Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019-2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 30 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Prachtige echo @Vally85 fijn dat alles goed gaat.

Ik denk dat ik beter op de wc kan blijven slapen. Het gaat hier totaal niet goed.

Behoorlijk last van extreme buikkrampen en weet me geen houding te geven. In een half uur tijd 3x na de wc moeten rennen. Behoorlijk aan de dunne, en wat kan dat zelfs pijn doen. Het zweet breekt me aan alle kanten uit en hoef nog net niet over te geven bah. Dadelijk anders maar een warme douche nemen.

Iemand anders evt nog tips?
    Hoop dat het morgen over is, anders me toch maar ziek melden

Vally85 vindt dit leuk.
  2. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ow gelukkig en zeker een prachtige foto zeg!

Vally85 vindt dit leuk.
  3. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Kleine slokjes blijven drinken, anders droog je uit. Ik zou niet te warm douchen hoor en mocht het niet overgaan, wat ontlasting opvangen en de hap bellen. Je bent zwanger hè, geen risico’s nemen. Beterschap chicky <3

4. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ja heb al een flesje naast me bed staan. Nee douche al echt lauw met dit weer. M'n darmen zijn echt van slag. Dit is al vanaf vanmorgen maar sinds nu moet k echt elke 10min zowat. Hou het zowizo in de gaten. Dadelijk maar ff m'n temperatuur opmeten.

Dankjewel<3

Cindy1977 vindt dit leuk.
  5. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    Hier ook goed echo nieuws!
    Heel blij een goed bewegende baby te zien met alles erop en eraan :). Grote baby ook, volgens meting zelfs 4 dagen verder, maar ze doen hier niet aan voor- of achteruit zetten.

En dit keer ander centrum gevonden met wel een 2e scherm en een echo dame die alles uitlegde en gezellig kletste! Ze gokte op een jongetje maar met een grote slag om de arm. Zelf denk ik ook een jongetje, dus wie weet :).

Bijgevoegde bestanden:

6. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Aaah die foto met alleen die voetjes ook... Super schattig!

sannez vindt dit leuk.
  7. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Ik weet niet meer wie laatst vroeg naar die termijndatum die veranderd en qua groeien maar mijn geval is misschien op dit moment wel een goed voorbeeld dat de lengte aan de baby niets zegt.

Omdat ik een tp in het ziekenhuis heb gehad en daardoor dus bekend is hoe oud de baby is mogen ze niet aan de termijndatum zitten. Ik ben nu officeel 11 weken en 6 dagen, maar als het aan de verloskundige lag was het 12 weken en 4 dagen nu.

Zo zie je maar weer, het zegt helemaal niks.

YellowEyes vindt dit leuk.
  8. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Bij mij kan die datum ook eig echt niet kloppen, want ik had toen geen positieve ovu test, die kwam pas 48 uur later en toen moest hij nog springen :roflmao: Nu sta ik er om bekend dat ik grote proppen maak en dat ze muurvast zitten, dus laat die datum maar lekker staan en dan nog een week eerder een geplande ks, dan heb ik netjes een 4kg kind :|:D

nijntje90, Manna, YellowEyes en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Wauw @Vally85 een @sannez , geweldige foto's! Super dat alles goed is met de kleintjes:).

Beterschap @TigerAngel7 . Hoop dat je nog weet hebt kunnen slapen.

@Cindy1977 wordt het een geplande ks bij jou?

Ik heb mij gister aangemeld bij de kraamzorg. Nu even kijken welke cursus ik wil gaan doen. Vooral om even bewust bezig te zijn met de zwangerschap.
    Hebben jullie je al aangemeld?

sannez vindt dit leuk.
  10. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Voor de kraamzorg had ik mezelf al met 9 weken aangemeld. Vrienden van ons hebben vorig jaar gewacht met 12 weken en toen was er bijna negens plek meer... Dat wouden wij niet.

Cursus ben ik mezelf nog een beetje in aan het verdiepen. Waar en hoe ik wil bevallen weet ik al wel

moonchild vindt dit leuk.
  11. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Wat een super mooie echo’s allemaal!!

@TigerAngel7 wat naar zeg dat je zo ziek bent, goed in de gaten houden hoor, bij langer dan 24 uur diarree aan de bel trekken.

Wij maken het geslacht niet bekend, na alle behandelingen is dit iets moois voor onszelf :).

Kraamzorg heb ik mij ook voor aangemeld, bekende van mij heeft een kraambureau en is ook lactatiekundige ideaal.

Cursussen..ik zat te denken aan mom in balance een soort bootcamp voor zwangeren. Maar dat is alleen jn abonnementsvorm en daar ben ik niet zo van. Voorlopig rij ik nog paard en dat gaat nog prima :)

12. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    Ik heb bij de eerste een cursus gedaan en dat was fijn om alle informatie te krijgen en te weten hoe een bevalling verloopt, maar ga het nu niet weer doen. Geen zin meer in, en de basis weet ik nu wel :p

Fijn van alle goede echo’s!!

Appelmoess en moonchild vinden dit leuk.
  13. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ja geplande ks ivm vorige ks en een hele hoge bd. Is allemaal al besproken met de gyn. Ik zat niet echt op te letten, maar hij vond die ks wel belangrijk. Ik wil eerst voorbij de nipt voor ik het echt ga geloven.

Die cursussen zijn niet besteed aan mij :| Ik heb bij Puber zwangerschaps zwemmen gedaan....nou echt voor nerds hoor :roflmao: Lekker drijven op een suf muziekje is aan mij niet besteed. Ik blijf naar de sportschool gaan en dat is wel genoeg.

