@Eslief o wat vreselijk verlies! Heel veel sterkte en kracht toe gewenst. @MamavanHayden o wat schrikken! Vind het idd wel een raar stukje qua dingen die ze miss ineens zou hebben. Dan zouden ze dit toch eerder gezien moeten hebben. Hopelijk kun je eerder terecht! Gewicht inschatten is heel moeilijk. Ik woog met 26 weken geboorte 970 gram. Maar ook hier verschillen weer beebjes in. De 1 is 9 pond de ander maar 5. Mja voor mij makkelijk zeggen vanuit mijn telefoon. Hopelijk krijg je snel wat duidelijkheid! @Meisje93 succes met de echo morgen! @Maps druk druk dus. Kun jij nog paardrijden? Voor mijn bekken is het fijn maar mijn paard (tinker) is wel zo giga sterk met rijden. Dat ik niet ontspannen kan rije, moet wel echt aan de bak dan. Dan ben ik kei kapot na 15 min en begin mijn buik te voelen met rijden.
@Christiana ik doe vnl stap ritjes hoor. Begin mijn bekken ook te voelen, met name schaambeen en stuit. Met draven is het net of ik een waterbalon meesleep, heel apart. Jij ook last van je bekken las ik met zoveel staan? Ik ga nu ook naar bekkentherapie. Merk dat het vele lopen, niet voordelig is en zijn tol gaat eisen. Vooral als ik sochtends mijn bed uitkom of opsta vd bank oid loop ik als een oma. Vandaag de babykamer geschilderd, die voel ik ook aardig .
Sorry dames, ben op het moment niet echt actief! @Cindy1977 voel jij je weer beter? @Eslief wat verschrikkelijk heel veel sterkte! @Meisje93 heel veel succes zo!!
Ja het vele staan idd is niet fijn. Maar lang lopen of zitten lukt eigenlijk ook niet. 4 uurtjes werken per werkdag is prima. Thuis doe ik alles met mate, boodschappen enz dat doet mijn man nu. Stappen is wel lekker! Ff lekker je hoofd leeg maken. Mijn oud paardje van 22 doe ik nog longeren 2 x pw ong. Dat is voorlopig wel even goed zo. Verzorgtinkie ga ik denk ik afzeggen. Wel heel zielig, die eigenaar komt zelf echt nooit. Zo sneu!!!
Kindje groeit nog steeds op de onderste lijn. Hoofdje en beentje is netjes met de onderste lijn meegegroeid. Alleen het buikje is niet zo hard meegegroeid. Die is van P25 naar P6 gegaan. Gewicht wordt nu op 650gr geschat. Ben iig heel erg opgelucht dat het er goed uit zag tot nu toe. En het kindje niet nog verder achter is gaan lopen. Ga ws. nu niet van een 8ponder bevallen. Als over 4 weken de groei verder achteruit gelopen is, dan gaan ze het extra in de gaten houden maar voor nu geen reden voor onrust. Vanaf 28 weken gaan de kindjes hun eigen groei bepalen ofzo zei ze. Dus we gaan het zien.