Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019-2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 30 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    Niet leuk, logisch dat je met onzekerheid zit... Maar ik vind het ook wel straf dat ze ineens zo een erge uitspraken durft doen, zo word je gewoon bang :(
    Van gewicht weegt ze volgens mij inderdaad wel iets te weinig maar die metingen zijn ook niet altijd even betrouwbaar.. ze zal wel iets te klein zijn maar om daarom zonder verdere onderzoeken over syndromen en overlijden in de buik te beginnen o_O
    Ons ventje werd vandaag op 650 gram geschat, dus in dat opzicht zou 700 gram op jou termijn wel normaal kunnen zijn want hij zat op de gemiddelde lijnen. Maar elk kindje volgt zijn haar/eigen lijn en zolang ze blijft groeien, je haar goed voelt en je zelf een positief gevoel hebt, zou ik je daar voorlopig aan vasthouden!

2. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @Eslief jeetje wat verdrietig en heftig nieuws :(. Een hele dikke knuffel voor jou!

@MamavanHayden dat is niet waar je op hoopt natuurlijk! Ik hoop dat ze voorlopig nog door mag groeien in jouw buik.

3. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    @MamavanHayden och wat een eng nieuws :( dat wil je niet horen.. begrijp ik nou goed dat ze alleen was kleiner is of speelt er meer? Sorry, altijd lastig om te onthouden welk ‘verhaal’ bij wie hoort altijd :oops:

In ieder geval: op dit moment heeft ze het beter in je buik dan erbuiten dus houd je daar aanvast. Raar dat je nu twee weken moet afwachten en eigenlijk zo in onzekerheid word gelaten zeg :(

Het gewicht klinkt mij ook niet vreemd in de oren, misschien mogelijk een second opjnuin aan te vragen? Was ze wel gewoon gegroeid ten opzichte van de vorige keer? Sterkte deze onze keer weken!

4. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Nou wat heftig zeg, ze willen haar niet helpen omdat ze te klein is? Want normaal vanaf 24 wkn doen ze wat. Mss ander zkh eens bellen? Of alvast Nijmegen bellen? Pfft wat naar allemaal zeg en dat is de understatement van de dag.

5. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    Ja idd snap ik ook niet dat ze je zo naar huis sturen. Vanaf 24 weken horen ze je te helpen en ze kunnen het toch niet maken om je nu 2 weken in onzekerheid te laten zitten... Ik zou ook of met hen of met Nijmegen contact opnemen want dit kan toch niet...

6. Chezzy

Chezzy Actief lid

3 mrt 2016
    412
    309
    63
    @Eslief. Gecondoleerd. Woorden schieten even tekort. Heel veel sterkte en kracht de komende tijd.
    @MamavanHayden. Heftig nieuws! Geloof in je eigen gevoel. Probeer je vragen op te schrijven. En zeker niet 2 weken wachten om antwoord daarop te krijgen. Je kan altijd bellen he. Is de doorbloeding van de placenta wel goed? Hoop dat ze een sterke meid is die de komende tijd veel aansterkt. Maar als ik het goed begrijp heb je volgende week geen nieuwe groeiecho?

@Cindy1977, leuk een meisje!
    @kiekeboe, hier met 39,5 week ingeleid vanwege de groeiachterstand. Eerst vond ik het onzin om een halve week het eerder te doen, maar achteraf snap ik de risico’s meer om het niet te doen. Ik zat nog potdicht, dus ben eerst geprimed d.m.v. een ballon zo rond het middag uur. Vijf uur later begonnen de weeën te komen en om me rust te geven is ballon rond middernacht eruit gehaald. Maar bevalling zette door en ’s ochtendsvroeg bevallen. Primen deed bij mij geen pijn. Weeënstorm viel op zich ook mee. Wel ruggenprik gedaan omdat ik helemaal op was (kwam vooral door het zo lang op zijn en dat ik mn hele zwangerschap zwaar vermoeid was). Op het laatst moest ze snel geboren worden, anders zou er een spoedkeizersnee komen (vandaar de knip ondanks laaggewicht). Gelukkig ging het toen snel. Maar zou het zo weer doen, alles in het belang voor de kids!
    @Meisje93, hoe was de echo?

#thuisbevalling. Lijkt me een bijzondere ervaring in je eigen omgeving en zonder al te veel mensen in de kamer. Ik had vorige keer (en nu ook weer) medische indicatie, dus heb geen keuze gehad.

