Serieus? Die trok in je keel maakt het juist extra zwaar. Als ik dat heb ga ik gelijk in hongerstaking. Wat zegt je verloskundige ervan?? Kno slaat nergens op...
Ik denk ook al na over namen maar door onze lange achternaam denk ik wel voor een korte voornaam te gaan. Voor jongens vind ik trouwens wel erg moeilijk... Geslacht weet ik echt niet. Denk er elke dag anders over. Het maakt mij ook niet uit zolang het maar gezond en gelukkig is.
Een brok in de keel kan ook door spanning komen. Weet niet of dat al genoemd was. En of dat het is weet ik ook niet. Maar met teveel spanning heb ik dat ook wel eens een paar dagen. Komt volgens mij door je ademhaling. Voelt heel vervelend.
@MamavanHayden wat flauw zeg.. ook van je zus! @Lenaroos das even schrikken Ja! Maar gaat straks vast beter hoor ik mag zo ook op de weegschaal en denk dat dit ook even slikken wordtelke dag overgegeven en amper gegeten en toch best veel aangekomen.. Lucky me @nijntje90 heel herkenbaar! Die krijg ik ook zó vaak te horen..
@Manna wij hebben voor meisje wel paar namen die we mooi vinden maar voor jongen weten we het echt niet.. lastig hoor.. ik hou wel van korte, stoere namen @Maps vreselijk zulke opmerkingen! Hier ook meteen hoor: hopelijk nu een meisje he! Ik heb zelf ook een mini voorkeur voor een meisje omdat 1 van beide mij gewoon leuk lijkt maar vind t wel vervelend dat mijn omgeving er zo mee bezig is.. heb bijna t gevoel alsof ik mensen teleurstel als het weer een jongen is, is toch eigenlijk belachelijk?! Hahaha jouw zoontje weet er goed mee om te gaan @Kippetje88 gezellig! Veel plezier! @TigerAngel7 wat vervelend voor je dochtertje, sterkte ermee! @Cindy1977 wat een leuk verhaal over de naam van je dochtertje.. Dat zou fijn zijn, als de juiste naam opeens boven zou komen! Bij mijn zoontje hadden we de naam al vrij snel en week voor zn geboorte had ik opeens dikke twijfels en stress 'Is dit wel de juiste naam??!' Gelukkig kon mijn vriend toen heel nuchter reageren en ben nog steeds blij met de naam haha.. @Christiana yes! Fijn vd goede uitslag! Ik ga zo naar de vk en dan door naar de sportschool.. 2,5 maand niet geweest ivm verhuizen en mn pittige eerste maanden vd zwangerschap..ben benieuwd hoe t gaat
Klopt weet ik daarom had ik de omeprazol al gevraagd en gekregen. Maar ik heb die brok al vanaf voor het braken, ook voor mijn miskraam had ik 'm al. Mijn verloskundige herkende het wel. Beetje raar hoe ze reageerde in het zkh, ik werd niet serieus genomen. Maar goed vanaf vandaag dus ook primperan erbij. Ik werd vannacht wakker van de maagpijn. @Lenaroos eerst dachten we inderdaad ook aan spanning ivm bloedingen en of de termijnecho wel goed zou zijn etc. Echter sta ik er nu veel relaxter in en blijft de brok. Vk zegt dat 't echt een hcg kwaaltje is.. Vervelend maar niks aan te doen. Ik ga voor volgende week een massage boeken dan heb ik officieel vakantie. Zo bellen met het werk over hoe het gaat. Ik zou deze week nog 3 diensten moeten werken.. Maar merk dat gisteren naar het zkh, de babywinkel en de was doen al te veel was.
kreeg weer eens geen meldingen... @Maps wat vervelend dat je je ju zo voelt. Groot gelijk om het dan niet tr gaan vertellen! @Manna hier nog niet met de namen bezig. Vindt dat zo moeilijk. @Pln hopelijk is deze combi de ideale combinatie voor je.
Oef... even een ego post. Wat een schrik vanmorgen, ze konden het hartje na 3x proberen met een dopler helaas niet horen. Bij mij was de paniek toch echt wel hoog. Gelukkig daarna een echo en de baby was goed te zien en de hartslag klopte super goed. Bijzonder om het nu via de echo ook echt te horen. Maar man, wat een paniek! Ik heb 13 augustus al de geslachtsbepaling en 7 september de 20 weken echo. Ook al zo spannend!
och dat zal zeker schrikken geweest zijn! Fijn dat ze gelijk via de echo checkten. hoe was de centering pregnancy? Leuke groep?
