@Vally85 fijn dat het nu opgelost is. Dan maar wat meer druk erachter zetten. @Manna oei niet zo handig nee tijdens een gesprek. Even goed in de gaten houden. @Kiekieboe wat fijn dat de uitslag goed was!! @Maze1 wat leuk dat ze al haartjes konden zien! ga ik de 26e ook maar eens naar kijken. Met de 20 weken leek hij/zij wel allemaal haar te hebben. @Cindy1977 slim! Hopelijk daalt je bloeddruk weer wat.
@Cindy1977 aan de ene kant is een nuchter iemand wel fijn, maar aan de andere kant moet je je wel serieus genomen voelen. Maar zolang hij zo nuchter is zal het vast wel goed zijn. Wat lopen er veel meiden in deze groep met bekken klachten zeg.. En wat werken jullie ondanks dat allemaal nog veel!! Als het niet gaat gaat het niet, jullie hoeven geen pijn te hebben! @hier. Gisteren door de Gyn gebeld dat de echo even een dag verplaatst moest gaan worden. Tuurlijk, dagje langer in spanning kan geen kwaad.. Het is toch zo slecht gesteld met mijn dochter volgens hun? Dan is elke dag er 1 toch? Volgens mij is die Gyn gewoon een dramaqueen.
Kun je haren al zo vroeg zien! Dacht ik even speciaal te zijn haha! Mijn man is arabisch en heeft een enorme familie nog in libanon wonen en daar word om de haverklap natuurlijk een kindje geboren en die hebben altijd al een bos haar! Ziet er soms best vreemd uit omdat ze dan al wat ouder lijken vind ik! Dus ik ben zeer benieuwd! Ik heb trouwens ook een suikertest moeten doen ben benieuwd of ik vandaag word gebeld, hoop het niet natuurlijk!
@MamavanHayden morgen zit ik weer bij onze bedrijfsarts. Hoor wel wat die te zeggen heeft. Vanaf vorige week donderdag gaat het ineens met sprongen achteruit qua bekken. Ah dat is shit zeg! Laten we hopen dat de fyn je onnodig zo ongerust gemaakt heeft. Heb je een overzicht meegekregen op welke P-lijn je kindje zit? wanneer heb je je echo? @Maze1 Echt zo'n bos van een paar cm lang?.
@Meisje93 ja echt een bos! Vorige week ofzo is eentje geboren met een goeie bos en ze had de ogen open op de foto! En was echt net paar uur na de bevalling. Was zo apart om te zien! Ik ben zelf ook met haar geboren maar dat lag dan plat op mn hoofd. Dat van hun staat echt helemaal omhoog of staat alle kanten uit.
haha geweldig! Bij E. zat het ook plat op haar hoofd ondanks het al 5cm was ofzo. Ik ben ook wel met een aardige bos haar geboren. Maar niet te vergelijken met jouw neefjes/nichtjes hoor.
Bij peuter waren de haartjes heel goed te zien bij 20 wkn. Dit keer heeft niemand ernaar gekeken. Ach ja.. dan wachten we rustig af he.. Vandaag 25 weken alweer! Gaat zo snel! November is een rustige maand. Geen afspraken, alleen bij de huisarts voor de vaccinatie. Net bij t ontbijt zei mn man al: vanaf 37 weken mag ze komen. Dat is dus.... over 12 weken!!! Ben zoooo benieuwd! Ik wil die 12 weken in mn hoofd houden, maar t kan altijd later zijn. Dus ik hou t op 16/17 weken. Eind januari komt mijn zusje bij ons slapen. Zo fijn!
Nee nog niks gehoord over een P lijn.. Maar ga dat volgende week zeker even vragen. (ga hem gelijk opschrijven) Dankjewel voor de tip
Net terug van zk. Eén heeft er nu wel groeiachterstand (p10), dan ander is gemiddeld. Nu dus weer iedere 2 weken een groeiecho. Wel genoeg vruchtwater voor beiden en tot nu toe ook geen problemen met navelstreng of doorbloeding. Hopelijk trekt het bij! Ascal moet ik in principe doorslikken tot 36 weken, maar over twee weken toch even bespreken in hoeverre het nu wel werkt en of eerder stoppen niet verstandiger is (als ze eerder gehaald moeten worden als het achteruit zou gaan). Baal er wel van, omdat ik nu niets meer doe en er toch een groeiachterstand is.... Kan immers niet 'meer' niets doen .
Toch vervelend dat er 1 wat achter is op de groei. Hopelijk trekt die snel bij dan! Je hebt er inderdaad weinig invloed dan verder op he....
