lijkt me. Waarom mag je niet meer werken? Sorry als je het al verteld heb, maar er word hier zoveel geklets dat ik het moeilijk bij ken houden en kan onthouden. @Meisje93 Als je het heerlijk hebt gehad dan vliegt de tijd echt snel voorbij. hopelijk heb je er lekker van kunnen genieten. @Eveliennn89 oh bah dat is ook niet fijn zeg. steken elkaar aan zo dus hopelijk zijn jullie er ook gauw vanaf en voelen jullie je snel beter @Mimi91 Oh schei het gaat echt veelste snel. Zo telde je echt de uren/dagen af vanaf de eerste positieve test tot je eerste echo en zo lijkt het net of je gister nog een positieve test in handen had.. Ondanks dat het zo snel gaat, kan het me op dit moment niet snel genoeg gaan. Sorry als ik iemand vergeten ben, voor alle kindjes en dames die ziek zijn en of niet lekker in hun botten zitten beterschap! Hopelijk knappen we gauw op dat we ook eindelijk lekker relaxd kunnen genieten van de zwangerschap
@Mimi91 jaa we gaan allemaal richting de wat veilige fase. Geeft mij op de een of andere manier wat rust ofzo. Gaat echt hard allemaal! @TigerAngel7 heb zeker genoten! Al is het voor mijn lichaam wel beter dat de vakantie voorbij is. @Christiana Dan moeten ze wel heel erg hun best doen om je te ontslaan.
Dank jullie wel!!! Afgelopen nacht ging goed. Ze heeft doorgeslapen en ook geen koorts gehad. Zo fijn!! Ze heeft net ook goed ontbeten. Gelukkig!
Ben wat stiller de laatste dagen.. Ben zo onzeker als het maar zijn kan. Dat ze klein is. Ben bang dat ze veel eerder gaat komen Voel vanalles in mijn buik, soms wat kramperig, miss wel oprekken van de banden ofzo. Maar ik kruip even tot ik in een "veilige periode" ben in mijn coconnetje. Net wel geslaagd voor een geboorte pakje moet een beetje moed geven aan mijzelf.
Ik snap je wel hoor.. ik heb last van harde buiken. Niet pijnlijk, maar t voelt niet aangenaam. Probeer toch positief te blijven. En dat pakje is zo schattig!
Wat fijn! Nu duimen dat het zo goed blijft gaan. Dikke knuffel! @MamavanHayden Heb je dit ook besproken met je verloskundige/gyn?
@Kiekieboe ah gelukkig maar hopelijk blijft de koorts nu ook echt weg. @MamavanHayden Ik snap je onzekerheid, ik zou zelf anders even met de vk bespreken erover ook ondanks je vanalles voelt in je buik. Wel een leuk geboortepakje zeg! Hier heb k pijnlijke harde buiken en weet me soms er geen houding aan te geven.. Zit vol energie en voel me voor de rest fit dus weet soms niet hoe k het moet uithouden
Omg wat een poepeschetig pakje @MamavanHayden! En zo voelt de helft van ons zich hoor Reageer wanneer je zin hebt en anders lees je gezellig mee. Ik las gisteren ook ergens op dit forum dat de te kleine kindjes massaal overtijd komen ipv te vroeg, mss dat dat je moed geeft. Jullie gaan die 42 wkn aantikken! @Kiekieboe ... nou mooi! Kan ze morgen nog een mooie dag meepakken en hopelijk blijft het goed gaan! Ik mocht net de ha bellen voor de uitslag van het labwerk, heeft ze nog een nabepaling aangevraagd ivm bloedarmoede. Zou best kunnen dat ik daar zo fucking gaar van ben pfft.