#bevalling. Het liefst ga ik voor een vaginale bevalling met lachgas oid. Maar stel me er niet op in. Vorige keer liep het ook anders dan ik had verwacht. Pff, begint inderdaad wel beetje op aftellen al te lijken hè? Vandaag 23 weken, dus 14-15 weken tot aan bevalling. Over 7 weken officieel verlof (al zit ik nog steeds thuis en verwacht ik ook niet dat ik ergens geplaatst word)

#slapen. Gaat nog redelijk, duurt wel lang voordat ik inslaap. Alleen wel vaak wakker om naar toilet te moeten.

7. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Eslief jeetje wat heftig, ik heb er kippenvel van! Heel veel sterkte de komende tijd ik denk aan jullie!

@MamavanHayden wat heftig om dit te lezen.. Ik begrijp heel goed dat er vanalles door je heen gaat maar dat je tegelijkertijd even niet meer weet wat je nog wil vragen. Schrijf alles op! Ik blijf duimen dat ze een eigen lijn aan het volgen is en dat ze uiteindelijk over een paar maanden gezond in je armen mag liggen. Als je je zoveel zorgen naakt zou ik toch nog even bellen en proberen je vragen te stellen. Dat jij je er nog wel positief bij voelt door haar bewegingen is ook niet voor niets, volg je gevoel. Dikke knuffel

@Meisje93 ik heb de uitslag al, hb is goed en geen zwangerschapsdiabetes. Dus klachten lijken op oververmoeidheid. Na veel rusten voel ik me ook wel iets betet maar wel slap. Vk weet het verder ook niet dus deze week veel rusten en aankijken hoe t gaat anders via de huisarts verder kijken..

8. Mimi91

Mimi91 Actief lid

24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    @MamavanHayden wat heftig zo zeg! Krijg je maar ‘even’ te horen allemaal. Wat een onduidelijkheid. Maar huh? De aankomende 2 weken willen ze je niet helpen of kunnen ze je niet (meer) helpen?

9. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik begon van de week ook ineens te beseffen dat het ook nu nog fout kan gaan.. Heel gauw die gedachten weggewuifd omdat we positief moeten blijven maar dit zijn zulke droevige verhalen waar ik zo bij mee kan leven. Ik probeer echt te genieten nu van de zwangerschap, en er heel bewust mee bezig te zijn.

Ik weet niet wie het zei maar het is inderdaad al aftellen, de serieuze zaken regelen, over een week of 9 al verlof dat klinkt al snel. Maar van mij mag het echt al zover zijn.

10. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    @MamavanHayden he wat een heftig nieuws zeg, en wat zovele al zeggen wat raar dat je 2 weken moet wachten. Ik zou erop staan dat je volgende week weer een 'groei' echo krijgt. Vooral die onzekerheid en veel vragen zal ik ook gewoon bellen.. Vertrouw op je gevoel kindje groeit op haar/zijn eigen lijn.

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat erg! Heel veel sterkte met dit enorm grote verlies.

12. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    @Eslief Oh, wat verschrikkelijk voor jullie! :cry: Heel erg veel sterkte en gecondoleerd met dit enorme verlies. Ik heb jouw berichtje met open mond gelezen, wat heftig voor jullie. Ik hoop dat jullie goede steun kunnen vinden bij elkaar. <3

@MamavanHayden Ah, wat een rot nieuws! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt als je dat allemaal te horen krijgt. Al moet ik eerlijk bekennen dat ze qua gewicht schatten er geloof ik vaak ook nog naast zitten hoor! Ik lees zo vaak verhalen hier op zp, dat het gewicht dat geschat was er achteraf totaal naast zat.
    Wat goed dat je een goed gevoel hebt over hoe ze het doet, ik hoop dat het "gewoon" een klein kindje is en dat het verder goed gaat. Twee weken wachten zal zo zwaar worden, kunnen ze de afspraak eventueel niet eerder doen voor verder onderzoek? He bah, kan me goed voorstellen dat je heel onzeker bent nu. Vind het zo vervelend voor jullie! Dikke knuffel.

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    wat een heftig bericht van je @MamavanHayden snap dat je vol vragen zit! En dan 2 weken moeten wachten.
    Ik zou toch eerder aan de bel trekken om al je vragen beantwoord te krijgen.

@Pln wat fijn dat alles goed was. Bloeddruk ook goed?

@Chezzy morgen heb ik de echo. Krijg nu alleen maar meer zenuwen.

