Toen mijn moeder zwanger was van mij (en toen mn zusjes en broertje) waste ze niks. Ze vindt t maar raar. Onze buren die pas een kindje hebben gekregen, hebben ook niets gewassen. @Pln woehoe! Laat je hier ook een sneek peek zien? Kunnen we mee genieten en je kleine bewonderen.. @Meisje93 je kan een stoomreiniger proberen. T is alleen stoom, dus erger zal t niet worden toch? Ik moet nog een meerijdplankje kopen voor de kinderwagen. En een hoes voor de maxi cosi. En kraamverband inslaan. En dit. En dat. Pffff t is al midden november!!!
Nou raar hoor...lekker rap zzp worden als dat mogelijk is. Kun je mooi die cursussen nog gebruiken voor jezelf! Ik heb vandaag een blik poedermelk gekocht van AH merk. Voor het geval bv niet lukt, stik leuk blik van staal Sophie had ook AH merk en ik denk dat ze toch allemaal aan dezelfde eisen moeten voldoen toch? Schol 4 euro met Nutrilon...
En ze verplicht het je wel? Om daar naartoe te gaan? @Cindy1977 Beter van wel om te wassen. Omdat er stoffen in kunnen zitten waar de huid van de baby niet tegen kan. Vindt nieuwe kleding ook niet lekker ruiken trouwens. @Pln veel plezier morgen! @Kiekieboe Lijkt mij niet toch? Als ik het ga wassen, duurdt het een paar dagen voordat het eindelijk eens droog zal zijn. Lijkt mij ook niet heel goed. Haha! Heb je alles al opgeschreven wat je nog moet hebben?
Ja volgens mij is dat ook prima. Babyvoeding moet aan strenge eisen voldoen. Of t nou Nutrilon is, of AH eigen merk. Hier in België geven ze in t ziekenhuis een blik mee, dat is 9 van de 10 keer Nestle. MOCHT t dit keer weer niet lukken, dan ga ik weer voor Nestle. @Meisje93 ja ik heb al alles oogeschreven. Maar in mn hoofd heb ik nog genoeg tijd. Snap je? En eigenlijk is t beter als ik nu al alles in huis haal. Dan kan ik rustig de laatste maand ingaan. Zonder stress oid. Peuter heeft sinds paar dagen super volle luier bij t opstaan. Helemaal doorgelekt en al. Overdag plast ze op t potje. Wc durft ze niet. 'S nachts krijgt ze een broekje van pampers. Maar die zijn niet goed genoeg dus. Net een pak dry nights gehaald. Goeie reviews. Dus... ben benieuwd!
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (5) ♡ Bella28 - 2e kindje - 31 jaar ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon - 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 25 jaar 5 februari (2) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar ♡ CaDi - 1e kindje - 28 jaar 6 februari (4) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (3) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (2) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 33 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 22 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 27 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 13 februari (3) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 26 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - 31 jaar 15 februari (1) ♡ Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar 18 februari (1) ♡ Chezzy - 2e en 3e kindje - 32 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 33 -------------------------------------------------- jongen (14) | meisje (12) | verrassing (5) | onbekend (2) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila, Eslief (22wk bevallen) ☆ -------------------------------------------------- Afspraken: November 14 - Nelllie - echo gyn15.45u 14 - YellowEyes - bloedprikken Rhesus C 15 - Mimi91 - 2D/3D pretecho 15 - Manna - controle vk 16 - Eveliennn89 - suikertest 20 - YellowEyes - controle vk 20 - TigerAngel7 - 2e GUO echo 21- Kiekieboe - Vaccinatie Kinkhoest 22 - Mimi91 - controle + 1e rhesus prik 22 - Kippetje88 - 3d/4d echo 19:00u 23 - Eveliennn89 - controle + echo gyn 26 - Meisje93 - groeiecho + placenta check 09:45 28 - Pln - controle 28 - kinkhoestvaccinatie 29 - Kippetje88 - controle + bloedprikken op vit. D en HB 10:15u December 4 - Meisje93 - controle + vaccinatie kinkhoest 4 - Kiekieboe - Controle + 30wkn echo 5 - Pln - groeiecho 6 - Kippetje88 - groeiecho 15:40u 17 - Kippetje 88 - intake kraamzorg 10:15u 21 - Eveliennn89 - controle + echo gyn Januari 2 - Kiekieboe - Controle + 34wkn echo 3 - Kiekieboe - Info + rondleiding zkh 22 - Kiekieboe - Controle + 37wkn echo
Ik heb het weer bijgelezen, wat word er veel gekletst. Ben alleen de helft alweer vergeten, blame it on the pregnancy brain.. De tijd vliegt inderdaad echt razendsnel voorbij! Ik word er zelf inderdaad ook wat benauwd van.. we mogen nog best veel regelen en ik krijg het idee dat ik ineens vet veel moet gaan doen op het laatste moment. Heb al een begin gemaakt van een to-do lijstje.. hopen dat we dat rond december/januari wel afgevinkt hebben! Ik zag ook dat iemand nog een 3d/4d echo heeft staan, geweldig! Denk dat ik die ook nog wel graag zou willen.. Wij hebben trouwens het geboortepakje uitgezocht. Heel simpel, maar ontzettend schattig. Was jarig geweest van de week en kreeg een cadeaubon van de Prénatal. Hebben ook een prachtige rammelaar gezien en een bijpassend mutsje!
