Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019-2.0

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Meisje93, Jul 30, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

Dec 11, 2014
    2,259
    1,994
    113
    Female
    Meid, meld je eigen gewoon ziek.
    Dit kan toch niet langer?!
    En dat de leiding gevende ziek is en de vervanging er ook niet is is niet jouw pakkie an.

Gecondoleerd.
    Wat naar dat jullie er al zo veel hebben moeten afdragen:$
    Sterkte❤️

2. CaDi

CaDi Fanatiek lid

Aug 2, 2016
    1,514
    1,091
    113
    Jeetje meiden ik kan jullie echt niet bijhouden.
    Elke keer denk ik even bijlezen maar dan kom ik niet eens op de helft van wat jullie geschreven hebben.

Moet zeggen zijn ook zo druk met van alles.
    Gisteren controle gehad en alles was weer prima. Over 1.5 week gaan we voor een 3d echo. Waren druk met de babykamer, nu even wat minder omdat m'n vriend ergens aan het helpen is met 2 dakkapellen bouwen.
    20 november gaan we ook nog even trouwen dus drukke planning!

3. Mimi91

Mimi91 Actief lid

Mar 24, 2018
    392
    693
    93
    Female
    @Pln kan je je niet ziekmelden bij je collega’s? Want dit is natuurlijk niet gezond allemaal.. en ik heb misschien makkelijk praten (al zijn ik en mijn collega’s vorige week ontslagen... iets met faillissement van ziekenhuiso_O).. maar het is maar werk. Je gezondheid en baby zijn veel belangrijker!

4. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    Ook even weer wat bijgelezen.

Wat maagzuur betreft heb ik gelukkig geen last van gehad, alleen af en toe als ik een boertje moet laten een vieze smaak in de mond maar dat is het.

qua benauwd gevoel en druk op de borst heb ik wel heel erg vaak, maar hier komt het vooral door dat de kleine tegen mn ribbenkast aan zit en als ik eraan voel is het ook knetterhard.

@Pln je moet nu gewoon echt aan jezelf en de kleine denken. Je hebt nu alles geggeven wat je kon het is nu tijd dat je voor jezelf kiest en gewoon ziek meld.

@CaDi haha echt een drukke kletsgroepje hier, ik kan het soms ook niet meer bijhouden. Wat leuk ben benieuwd wat je van de 3D echo vindt. Ik wil dit ook nog erg graag, maar omdat we nu elke 2 weken een groeiecho hebben twijfel ik.
    Spannend zeg, dat is erg snel. Wij trouwen pas in Juli

@Mimi91 jeetje wat verschrikkelijk zeg, heb al op het nieuws al gehoord dat er 4zkh moeten sluiten, schande vindt ik dat. Word er niks anders voor je geregeld evt een overplaatsing naar een ander zkh. Is niet fijn om te horen

5. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

Apr 11, 2015
    644
    1,115
    93
    Female
    Nou hier is de kogel ook door de kerk...
    Vanmorgen huilend mijn leidinggevende opgebeld dat ik niet meer kan...Ze begreep me...deze zwangerschap valt zo zwaar al vanaf de positieve test met cyste en alle ongemakken...Ik ben op...Geestelijk en lichamelijk...En aangezien ik nog zo verdomd lang moet en ik alleen maar om alles kan huilen ga ik stoppen met werken...

Ik heb door de zwangerschap ernstige paradontitis opgelopen die zo erg is dat ik elke week lig pijn te lijden in de tandartsstoel...Echt bevallen doet minder pijn...Ik ben kapot...en ga nu naar bed! :(

6. Pln

Pln Fanatiek lid

Mar 9, 2017
    2,082
    2,098
    113
    Female
    Verpleegkundige
    Ik vind het heel moeilijk om mezelf ziek te melden.. Wilde het in goede harmony doen.. Wat erg dat je dat mee moet maken, tis onderwerp van de dag bij ons. Mocht je interesse hebben in neurologie wij zoeken dringend mensen hihi! Begrijp dat dat veelste ver weg is (tilburg).