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019

31 januari (5)
    Bella28 - 2e kindje - 31 jaar
    Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar
    Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar
    Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar
    Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar

1 februari (1)

Morgenzon - 7e kindje - 30 jaar

2 februari (1)
    Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar

3 februari (1)

TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar

4 februari (1)
    Meisje93 - 2e kindje - 25 jaar

5 februari (1)
    Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar
    CaDi - 1e kindje - 28 jaar

6 februari (4)
    Cindy - 3e kindje - 40 jaar
    maps - 2e kindje - 34 jaar
    appelmoess - 3e kindje - 32 jaar
    Jillster - 2e kindje - 30 jaar

8 februari (1)
    MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar

9 februari (4)

sannez - 3e kindje - 35 jaar
    Christiana - 2e kindje - 30 jaar
    Manna - 2e kindje - 30 jaar

10 februari (2)

Lenaroos - 3e kindje - 33 jaar
    YellowEyes - 1e kindje - 21 jaar

11 februari (5)

Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar
    Ank88 - 4e kindje - 29 jaar
    Pln - 1e kindje - 27 jaar
    moonchild - 3e kindje - 33 jaar
    Ianne - 2e kindje - 26 jaar

13 februari (3)
    Vally85 - 1e kindje - 32 jaar
    Nelllie - 2e kindje - 31 jaar
    Kiekieboe - 2e kindje - 26 jaar

14 februari (2)

Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar
    Semmie87 - 2e kindje - 31 jaar

15 februari (1)
    Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar

18 februari (1)
    Chezzy - 2e en 3e kindje - 32 jaar
    --------------------------------------------------
    Totaal - 33
    jongen (14) | meisje (12) | verrassing (5) | onbekend (2)
    Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila, Eslief (22wk bevallen)

Afspraken:

Oktober
    23 - Meisje93 - extra echo ivm groeiachterstand
    25 - TigerAngel7 - Gesprek gyn + echo 14:30
    26 - Meisje93 - controle vk
    29 - Kiekieboe - suikertest

Cindy1977 vindt dit leuk.
  15. Regenboogjee

Regenboogjee Actief lid

1 mei 2016
    424
    646
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje wat heftig meis ! Wat is dat snel gegaan dan? :(
    Weten ze niet waardoor 't komt?
    Heeft jullie meisje 'n naam gekregen die je wilt delen?
    Je zal wel andere dingen aan je hoofd hebben nu.. Heel herkenbaar helaas. Je mag me altijd 'n berichtje sturen als je wilt praten.. ❤️
    Heel veel sterkte en dikke knuffel!

16. Regenboogjee

Regenboogjee Actief lid

1 mei 2016
    424
    646
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zou niet afwachten.. En al helemaal niet als je je zo voelt! 2nd opinion n optie? Zoveel stress is ook niet goed voor jullie meisje... Succes!

17. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @MamavanHayden ahh meid, wat een vervelende situatie. Ik ga zo hard voor je duimen! Ik zou niet 2 weken wachten. Probeer een ander ziekenhuis te bellen of bel naar Nijmegen of je eerder kan komen. Zullen ze vast wel begrijpen. Wat heftig zeg.
    Het gewicht wordt geschat he. T kan altijd meer zijn. Bij mij is de kleine 600 gram geschat. Een normale waarde zei de gyn. Dikke knuffel!

18. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Hi allemaal,
    Excuus voor de stilte vanuit deze kant. We zijn erg druk met werk, zoon, paard, sport en de laatste klus/schilder werkzaamheden thuis die we graag in februari af willen hebben.

Wat een ontzettend nare berichten vandaag :( .

@Eslief gecondoleerd met het verlies van jullie meisje. Verschrikkelijk wat jullie hebben moeten meemaken. Heel veel sterkte en kracht voor jou <3.

@MamavanHayden wat onzettend schrikken van de berichten na de echo. Waarom hebben ze het idee je kindje te halen? En wat voor syndromen denken ze aan, hebben ze dit niet gezien bij de nipt & 20 weken echo?
    Hopelijk krijg je snel antwoord op je vragen en blijkt het allemaal minder erg dan ze denken. Ik ga heel hard voor jullie duimen en hopen <3

19. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    @Meisje93 veel geluk morgen met jullie echo. Hopelijk alles goed met jullie kleine? x

20. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

@Eslief wat vreselijk zeg! Wat een verdriet! Heel veel sterkte!

@MamavanHayden wat een schrik zeg! Je hebt verder wel onderzoek gehad toch? Hopelijk zitten ze ernaast hoor! Wat duren 2 weken lang idd dan!

Deel Deze Pagina