Met m'n suikerwaardes goed! Had stripjes over de datum...En dan werk ik in de zorg hé? dan wijken ze dus onwijs af...Nu gewoon goed diepe zucht... Verder gaat het echt even super k*t weer met me...Buikgriepje en zoooooooo moe echt ik vergis me zo in deze zwangerschap van dat doe ik wel even! De babykamer is nu wel helemaal klaar! ben verliefd! Zal zometeen wat foto's uploaden voor jullie! Ik zal zooooo blij zijn als het januari is! okee einde klaagzang...Wees gelukkig met deze zwangerschap en keep positive alles gaat voorbij is mijn mantra maar hihi! Voor alle kwalenmamma's en jullie eigenlijk allemaal! Heel veel liefs! ❤
Hier een impressie van onze kamer voor 'zusje' ❤ Oud-Roze met Goud! precies zoals ik het voor ogen had! De glittermuur is het niet geworden...Maar de 1001 nachtlamp geeft een mooi effect op de muren!
Oh ja! en deze stoffenset voor de maxicosi heb ik besteld! Kan niet wachten tot het binnen is! Love Dots! ❤
@Kippetje88 wauw mooi hoor. iig weer wat af kunnen strepen haha. het lijstje is weer goed bijgevuld, alleen zo af en toe ff na boven halen zodat we de afspraken ook niet zo snel vergeten haha
@Kiekieboe dat zou wel het lekkerst zijn ja. Ik wil ook alles op tijd af hebben, kan ik ook nog extra tijd doornemen met dochter. Balen van dat doorlekken zeg. Hopelijk zorgt die drynites weer voor een droog bed. Hier staat de zindelijkheidstraining op een laag pitje. E. heeft er niet meer zoveel interesse naar. @YellowEyes heel schattig pakje! @Kippetje88 haha! (sorry) Gelukkig was het loos alarm. Wat balen van je buikgriep. Is het ene voorbij, komt het volgende weer om de hoek kijken. Wat een mooi kamertje!! Heb je een foto van de lamp? Leuk effect zo op de muren. En wauw wat een geweldig maxicosi set! Het is dat ik al een set heb van baby's only... Tegenwoordig maken ze zulke leuke dingen.
@Cindy1977 ik wilde ook al melkpoeder halen maar vond het wel erg vroeg haha! @Kiekieboe als het lukt laat ik zeker een sneakpeak zien! Ik heb ook nog een lijstje onder andere melkpoeder voor als bv niet slaag, muisjes, beschuit, boter, koffie, tepelzalf, kraamverband dat soort dingen haha Ojaaa en manlief moet nog wat vinden om het bed te verhogen ipv klossen dat gaat niet met ons bed.. maar we wilde brede planken gebruiken. @Kippetje88 beterschap!! heel ver weg misschien nog maar het einde is echt in zicht haha. Fijn dat je suiker goed was, oeps die stripjes.. Wat een lief kamertje!! Hier ook vanavond met het kamertje bezig geweest. alleen nog gordijntjes en een draadlamp Zal zo ook foto's online zetten met mn telefoon! @Meisje93 @Kippetje88 Heb een hele poos geleden al een hoes voor de maxicosi gehaald, zie ik net dat er een gaatje in zit. Waarschijnlijk omdat er iets op het dekje is gelegd precies op de naad gescheurd.. Mn moeder maar even vragen of ze er iets mee kan!
Wat een moooie kamertjes! Jullie laten mij stressen. Hahah ik zit nog steeds in de modus komt allemaal wel. Maar eigenlijk mag ik wel eens beginnen met dingen op orde stellen. Hier vandaag controle gehad. Alles prima. Wel grote buik en ze geeft aan dat ik een boel vruchtwater heb. Volgende afspraak wil ze even met de echo kijken. En dan heb ik ook mn bevallingsgesprek. Ik merk dat ik er erg tegen op zie, als ik jullie zie kletsen over januari dan bekruipt me het gevoel van help, nee te snel dit allemaal! Ik zit erover na te denken om in het kraamhotel te gaan bevallen en daar de 1e 3 dagen doorbrengen. Weet niet of het wat voor mij is want ben erg gehecht aan mn eigen bed. Maar ik denk dat et voor de rust wel even chill kan zijn. Iemand ervaring hier met een kraam hotel? 6 dec om 10uur heb ik mn volgende afspraak. Als iemand dat in het rijtje kan toevoegen?
mooi kamertje! Is dat nou een kinderstoeltje naast het ledikant? @Appelmoess oeh dan al een bevallingsgesprek. Ga je dan je wensen bespreken? Geen ervaring, ik beval het liefst in mijn eigen bedje.