Heb vanmiddag beoodeling van mn leerling daar ga ik heen en dan wacht ik de fysio vanmiddag af. Ben vandaag en morgen vrij moet t weekend weer werken. Anders meld ik me morgen ziek.

7. Mimi91

Mimi91 Actief lid

Mar 24, 2018
    392
    693
    93
    Female
    @TigerAngel7 voor nu is iedereen ontslagen met een opzegtermijn van 4 of 6 weken, ook geen overname door andere ziekenhuizen. Misschien dat er in de tussentijd nog een overname komt maar daar is van alles over bekend in de media, maar niets concreets of officieels. Ik heb het geluk dat ik sowieso niet in dit ziekenhuis mocht bevallen, ik mag alleen bevallen in een ziekenhuis met een gereserveerde IC bed voor mij, ivm mijn allergieën.

@Pln het is ook echt erg geweest want ondanks dat het slecht ging (ging het al jaren) waren we in 1 week failliet en ontslagen. Zou je misschien kunnen mailen naar je leidinggevende? En de tijdelijke in de cc?

Ik ben gister ook ziek naar huis gegaan. Lichamelijk en geestelijk werd het even te veel allemaal. Ik heb mega last van carpaal tunnel syndroom en nu ook uitval in mijn handen, ik ben ontslagen en afgelopen vrijdag heeft mijn moeder een hartinfarct gehad. Gelukkig gaat het nu beter met mijn moeder.

Vanmorgen de suikertest gehad, verschrikkelijk! Het drinken ging oké, maar daarna...... ik was helemaal aan het rillen van de sugarrush en de baby ook haha!

Ahh @Kippetje88 paradontitis lijkt me echt verschrikkelijk. Hopelijk knapt het door rust te nemen wel een beetje op.

8. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

Jul 2, 2015
    1,435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Jeetje @Mimi91 dat is ook niet niks. Je neemt het toch mee allemaal.
    @Pln snap dat je het in goede harmonie wilt doen maar jij en je kindje zijn het belangrijkste nu!

Het zal deels met de wintertijd te maken hebben. Van mij mogen ze hem afschaffen

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Wij willen het niet weten. :) Dus een echte verrassing.

@nijntje90 oeh die houdt de zomertijd nog aan dus. Lijkt me zeker vermoeiend. Slaapt hij dan nog wel verder in jouw bed. Of start je dan de dag?

@Manna hopelijk geeft de antagel je genoeg verlichting.

@Pln wat rot dat je leidinggevende uitgerekend nu ziek is. Succes bij de fysio vanmiddag!

Gecondoleerd. Heftig allemaal zeg. :(

Maze1 likes this.
  10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    @CaDi fijn dat alles goed was!
    Oh dat is al bijna. Gaan jullie het groots vieren?

@Mimi91 oh nee jij ook al op straat. :( hopelijk komt er toch nog een overname!
    Wat schrikken van je moeder. Gelukkig mag het weer wat beter gaan met haar.

@Kippetje88 och meis toch! Het zit je ook niet mee!
    Hopelijk doet de rust goed met je. Sterkte.

11. Christiana

Christiana Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    1,078
    1,176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    @Pln gecondoleerd. En succes bij de fysio! Ik zou idd ook ziek gaan melden. Dat kan zo toch niet langer.

12. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

Jul 28, 2017
    1,726
    1,880
    113
    Female
    Zelfstandige
    Limburg
    Heel wat nare berichtjes hier... ik hoop dat t allemaal beter wordt!

13. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

Jul 2, 2015
    1,435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Meisje93 ik probeer hem bij mij te laten slapen maar 8 vam de 10x gaat ie liedjes zingen, mij kusjes geven, kijken of papa wakker is. Mijn man zegt ook dat ik het niet moet doen omdat hij dan steeds vroeger en vaker in ons bed wilt liggen! We hebben nu een slaaptrainer! Ben benieuwd hoe dat gaat!