Kraam schakel ik ook pas in als ik voorbij de nipt ben, bij Kleuter was ik het volledig vergeten en belde gezellig met 32 wkn pas :roflmao: Ik kreeg een heul vreemd vrouwke, die praten over zichzelf in de 3e vorm, maar goed dat ze was! En niet bang van mijn Teckels.

Nelllie, Manna, TigerAngel7 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Geslacht .... ik wilde het eig niet weten, maar mijn man wil het spontaan wel weten. Na de goede echo van gisteren zou die meteen aan de slag willen :roflmao: Ik kan het ook niet vragen en dan geheim houden voor de rest....dus ik weet nog niet wat we gaan doen. We hebben nog 7 wkn omdat te bedenken :cool:

15. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier is de kraamzorg al geregeld, ook al bezig voor de opvang gezien dat best nog wel een ding gaat worden met mijn onregelmatige diensten en mijn man die al vroeg begint met werken moeten wij een gastouder/kinderopvang hebben die om 7 uur opent en dan is het nog heel er haasten voor mij. Nog even puzzelen dus.

Ik heb gisteravond tot 2x toe enorm moeten braken en heb me daarbij behoorlijk verslikt. Heb heel de nacht liggen hoesten en slikken. Heel m'n keel doet zeer evenals m'n hoofd en buik. Ik had zelfs allemaal rode puntjes in mijn gezicht na het braken met zoveel geweld dat het kwam.. Ik dacht dat ik er bijna vanaf was:( zit er wel een beetje doorheen, kan absoluut nog niet genieten van de zwangerschap. Hoop dat ik me in mij vakantie beter ga voelen. Voor vandaag in ieder geval ziek gemeld.

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @TigerAngel7 beterschap meis. Hoe gaat het nu?

@sannez wat een mooie echo foto's! Fijn dat alles er goed uit zag.

#kraamzorg. yes ik heb me aangemeld. Maar bedenk me nu dat ik het nog op de post moet doen. :p
    Vandaag maar doen.

#cursus. Ga geen cursus volgen. Bij E. ook niet gedaan. Heb het al druk genoeg met de wekelijkse therapie. ;)

@Pln dat probleem hebben wij ook. Dochter moet ik op werkdagen al om half 7 bij de oppas brengen. Aangezien ik om 6.45 al op mijn werk moet zijn.
    Gelukkig heb ik mijn moeder bereid gevonden. Anders werd het heel lastig om opvang te vinden.

och jeetje wat vervelend meis. Hier komt het soms ook met veel geweld eruit. :confused:
    Sta dan gewoon in mijn broek te piesen. :|

Izzie7676 en Mya vinden dit leuk.
  17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    dat zou ik ook niet kunnen. Het geslacht weten & daar mijn mond over houden.
    gelukkig heb je nog de tijd. :)

Cindy1977 vindt dit leuk.
  18. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja mijn ouders kunnen in de ochtenden niet. Plan was 2 ochtenden in de week gastouder hie room de hoek en middagen opa en oma maar gastouder is op woensdag gesloten en andere dagen kunnen de opa's en oma's niet. Mijn schoonmoeder werkt van 6.30 tot 8.30 dat is zo irritant. Heb nu 1 kinderdagverblijf op 't ook dat ligt voor mij op de route maar voor m'n man absoluut niet en voor m'n schoonmoeder is het bijna 15 min rijden dus dan is ze wel even onderweg als ze de kleine op moet halen..

Ahw ja zo vervelend dat spugen. Ik heb erna ook elke keer knallende hoofdpijn (nu nog van gisteren) en krampen/steken in m'n onderbuik van al het samen trekken. Durf nu eigenlijk ook niks meer te eten:( en medicijnen hielpen niet dus de dokter bellen heeft ook geen zin..

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Pln dan wordt het erg lastig ja. heb jij voornamelijk dagdiensten?
    Heel veel succes. Zijn er niet meer gastouders in de buurt?

hier vallen lange vingers ineens goed. Daar neem ik elke keer een mini hapje van. Drinken duurdt wel een poos voordat ik dat weg krijg.
    je hebt ook nog zofran als medicatie. Heb je die ook al geprobeerd?
    Ik ben met de primperan gestopt. wat een troep zeg. Nu de emesafene. Die helpt wel aardig tegen het overgeven. niet voor de misselijkheid.

20. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

@sannez Wat een mooie echo! Fijn dat je nu wel mocht mee kijken !! Keek ze naar de nub dat ze een jongetje zag? Spannend !

@Meisje93 Wat hou je de lijst nog steeds zo goed bij! Goed bezig!!
    Hopelijk gaat die stomme misselijkheid snel weg ! En voor de anderen ook natuurlijk!!

Geslacht: als we het wel willen weten mag de rest het ook wel weten . Liefst bewaar ik de verrassing voor bij de bevalling . Maar man wil het wel graag weten.
    Bij mijn zoontje hebben we een geslachtsecho laten doen met 15 weken. Daar heb ik tot nu toe nog geen behoefte aan.

Ik ben wel heel erg benieuwd hoor. Echt heel erg maar ik vind die spanning tot nu toe ook wel leuk eigenlijk :)

Hebben jullie wel eens van de babywatcher gehoord? Lijkt mij wel leuk om dat ding een keer te huren voor een week :)

Deel Deze Pagina