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (5) ♡ Bella28 - 2e kindje - 31 jaar ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon - 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 25 jaar 5 februari (2) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar ♡ CaDi - 1e kindje - 28 jaar 6 februari (4) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (3) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (2) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 33 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 22 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 27 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 13 februari (3) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 26 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - 31 jaar 15 februari (1) ♡ Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar 18 februari (1) ♡ Chezzy - 2e en 3e kindje - 32 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 33 -------------------------------------------------- jongen (14) | meisje (12) | verrassing (5) | onbekend (2) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila, Eslief (22wk bevallen) ☆ -------------------------------------------------- Afspraken: November 14 - Nelllie - echo gyn15.45u 14 - YellowEyes - bloedprikken Rhesus C 15 - Mimi91 - 2D/3D pretecho 15 - Manna - controle vk 16 - Eveliennn89 - suikertest 20 - YellowEyes - controle vk 20 - TigerAngel7 - 2e GUO echo 21- Kiekieboe - Vaccinatie Kinkhoest 22 - Mimi91 - controle + 1e rhesus prik 22 - Kippetje88 - 3d/4d echo 19:00u 23 - Eveliennn89 - controle + echo gyn 26 - Meisje93 - groeiecho + placenta check 09:45 28 - Pln - controle 28 - kinkhoestvaccinatie 29 - Kippetje88 - controle + bloedprikken op vit. D en HB 10:15u December 4 - Meisje93 - controle + vaccinatie kinkhoest 4 - Kiekieboe - Controle + 30wkn echo 5 - Pln - groeiecho 6 - Kippetje88 - groeiecho 15:40u 6 - Appelmoess - controle 17 - Kippetje 88 - intake kraamzorg 10:15u 21 - Eveliennn89 - controle + echo gyn Januari 2 - Kiekieboe - Controle + 34wkn echo 3 - Kiekieboe - Info + rondleiding zkh 22 - Kiekieboe - Controle + 37wkn echo
Ja een kinderstoeltje en in de hoek staat een grote eames kuipstoel met van die hobbelpoten. Die stond altijs voor de sier op onze kamer, twijfel of ie op de babykamer blijft. Hij is niet comfortabel om te voeden namelijk.. Dus daar kont misschien nog een andere! @Appelmoess ik wilde in het zkh bevallen zodat er medische hulp in de buurt is indien nodig en daarbij kreeg ik het advies van de vk om in het zkh te bevallen ivm hogere bmi. Woog voor de zwangerschap 95kg dus op t randje voor thuisbevalling (wilde ik zoiezo niet) maar ik zou graag in bad willen bevallen. Daar kan ik me nu t beste ontspannen en dat zou ik graag willen proberen. Echter kan dat alleen in het kraamhotel en die zit tegenover de verloskamers en OK dus wat er ook gebeurd alles is in de buurt! kraamhotel is wel huiselijker als zkh en je hebt thuis geen rommel + alle hulp in de buurt. Wij gaan wel weer lekker naar huis na de bevalling mits het midden in de nacht is dan gaan we volgende ochtend. Ik heb ook nagedacht over wat ik wil qua pijnstilling. Ik ben er niet op tegen wil het eerst zelf proberen maar wil niet tot het alleruiterste gaan. Voor mij is dan alleen de ruggenprik een optie omdat ik niet tegen morfine kan dus een spuitje en een pompje vallen helaas af. Hoe staan jullie daar in? Ik ga eerst met mindfullnes en hypnobirthing aan de slag en laat het verder op me afkomen. Ik hoop wel echt een keizersnede te voorkomen maar wat moet dat moet.
Hoi allemaal. Hier weer eens een berichtje van mij. Ik lees alles gezellig mee hoor. Het gaat goed hier. Ondanks een flinke val in sept al waarbij stuitje zwaar gekneusd was en nu al best wat bekken pijn heb. Meestal rust ik smiddags een uurtje. Leuk al die mooie kamertjes en spulletjes! Ik moet nog even wachten met uitstallen want we zijn druk aan het verbouwen in onze slaapkamer. Baby kamer is nog in gebruik.. Ik.moet morgen bloedprikken, ook voor rhesus.. en donderdag 18.40 controle vk. Groetjes weer!!
@Pln heel erg leuk! Anders kijken of je wel op de babykamer gaat voeden. Voordat je een nieuwe stoel aanschaft. Ik gaf de voeding altijd in ons bed. Lekker warm #pijnbestreding. Niks, aangezien ik een thuisbevalling wil. Vorige ook goed gelukt zonder pijnbestrijding. Hopelijk straks weer! Ontspannen en focus is iig een echte must. Scheelt zoveel pijn. Al denk ik ook wel dat ik niet de allerheftigste weeën heb gehad. Als ik sommige verhalen lees. @Ank88 ai lijkt me vrij pijnlijk. Een gekneus stuitje. Gaan jullie veel verbouwen aan jullie kamer?