Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019-2.0

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Meisje93, Jul 30, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pln

Pln Fanatiek lid

Mar 9, 2017
    2,082
    2,098
    113
    Female
    Verpleegkundige
    @Meisje93 @Regenboogjee @Manna
    Ja ik stond voor dinsdag, die hadden we bewust laten staan en voor 20 nov. alvast afspraak gepland. Maar door de uitvaart moest ik m cancelen:( Oefeningen heb ik, ik ben gisteren ingetapet en weet zelf ook hoe ik het moet doen. Ik heb enorm veel stress door wat er privé allemaal is gebeurd het afgelopen jaar en ook ik durf het niet te zeggen dat ik de ziektewet in wil. Maar goed nu heb ik me ziek gemeld en moet ik volgende week dus weer terugbellen.. maar dat blijft stress geven in mn hoofd. Daardoor ben ik heel gespannen en zitten mijn bekkenspieren, bovenbeen, en bil spieren links helemaal vast. Fysio hoopte dat als ik vandaag met mn werk overeen kon komen om de ziektewet in te gaan dat ik daardoor beter zou kunnen ontspannen.. Verder veel in een warm bad/douche, en kersen pittenzak op de pijnlijke plaatsen. Daarnaast moest manlief mn bil en been masseren.

Nu ook nog snotverkouden, en hoofdpijn. Had me vandaag voorgenomen dat niks moet en heb werkelijk waar niets gedaan! Straks lekker in bad en vroeg mn bedje in, hopelijk morgen wat meer energie.

2. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    Vannacht mijn 1e teckel in moeten laten slapen, helemaal uit het niets was ze binnen 36 uur weg. Hoop gejank van mijn kant natuurlijk. Door de stress verloor ik vocht en ik moest ff langskomen voor een check.

Nou de gyn heeft me helemaal onderzocht, hij had geen haast deze keer XD Bm mond was dicht! En mijn cervix zat op 4,5cm ipv de 3 waar we mee begonnen! Echt allemaal super goed nieuws, de rust doet dus echt wat :) Dat vocht was idd gewoon vaginaal. Inwendige echo, uitwendige echo, 2 swaps, 30 min ctg en compleet goed gekeurd <3

Gewicht....ik zit op plus 10kg, voor mijn doen SLANKKKK! Bij Sophia was ik 30kg aangekomen nml XD Het is schijnbaar heel normaal om ongeveer 500 gram per week aan te komen vanaf nu. Dus dat gewicht zou ik mezelf niet druk over maken, doe dat volgend jaar maar weer :)

Bekken....gelukkig alles bij jou ook goed en zijn het “maar” je bekken. Houd je gemakje.

Werkgevers....afschieten graag pfft.

3. Mimi91

Mimi91 Actief lid

Mar 24, 2018
    392
    693
    93
    Female
    Ahhh @Cindy1977 sterkte met het verlies van je maatje :cry:

Cindy1977 likes this.
  4. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    Ja echt compleet overstuur de hele tijd.... ik had echt gedacht dat ze nog wel 5 jaar meeging.

Thx <3

5. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

Oct 4, 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    @Cindy1977 veel sterkte met het verlies! Nooit leuk om zo een beestje te moeten laten inslapen :(
    Wel fijn dat alle controles goed waren!

Cindy1977 likes this.
  6. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

Jul 28, 2017
    1,726
    1,880
    113
    Female
    Zelfstandige
    Limburg
    @Cindy1977 veel sterkte! Wij hebben zelf geen huisdier, maar onze peuter is gek op de hond van de buren. Als ze m 1 dag niet heeft gezien, wordt ze verdrietig.

28 december staat er een bruiloft op de planning. Ik hoop echt dat ik kan gaan!

Cindy1977 likes this.
  7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    @Cindy1977 heel veel sterkte! :cry:
    Vreselijk om je maatje te moeten verliezen.

Cindy1977 likes this.
  8. Christiana

Christiana Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    1,078
    1,176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    @Cindy1977 sterkte met het verlies van je knuffel maatje.

@Pln snap dat je met je ziekmelding in je maag zit. Hier zeuren ze ook nog steeds wann ik weer hele dagen ga starten. Maar echt duidelijk aangeven dat je het gewoon niet red.

Volgens mij vergeet ik er nog een paar. Sorry! Fijn weekend dames! Ik ga slapen, morgenvroeg weer werken, smiddags zwangeredag in het zhuis even rondlopen. En savonds bedrijfsfeest van mijn man zijn werk, dan plof ik op een kruk neer.

Pln and Cindy1977 like this.
  9. moonchild

moonchild Fanatiek lid

Oct 28, 2009
    1,798
    1,292
    113
    Cindy1977 likes this.
  10. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

Jul 2, 2015
    1,435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Cindy1977 ahh heel veel sterkte!
    @Pln volgende week bellen en zeggen ik kom niet punt!

Pln and Cindy1977 like this.
  11. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    @Cindy1977 ahh sneu veel sterkte
    hoe oud is ie geworden?

hier vanmorgen na zkh geweest. Moet nu 1x in de week 5x prikken en op een dieet gezet wat ik niet of met met mate mag hebben. Bij mn dochter moest ik 3x per dag prikken ipv 1x in de week dus is het een en al veranderd. Nou goed vindt ik niet zo heel erg.