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (5) ♡ Bella28 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon- 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 24 jaar 5 februari (1) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar 6 februari (4) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 7 februari 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (4) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ CaDi - 1e kindje - 28 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (2) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 32 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 21 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 26 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 12 februari (1) ♡ Eslief - 2e kindje - 32 jaar 13 februari (2) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - ? jaar 15 februari (1) ♡ Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 32 -------------------------------------------------- jongen (1) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (27) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila☆ -------------------------------------------------- Afspraken: Augustus 7 augustus - bloemetje376 - controle vk 7 Augustus - Kippetje88 - extra echo 12.15u 9 augustus - Regenboogjee - Guo echo 1/3 bij 13 weken 13.55u 11 augustus - Pitaa91 - controle vk 11 augustus - CaDi - geslachtsbepaling 13 augustus - moonchild - controle vk 13 augustus - Saarrr1988 - geslachtsbepaling 14 augustus - Cindy1977 - controle 9.00u 15 augustus - Regenboogjee - pretecho met nub bepaling/geslacht 18uur 16 augustus - Pitaa91 - pretecho 16 augustus - Pln - controle (hartje luisteren) 16 augustus - Bloemetje376 - geslachtsbepaling 17 augustus - MamavanHayden - geslachtsbepaling 18 augustus - Appelmoess - geslachtsbepaling 10.15u 18 augustus - Eveliennn89 - pretecho 21 augustus - Mimi91 - geslachtsbepaling 19.30u 21 augustus - moonchild - geslachtsbepaling 19:30 22 augustus - Nelllie - echo 16.15u 22 augustus - Tigerangel7 - Geslachtsbepaling 19:00u 22 augustus - Jillster - geslachtsecho 13.25u 27 augustus - Manna - pretecho 16.00 uur 28 augustus - MamavanHayden - Gyn ♡je luisteren 29 augustus - YellowEyes - geslachtsbepaling 18:45u 29 augustus - Meisje93 - controle vk 30 augustus - Manna - controle vk September 4 september - Regenboogjee - Co gesprek bij vpk 5 september- moonchild - controle vk 6 september - Mimi91 - 20 weken echo (SEO) 19:30u 6 september - Regenboogjee - Guo echo 2/3 bij 17 weken 14.20u 7 september - Saarrr1988 - 20 weken echo 19 september - Meisje93 - 20 weken echo 16.15u 19 september - Jillster - 20 weken echo 20 september - Vally85 - 20 weken echo 20.00u 24 september - TigerAngel7 - 20 weken echo zkh 8:00u 24 september - MamavanHayden - 20 weken echo 28 september - Lenaroos - 20 weken echo
@Saarrr1988 dat is schrikken ja!! Gelukkig was alles goed. Met blaasontsteking bij die kleintjes heb ik geen ervaring! Wel met vroeg wakker zijn! Wilt iemand een jongen van 2 lenen met een slecht humeur? Mag he!! Bij de 1e had ik al lijstjes met namen nu nog niet! Hebben voor onze zoon nu wel een andere kamer gekocht die komt in november!dus als we weten wat het word kunnen we behang enzo kopen en aan de slag!
@Saarrr1988 oei schrikken! Gelukkig niks aan de hand.. ik heb vandaag m’n angelsounds binnen gekregen en wilde even testen, maar kan ook niks vinden niet in paniek nu, maar baal wel Haha. Geloof dat ik m’n eigen hartslag wel hoor, maar ja die wil ik niet horen
@Saarrr1988 bij mij konden ze het vrijdag met 12.4 weken ook niet horen.. Echo was goed maar heb nog niks gehoord. Ik was niet in paniek maar na een uur in de wachtkamer wilde ik wel bevestiging dat 't goed was! 16de weer een poging wat fijn dat het bij jou ook goed gaat.
Een weekje bij mijn moeder in het oosten van het land. Ze heeft een topsport en dat is langs de kringloop gaan, dus wij even mee... Gewoon 2 positiebroeken gekocht. 1 van nopjes voor 1euro. 1 van prenatal voor 2.50! Leuk leuk!
Oh wat fijn, ik lees dat meerdere meiden de hartslag niet kunnen vinden. Ik was de enige van de groep, dan ben je nog met zoveel dames. Maar wat voel je je dan alleen. Gelukkig een hele leuke groep, allemaal rond dezelfde leeftijd. Erg gezellig. Al vond ik het qua inhoud wel een beetje 'matig'. Dat je bepaalde kaas, worst etc niet mag eten weet ik inmiddels wel. Ook veel informatie over roken, onderwerp wat iedereen wel weet. Had liever gehad dat ze het meer over de baby zouden hebben. Maargoed, ik geef het nog een kans
Er wordt lekker veel gekletst, ik reageer vanavond even op de rest. Ik werd net gebeld door de verloskundige, de nipt met nevenbevindingen is helemaal goed. Wat een cadeautje!
Zo! Dat is schrikken.. gelukkig wel een goede echo. Heb je nog een mooie foto meegekregen? Of hebben ze alleen even gespiekt naar de hartactie?
@Pln & @Saarrr1988 zit jullie baarmoeder nog onder het schaambot? @MamavanHayden wauw wat een koopje zeg! @Saarrr1988 oh dat is wel leuk veel leeftijdsgenoten. Hopelijk bij de 2e keer wat meer verdieping. @Mimi91 wat fijn!
Ik lees al een tijdje mee.. Wil nu toch wel op de lijst? Kan dat nog? Ik ben 13 februari 2019 uitgerekend. En ik ben 26. 15 augustus heb ik een geslachtsbepalingecho. Spannend! Bij onze eerste was t al duidelijk bij 13 weken. We gaan t weer proberen.. maar goed, kan alle kanten op he? Vertellen aan de rest doen we nog niet. Dat doen we na de 20 weken echo.