Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019-2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 30 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Jip! Wat een leuke naam! Idd voor beide vind ik het erg leuk!

Wij hebben ook de naam denk ik! Ik word er blij van.
    Past alleen niet zo geweldig bij de andere 2. Maar dat vind ik ook wel leuk eigenlijk :)

Christiana en Semmie87 vinden dit leuk.
  2. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik kan eerder niet slapen omdat ik me geen houding weet te geven *buikslaper* en iedere 2 uur plassen. Mijn nachten zijn nu al verschrikkelijk ondanks dat ik zo moe ben..

3. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Wij zijn even heerlijk het bos in geweest. Wel een bliksem bezoek want we moesten op kraamvisite! Vanmiddag een verjaardag en lekker in de tuin gezeten! Vanavond lekkerniks. Morgen vroeg nog geen plannen, smiddags de bank ophalen (als het goed is) en daarna rondje kermis!

Christiana vindt dit leuk.
  4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Vanochtend even bij schoonouders geweest. Verder lekker rustig aan gedaan en wat huishoudklusjes gedaan.
    Straks naar verjaardag. Maar ben eigenlijk op...

5. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Dagje naar Apenheul geweest...Ik ben kapot! Daarna nog uit eten geweest ben nu net thuis en kan bijna niet meer lopen...
    Morgen blijf ik op bed denk ik! ;)

6. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Spannend! Ennnnn....??

@Semmie87 aanstaande donderdag en gelijk bloed afnemen en suikertest in zkh

@Meisje93 Ja nou behoorlijk ze is tot nu drukker dan mn peuter

@Kiekieboe ja hier was het ook zo warm, we hadden een kinderverjaardag, en zijn net thuis.. ondanks daar hele tijd gewoon op de bank te hebben gezeten toch echt wel moe

7. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    Zo leuk dat velen al uit de naam zijn, wij hebben nog een lijstje met een 4-tal namen maar daar geraken we nog niet echt uit.

Hier van 9 tot 6 gewerkt, dan huis verder opgeruimd, wafels gebakken en de was gestreken en toen was ik kapot :roflmao:
    Juist nog een heerlijk warm bad genomen en nu snel proberen slapen, morgen nog een drukke dag en dan ‘s avonds al naar Parijs vertrekken :)

Slaapwel en nog een fijne zondag allemaal!

nijntje90, Christiana en Cindy1977 vinden dit leuk.
  8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    heerlijk weer heb je gehad! Morgen even lekker relaxen.

@Eveliennn89 pfoe waar haal jij je energie vandaan om dat nog te gaan doen na je werk
    Veel plezier in Parijs! Heerlijk gaan genieten.

9. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wij zijn er ook nog niet uit hoor. Wou dat get zo was dan kon er iets van mijn lijstje :roflmao:

En wat heb je allemaal gedaan, jeetje. Na 9-6 werken ben ik gevloerd. Verl plezier in Parijs

10. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    @Christiana , erg leuke namen Puck en Jip, inderdaad unisex!

@Kiekieboe , leuk Pieter konijn, wanneer is ze jarig? Is de taart dan ook in die stijl?

Hoeveel echo's krijg jij? Het is dat ik extra groeiecho's krijg maar anders had ik er nog maar 1 gekregen met 30 weken.

@Pln

11. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    Ik was nog niet klaar maar het bericht werd al geplaatst.

@Pln irritant dat je nu al rot nachten hebt, same here.. door de bekkenpijn word ik ieder uur wel wakker van de pijn daarbij moet ik ook vaak plassen.

@Eveliennn89 zo jeetje lange dag gewerkt en dan nog zoveel in huis doen, hoe doe je dat? Een klein blokje om of stofzuigen is al teveel hier.

Alvast heel veel plezier in Parijs! Geniet ervan!

Ik vind het maar gek zo warm weer half oktober.. we hebben vanaf april al prachtig weer, bizar! Wij hadden gister een feestje was erg leuk maar ik was gesloopt, vandaag doen we niks.

*harde buiken, wie heeft er nog meer last van? Ik heb ze best vaak, bij mijn zoontje ook al vroeg last van gekregen. Ik moet ze weg zuchten en kan eventjes niks doen, het doet geen pijn maar is even ongemakkelijk.

12. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    T worden 2 taarten. 1 normale slagroomtaart voor de mensen die botercreme niet echt lekker vinden. Die ga ik zelf versieren met peter konijn decoratie. En 1 taart wordt een luxe taart van een taartenbakster, die gaat zij versieren in dierenstijl. Poesjes, paarden, konijnen etc. Ze is 25 oktober jarig. We vieren het op zondag 28 oktober.

Ik krijg volgende week een vervolgecho van de 20 weken echo. Tot februari heb ik er nog 3 ingepland staan als ik t goed heb.

Manna en Semmie87 vinden dit leuk.
  13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Semmie87 hier komen de harde buiken ook weer terug helaas. :(
    Vervelend heh.

@Manna hoeveel namen heb je nog op het lijstje staan?

@Kiekieboe klinkt erg leuk! Veel plezier met de voorbereidingen.

hier sowieso nog 2 echo's staan. 1 voor de lichte groeiachterstand en 1 voor de placenta die te dicht bij de uitgang ligt.

14. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Hier ook weer veel harde buiken hoor en helemaal als ik op mijn rug lig, dat vind mijn bm al helemaal niet fijn.

Wij ook naar Frankrijk! Is nog heerlijk weer zie ik! Kunnen mooi mijn soepjurken mee XD Wij gaan alleen naar Disney en chillen in het hotel, Parijs heb ik afgezegd, helaas, maar voor de baby doen we alles :)

nijntje90, Manna en Meisje93 vinden dit leuk.
  15. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij gaan waarschijnlijk voor de jongensnaam ZEV :D

Regenboogjee, YellowEyes, Manna en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Aah zo'n leuke naam Jip!

17. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    Ook al zo leuk!! Echt mijn stijl.

@Cindy1977 Ah leuk dat word vast genieten! Veel plezier!

Ik heb ook vaak een harde buik als ik omdraai in bed.

@Kiekieboe super leuk zeg! En ben jij zo creatief ja dat je zelf gaat bakken en versieren?

Ik heb het denk ik gemist, waarom krijg je een vervolg echo?

@Meisje93 ja echt vervelend, weet ook niet goed of het komt doordat ik misschien nog teveel doe of het er gewoon bij hoort. Ik ben bij mijn eerste wel minder gaan werken rond de 25 weken vanwege bekkenpijn en harde buiken.

Fijn dat ze extra echo's maken en het goed in de gaten houden!

Bella28 vindt dit leuk.
  18. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vind het zoooo moeilijk.. maar deze blijft nu hangen.. miss kom ik wat anders tegen miss niet..

19. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Hahaha nee hoor. De bakker gaat m bakken. De slagroomtaart dan. Ik ga al in de keuken staan voor het diner. Dat zal al vermoeiend genoeg zijn. Maar de bakker laat m blanco, zodat ik zelf de versiering erop kan doen. Was ik maar zo creatief en getalenteerd haha.

De baby lag vorige keer helemaal achterin en onderin. Ze werkte niet echt mee waardoor de gyn 1 dingetje niet heeft kunnen beoordelen. Voor de rest was alles goed. Maar ze wou toch een dubbele check. Vandaar. Ik was toen 19+6. En dit keer ben ik dus 23+0.

Harde buiken heb ik ook last van. Bij de eerste zwangerschap niet echt last gehad. Ik kan ook niet makkelijk in slaap vallen. 's Nachts lig ik ook te draaien.

Trouwens.. wordt er bij jullie een urinekweek gedaan? Bij mn eerste zwangerschap had ik vanaf 12 weken elke maand een urinekweek. Maar dit keer niet... ik vind dat zo raar.. blijkbaar zijn er sinds januari nieuwe 'regels' gekomen wat betreft onderzoeken tijdens zwangerschap. En urine checken staat er niet meer bij. In België dan. Gelukkig kan ik bij de huisarts terecht.

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Lekker gaan genieten jij! @Cindy1977
    Heb je wel verdiend na al die spanningen.

leuk!

Wanneer heb je de harde buiken? Ook in rust of juist als je erg druk bent.

@Kiekieboe bij de 1ste moest ik bij iedere controle mijn urine meenemen. Nu nog geen 1x hoeven doen.
    Wist niet dat er regels veranderd waren.

Deel Deze Pagina