Hier morgen denk ik even stapje terug. Die pijnlijke buiken gelukkig niet meer gehad. Maar wel sinds gisteren elke keer heel benauwd gevoel alsof mijn dochter op mijn keel/borst zit. Maakt daarbij niet uit of ik zit/lig/sta heel naar gevoel. Denk afgelopen dagen toch te druk geweest, morgen lekker vrij Hoe is het met de rest?
Ja dat zei de gyn ook tegen mij....u doet te veel! Uhm what? Ik lig een hele dag Netflix te kijken XD Hopelijk gaat het over 2 wkn beter! Een 2ling zo vroeg halen is natuurlijk niet gewenst pfft.
Volgens mij heb ik last van maagzuur. Wat ik al een aantal weken heb, maar niet met deze klachten. Herkende het ineens van een vriendin (ze is er zelfs mee opgenomen geweest in de zwangerschap). Nu net wat Antagel ingenomen en het zakt wat af...
Maagzuur is heel vervelend! Ik heb er nu minder last van, gelukkig. Maar soms krijg ik 's nachts heel erg last van! Een glas koude melk helpt dan t beste bij mij.
@Chezzy balen van de groeiachterstand. Hopelijk gaat het kindje niet nog verder achter lopen. @Manna lijkt me erg vervelend dat benauwde gevoel. Oei maagzuur. Hier ook al een poosje last van. Veel baat bij omeprazol!
Ik drink nu ook melk tegen maagzuur, werkt perfect moet ik zeggen! Begin langzaam ook te wennen aan de smaak haha. Moet er alleen van boeren! Maar dat is 1000x fijner als maagzuur, gadverdamme vind ik dat een walgelijk gevoel. @Meisje93 wil jij het geslacht niet weten of wil je het niet verklappen?
Zo ik ben weer bij! Wat vervelend die klachten allemaal! Ik voel me gelukkig prima. Heb inderdaad ook afentoe het gevoel of de baby iets afknelt kwa lucht haha. Peuter is steeds rond 5 uur wakker, echt zo vermoeiend!!!
@Kiekieboe en @Meisje93 ja heb ook al tijdje last van maagzuur. Maar niet met dat benauwde gevoel, half ademnood gevoel, steken op de borst ed. Vandaag mijn voorraad Antagel even aanvullen en extra goed op mijn dieet letten... @nijntje90 pff vermoeiend zeg, komt dat door de klok verzetten? Hier een spook gehad vanacht, elke keer wakker maar waarom?
Goedemorgen mama's en mama's to be! Maagzuur is erg vervelend. Bij Hayden was dat mijn enige zwangerschapskwaal. Kwam er met 32 weken pas achter dat ik gewoon een rennie mocht nemen Ik melde het gewoon niet dat ik er last van had, tot het mij nachten lang wakker hield, melk werkt wel maar op een gegeven moment niet meer. Nu heb ik omeprazol en dat doet aardig zijn werk. Hier een kind dat elke nacht om half 4 even klaar wakker is, dat meld en ons wakker maakt.. Daarna zelf weer in slaap valt. Hopelijk is dit de allerlaatste keer dat de klok verzet werd, moet er steeds aan wennen, ben wel voor de originele tijd (winter). Vannacht gedroomd dat ik was bevallen Met 30 weken.. Ze was zo klein, maar deed het zo goed.. Dus vertelde dat tegen mijn vriend, hij zegt, dat mag niet.. Is al over 4 weken! Oh damn we moeten echt gaan opschieten met alles nu
Hoi dames, ik probeer mijn leidinggevende al die dagen tr pakken tr krijgrn maar die is ziek thuis, vervangende leiding is er niet. Ik hoop hem morgen alsnog te kunnen bellen over mijn klachten want dit kan zo echt niet meer, heb nu ook echt ongewenst urineverlies door mn bekken vanmiddag gelukkig spoedplekje bij de fysio.. Gisteravond is de vader van mijn schoonmoeder overleden, 3de overlijden dit jaar waarvan 2 in mijn zwangerschap. Vanaf begin zwangerschap heeft er in mijn familie een hele hoop gespeeld, daarnaast zelf veel ziek, een verbouwing en verhuizing, ik denk dat alles er wel voor heeft gezorgd dat ik nu echt op ben. Ga er dan ook niet meer omheen draaien in gesprek met mijn leidinggevende. Ok heb mn best gedaan maar ik en die kleine hebben rust nodig, wij moeten in februari nog een marathon lopen haha