14. Christiana

Christiana Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    1,078
    1,176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Ah meid toch!! Hopelijk kun je zo even bijkomen ♡

15. Pln

Pln Fanatiek lid

Mar 9, 2017
    2,082
    2,098
    113
    Female
    Verpleegkundige
    Dankjewel meiden. Dinsdag uitvaart dus moet de vk en fysio verzetten.. Balen dat de fysio zo volgeboekt zit.

Ben er vanavond geweest. Lies, bil en rug weer ingetaped. Boven en onderrug, stuit, heup, lies, bil en bovenbeen aan dr linkerkant zitten kei en kei vast. Ze denkt door overbelasting en spanningen. Advies ontspannen, ontspannen, ontspannen.. En werken is echt wel een ding. Ga me morgen ziekmelden,word niet makkelijk en hoop dat ik niet over me heen laat lopen. Maar ik ben nu zelfs deels incontinent van urine, kan mn bed amper instappen, kan de bijrijderskant van de auto niet instappen en na een half uur staan koken in de keuke ben ik al kapot, laat staan de trap op!

16. Appelmoess

Appelmoess Actief lid

Jun 6, 2018
    377
    668
    93
    Female
    Zo he @Pln wat heb jij het te verduren zeg. Niet leuk!
    Idd niet over je heen laten lopen hoor. Je bent gewoon ziek, klaar. Je bent ze zelfs geen uitleg verschuldigd als je je ziek meld. Voel je dus niet bezwaard. Denk aan jezelf en aan je kindje. Die zijn 10x meer belangrijker dan je werk. Gewoon nu lekker rusten en ontspannen. Nog 3 maandjes en dan is daar een baby. Nieuwe baby, je bent moeder geworden (onderschat dat gevoel niet :) ) hormonen gieren door je lijf, iedereen moet zn plekje even vinden in het gezin. Het is zoo'n fijne tijd maar ook een heftige, pittige tijd qua 1000 emoties en moeheid etc.

Ondat je ziek bent vanwege je zwangerschap zullen ze het aanmelden bij uwv zodat hun weer geld krijgen van hun. In NL is dat allemaal zo mooi geregeld.

17. moonchild

moonchild Fanatiek lid

Oct 28, 2009
    1,798
    1,292
    113
    Sterkte @Pln. Wat een narigheid :(.
    Heel goed dat je je ziek gaat melden.

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    hmm ook geen succes dus. Hopelijk doet de slaaptrainer zijn werk!

@Pln och hier ook al dat probleem met de fysio. Al is het ook weer een goed teken dat ze zo vol zitten.

Slim om je ziek te gaan melden. Zodat je lichaam echt rust kan gaan nemen. Hopelijk zwakt de pijn af en kan je lichaam herstellen!
    Al merk ik weinig met veel rust.

19. Regenboogjee

Regenboogjee Actief lid

May 1, 2016
    424
    646
    93
    Female
    NULL
    NULL
    Oké help.. Ik kon vannacht niet slapen omdat ik het gevoel had dat het down onder meer open stond.. Ik durfde voedingskussen niet tussen me benen te doen omdat ik bang was dat de baby eruit vloog ofzo.. Mja verder geen weeën oid..
    Nu nog steeds 't gevoel. Ik moet afgelopen dagen wel veel hoesten en niezen enzo, dus meer druk.
    Maar 't maakt me wel bang!

Kga nu me zoontje naar kdv brengen en dan maar even bellen naar gynaecologie. Heb toch liever dat ze ff kijken dan zo 't weekend in te gaan:confused:

Voor iemand herkenbare klachten? :(

20. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

Jul 28, 2017
    1,726
    1,880
    113
    Female
    Zelfstandige
    Limburg
    Heh wat vervelend! Ik heb t niet eerder zo gevoeld. Maar klinkt wel angstig ja.. hopelijk is t niets!

Vanochtend geen elektriciteit! Zo vervelend! Bleek door een kortsluiting te komen.

Vannacht hele erge pijn in mn benen. Werd om de uur wakker. Ik neem dagelijks mm vitamientjes. Misschien toch maar meagnesium erbij gaan slikken. Zal zo even bellen naar de arts om te overleggen..

Share This Page