Morgen vieren mn vriend en ik onze verjaardag alvast dan hebben we dat ook weer gehad. Voor nu slaaplekker

Cindy1977 likes this.
  12. Manna

Manna Fanatiek lid

Jul 2, 2015
    2,902
    1,196
    113
    Female
    Gelderland
    @Pln denk echt aan jezelf hoor, zowel op je werk als bij de fysio. Je moet heel je leven nog met je lijf verder zij niet...

@Cindy1977 ach wat verdrietig zeg!!! Zo naar als je zo ineens een maatje moet verliezen

Dames nu ik al 2 uur wakker lig, ging ik natuurlijk nadenken.en heb een vraagje voor de dames die al 1 of meerdere kindjes hebben. Hoe hebben/willen jullie het doen met je oudere kindje(s) tijdens de bevalling? De eerste was er met 5 uur maar uiteindelijk moesten we naar het ziekenhuis. Ik ben "bang" dat de bevalling nu veel sneller zal gaan en hoe moet ik het dan regelen.

Ik denk dat ik maar heel veel mensen ga vragen of ik ze mag bellen en of dat overdag/nacht mag en welke dagen.... Volgens mij hebben we het hier al eens over gehad maarja dat nachtelijke spoken maakt aan het denken haha

13. moonchild

moonchild Fanatiek lid

Oct 28, 2009
    1,798
    1,292
    113
    Wij hebben mijn dochter even laten spelen bij mijn ouders, omdat ik even bij wilde slapen. Ik had weeën gehad in de nacht en we konden wel wat uurtjes slaap gebruiken. Toen ze haar rond de lunch weer kwamen brengen begonnen de weeën weer en mochten we al snel naar het ziekenhuis met 6 cm.

Deze keer maak ik ook even een overzichtje wie ik wanneer zou kunnen vragen voor de kinderen. Ik heb gelukkig een groot netwerk van familie en vrienden in de buurt.

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    @TigerAngel7 wat fijn dat je niet zo vaak hoeft te prikken.
    Hopelijk lukt het met je dieet.

Fijne verjaardag vandaag!

@Manna Ja ik vind het ook een lastige! Vorige bevalling duurde 18u dus zal nu wel niet in 3 uurtjes geklaard zijn. ;)
    Maar had mijn man wel echt nodig bij het weeën opvangen. Dus E. poosje thuis houden lijkt me ook niet prettig.
    Denk dat ik mijn moeder vraag. Die is vrijwel altijd beschikbaar aangezien ze thuis werkt.
    En misschien een vriendin als back up die woont vlakbij. Als het in de avond/nacht begint probeer ik haar wel door te laten slapen.

15. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

Jul 28, 2017
    1,726
    1,880
    113
    Female
    Zelfstandige
    Limburg
    Bij de 1ste duurde t ongeveer 18 uur. Dit keer zal t misschien sneller gaan, misschien ook weer niet. Maar nu wonen mn ouders 100 km verderop. We hebben wel hele aardige buren, maar die hebben pas een kindje gekregen. Ik wil hun liever niet lastigvallen.

Ik ben de oudste, mn zusjes en broertje wonen nog bij mn ouders. 1 zusje komt eind januari al bij ons slapen. Dan heb ik mn handen vrij in de laatste weken. Ze heeft t zo met haar werk kunnen regelen, dat ze dan 6 weken vrij is. Super lief van haar!
    We hebben ook ruimte zat! Dus dat is geen probleem voor ons. Wanneer t zover is, komen mn ouders ook. Mijn moeder blijft dan ook een paar dagen slapen.

nijntje90 likes this.
  16. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Hier begon het savonds laat. Dochter sliep er door heen. Zoon is in 3 uurtjes geboren. Daarna zijn we ook naar bed gegaan. Ideaal.

Alleen zijn ze nu wat ouder en straks gebeurt het nu overdag... Ik denk dat ik nog even een lijstje maak van wat als ze van school gehaald moeten worden of als ze thuis zijn.

17. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

Nov 28, 2017
    1,863
    2,324
    113
    Female
    Ahhhh @Cindy1977 wat naar! Heel veel sterkte.

Ik probeer alles zo goed mogelijk bij te lezen dames, maar schiet er nog wel eens bij in en krijg ook niet altijd meldingen o_O Ik zal binnenkort wat uitgebreider proberen te reageren!

Cindy1977 likes this.
  18. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

@Cindy1977 ach lees nu pas van je hondevriendje! Heel veel sterkte ! :(

Cindy1977 likes this.
  19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    En dan krijg je ineens je kraampakket al binnen. :eek:

Appelmoess and Kiekieboe like this.
  20. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    Thx voor alle lieve reacties over mijn Teckel bestie <3

Mijn andere Teckel heeft de hele nacht lopen huilen, we moeten constant alle deuren opendoen en ze probeert de hele tijd te ruiken of ze haar vriendinnetje op snuift.

Ook vandaag nog een feestje van Sophia, 40 man visite ... pfft De glazuur stolde te snel, maar gelukkig vindt ze hem prachtig :)

Attached Files:

Share This Page