@TigerAngel7 wat vervelend dat je ze blijft houden. Hier is buik gelukkig weer rustig. Voel de kleine nu ook weer beter. @Cindy1977 dat zou ook nog heel goed kunnen ja! wanneer krijg je daar de uitslag van?
Jaa ik hoop t ook!! Maandag ga ik beginnen met de voorbereidingen van peuters 2e verjaardag. Taart had ik in augustus al besteld. Moest ook wel. Bij de populaire taartenbaksters moet je echt maanden van tevoren een plekje reserveren. Verder nog een outfit uitkiezen voor haar en uitnodigingen maken. Beetje decoratie bestellen en nadenken over t eten voor die dag. Komen niet te veel mensen want ik wil t rustig aan doen. Oh ja... de naam. We hebben 1 gekozen. 99% zeker. En ik kan ineens niet meer wachten tot de bevalling!!!
Mijn man heeft onze naam tegen ons zoontje gezegd. Overal zegt die dus ' ik krijg een broertje Jip' ik doe er maar luchtig over. Mja we hebben geen andere leuke naam haha
Nou daar moest ik om 16 uur weer voor bellen, moet de dokter eerst zelf daar nog overleg over plegen en belt me terug. Schiet lekker op dus XD Fijn he om je prullie zo te voelen
@Christiana hahaha slimme man! Misschien kom je nog iets leuks tegen. @Meisje93 gelukkig heb je een fijne vakantie gehad @Cindy1977 disney is zoooo leuk. Wij hebben er zo genoten! Nu wil ik nog een keer met kerst! Ik heb het aan 1 kant in mn rug! Heel erg vervelend. We hebben onze bank verkocht en zitten 2 weken op tuinstoelen ik geef die de schuld! Hopelijk komt de bank zondag! Mijn gevoel zegt dat de bank er toch niet is haha
oh kak @Cindy1977 nu herinner ik me.door jou dat ik ook even zkh had moeten bellen vandaag voor de uitslag. nou dat word maandag dus. Ben jij ondertussen al.gebeld of was het ook te laat? oh vervelend @nijntje90 hopelijk heb je snel je bank geleverd haha
@Christiana haha handig van je man @Cindy1977 verl plezier hopelijk kan je er van genieten! @nijntje90 ik duim dat de bank er zondag is!!!
Kunnen jullie soms ook moeilijk in slaap valken vanwege het feestje in de buik? Had ik gisteravond, heerlijk en vervelend tegelijk
Nou ik echt goed neem voel ik de kleine behoorlijk goed ondanks dat de placenta voor ligt. Ze lijkt meer actief dan dat ze slaapt lijkt het wel, val wel snel in slaap omdat ik gewoon moe/uitgeput ben ondanks het rusten. Gisternacht voor het eerst wakker geworden in de nacht van haar getrap.
Leuk! Heel veel plezier. Geniet van dit moment. @TigerAngel7 hier voel ik de kleine ook goed ondanks de voorliggende placenta. dan moet ze flink hard trappen om je wakker te maken. Nog niet gehad. Maar zal vast een keer gaan gebeuren.
23 weken!! ♡♡♡ En alvast 3 boxpakjes met mutsjes gehaald!! Ben ook al spul van de zolder aan het wassen. Als we strx in dec gaan verhuizen dan heb ik geen puf meer denk ik. En dan weet ik meteen wat ik nog heb
Zo ik heb even moeten bij lezen. Nog steeds verkouden, last van mijn bekken(whats new)en moe. @Christiana , is dat de naam, Jip? GEWELDIG! Ik kreeg hem er bij mijn man niet echt in maar vind het echt een hele leuke naam! Mooie buik! En hele leuke pakjes Ik heb de naam al eens gezegd tegen mijn peuter maar die is dat allang weer vergeten en zo heel goed praat hij nog niet dar scheelt haha. @TigerAngel7 , jeetje balen dat ze nog zo pijnlijk zijn omdat je de rust. Ik ben het even kwijt wanneer moet je weer naar de VK? Wat een kleine drukte maker haha! Hier ook de placenta voor maar volgens mij is zij erg rustig ik voel haar maar een paar keer per dag. Mijn zoontje bouwde echt een feestje in mijn buik dus dit is ergens ook wel lekker wat rust haha. @Kiekieboe , wat goed om te horen dat het nu zo goed met haar gaat. Leuk al die voorbereidingen op het feestje, nog een speciaal thema?
Ja de naam blijft wel Jip. We hadden deze al meteen zowel voor een meisje en jongen. Ons zoontje heet puck ook unisex haha. Al was die voor een meisje puk, maar toen wisten we het geslacht niet. We maken er geen stampij van en als mensen vragen of dat de echte naam is dan hebben we nog geen keuze gemaakt....
Mooie buik! @Christiana En leuke pakjes. Waar ga je de gewassen spullen in bewaren? Soms heb ik ook de neiging om nu al lekker te gaan wassen zodat het buiten kan drogen. Maar waar bewaar ik het dan weer in.
We hadden de babykamer al gedeeltelijk opgezet voor de verkoop fotos van het huis. Dus de spullen leg ik gewoon in de lade. Dan moet mijn man maar laatjes tillen ipv dozen...
Jaa! Pieter Konijn! Vindt ze helemaal FANTASTISCH! Ze kent ook al die namen en leeft met elk personage mee. Verder gaat t gelukkig heel goed. Geen koorts of iets dergelijks. Zo fijn! Wat hebben jullie vandaag gedaan? Was warm he? Bij ons was t 28 graden. Wij zijn gewoon thuis gebleven. Lekker koel. Ik heb weer flink schoon gemaakt. Volgende week weer echo. Kan niet wachten!