Ja vreselijk die werkgevers allemaal haha. Ja dat kan zeker.. Ga ik ook doen.. En dan neem ik al m'n vakantie dagen op zodat ik extra lang verlof heb en langer bij de kleine kan blijven ❤️❤️❤️ En super leuk... Veel plezier zo bij de 4d echo! Wij hebben 'm ook de 17e . Kijk er echt naar uit ❤️
@Regenboogjee Ben bang van wel. Aangezien ik dinsdag pas weer een afspraak heb. Hopelijk is die andere therapeute net zo goed. Ja ik ga 1x per week. Al zou 2x per week ook geen overbodige luxe zijn. Maar wordt lastig inplannen. Wow wat snel gegaan dan zeg! En dan ook nog eens een stuitbevalling. Hou je er nu rekening mee dat je misschien weer zo vroeg kan gaan bevallen? Wat een vervelend gesprek heb je gehad zeg! Totaal geen begrip. Terwijl je het zo lang mogelijk vol hebt gehouden. @Christiana Balen dat je niet minder uur kan gaan werken. Ja hoor dacht dat je gewoon ontslag kan indienen tijdens je verlof. Zou zeker verder gaan kijken. Veel plezier straks bij de pretecho! @Pln top dat alles goed was. Ja de controles komen steeds korter op elkaar.
Kutzooi! Pretecho gemist, we hadden beide om 19 uur staan. Was het 18.30. Godver!!! Nu weer 2 weken langer wachten... 19 nov weer een poging. Baal als een stekker!!!
@MamavanHayden wat fijn zeg!! Dan komt het ineens wel heel dichtbij. @Pln baby's doen wat ze zelf willen. Komen ze te laat dan is dat gewoon zo! De 1e was ook 5 dagen te laat. Nette 49 cm en 3070 gram. De dag ervoor hadden ze nog een reuze baby voorspeld! Ik ga er vanuit dat de kleine meid ook te laat is!
Ik ga er ook van uit dat ie te laat komt dan kan kan het allemaal meevallen haha. al hoop ik dat ie tot na 13 januari blijft zitten dan issie bijna 37 weken en is mijn eigen vk terug van vakantie!
Net wel even snel een super nette babybjorn wipstoel opgehaald voor een leuke prijs. Vond die bij mijn eerste kindje zo fijn! Ja ze belde maar toen haalde we het niet meer. Godver! Wou zo graag klein broertje weer even zien♡ Mja grote broer is niet fit, klaagde afgelopen nacht al van buikpijn. Nu doet alles zeer zegt die. Gerum!! Morgen 2 x naar school en bso, ik moet smiddags van 14 tot 18 werken. Dus lunchen kan die wel bij mij doen. Manlief maar op tijd naar de bso! Vrijdag studiedag moet ik godver voor een training na het werk komen! Baal baal baal#klaagmodus uit.
Poe ik weet niet meet wat ik allemaal gelezen heb dus sorry als ik wat vergeet. Zo druk nu en dus ook moe en meer pijn @MamavanHayden wat fijn dat je goed nieuws hebt gehad. Hopelijk krijgen jou en de baby van @Meisje93 een groeispurt @Regenboogjee poe wat een vlotte bevalling en dat in stuit zeg. Jou werkgever behandelt je ook schandalig zeg. Misschien kun je zo'n werkgever maar beter kwijt dan rijk zijn, want hoe is zo'n werkgever wanneer je kindje bv een keer wat heeft? Probeer echt voor jezelf te kiezen @Christiana ahh nee dat is ook balen zeg!!! Hier alleen nog 1 groeiecho met een week of 4....
Pfoe ik zit zo in dubio... Wel of geen kinkhoestvaccinatie bestellen...Ik vind het zo moeilijk te beslissen...Hoe staan jullie hier in? Uiteraard heb ik respect voor anti vac. ondanks dat ik pro vac. ben... ❤
Heb je topic al op volgen gezet. Ik ben er ook nog niet overuit. Maar aangezien trimester 3 al in zicht is.... Vraag me ook af hoelang de vaccinatie doorwerkt voor de baby. Aangezien wij aangepast vaccineren doen.
Ja ik twijfel ook, mijn huisarts raad hem wel echt aan. Ik woon ook midden in de biblebelt (niks mis mee natuurlijk ) maar hier breekt het nogal vaak uit. Dus denk wel dat ik die ga nemen. Over 2 weken vraag ik even aan de gym of ze hem ook aanraad.
Ik woon in België en hier is t verplicht volgens mij. Bij de 1ste gehad. Toen heeft mn man ook een vaccinatie gehad. Die hoeft dit keer niet. Ik krijg m op 21 november. En ik moet een bewijsje bij de gyn inleveren. Is trouwens wel gratis. Geen idee hoe t in NL gaat..
Ja echt jammer dat 't gesprek op werk zo is gelopen Ja kben wel bang dat ze ook eerder komt. Maar misschien ik nu meer rust krijg haal ik hopelijk iig de 37 weken? Kben vooral bang dat 't misschien nog sneller zou kunnen gaan.. En dat ze dan thuis of langs de snelweg eruit vliegt bij m'n zoontje stond m'n vriend nog met z'n winterjas en muts op naast me hahaha.. Neeee wat balen! Jammer dat 't niet alsnog om 19u kon en je nu bijna 2 weken moet wachten .. Ja mijn werkgever (HR mevrouwtje) is keihard! Wil ook echt voor 'n andere baan kijken volgend jaar.. Hier in de buurt zijn toch super veel doktersassistente vacatures Ik wil 'm wel hebben!! Moet echt binnenkort de huisarts erover spreken /afspraak maken
@Regenboogjee snap ik. Zou mooi zijn als je de 37 weken behaald! Moet je lang naar het ziekenhuis rijden? Och jeetje! Dan beland je ook wel even in rollercoaster als het allemaal zo snel gaat.
@Christiana wat balen dat je em gemist hebt! Snap je gevoel hierin. @ vaccineren, nee daar doe ik niet aan ben niet anti verder hoor. Maar ook geen pro dus. Haha Ik heb gisteren ruim 90 berichten gelezen en wou op iedereen reageren maar ben van alles weer vergeten. Even denken.. @sannez leuk op vakantie! Lekker genieten alvast. @Pln goed dat je je heb ziek gemeld. Is dat secetaressewerk wel te doen voor je? @ wie er moet zittend doorwerken en niet leuk vind, regenboogje volgens mij? Niet leuk voor je dat het zo naar moet gaan met je werk. Sommige leidinggevende zijn ook zo onwijs egocentrisch. Bah... @Cindy1977 stomme banner! haha @Meisje93 klinkt heftig wat je moet ondergaan bij de fysio. Wel fijn dat het helpt. Ohja en echo's; nee heb er niet meer op de planning staan. Sorry als ik iemand ben vergeten.
@Appelmoess geen pretje inderdaad. Maar wel effectief gelukkig. Anders was ik er al gauw klaar mee. Ben dan ook iedere keer een paar blauwe plekken rijker. Ben bang dat de ochtendmisselijkheid weer terug komt. Wad iedere ochtend alweer erg misselijk en hield moeizaam ontbijt binnen. En ja hoor uitgerekend als ik naar het werk moet gooi ik alles er weer uit! Iemand nog tips voor beter gaan drinken? Lijkt een steeds groter probleem te worden helaas.