@Saarrr1988, bij mij is het alleen te horen als ik een volle blaas heb een dan is het nog goed zoeken. Met een lege blaas is er alleen een hoop geruis te horen. Kan het zijn dat je baarmoeder wat naar achteren ligt? Dat is bij mij het geval. Ik heb echt geen voorgevoel wat het gaat worden. Zaterdag hebben we de echo om het geslacht te bepalen, dus ben benieuwd. We zeiden voor de zwangerschap al van ow dat vinden we leuke naam voor jongen en dat voor meisje. Maar ik wil denk ik toch nog wel even verder zoeken. Waar doen jullie inspiratie op voor namen?
@nipt.. ik kreeg de uitslag per telefoon en het bloed is vanuit het Lumc naar Rotterdam gestuurd. Duurde een week en 1 dag voor ik gebeld werd. @Cindy1977 leuk kadootje! Zo cute die kleine havaianas!!
@Cindy1977 kei schattig! Wij hebben ze van kipling hij loopt er de hele wereld op rond! @namen via internet, iets wat ik hkkr of zie! Wij gaan zo na de vk voor controle!
Ik was afgelopen vrijdag in het zkh en niet bij mijn eigen VK, dit gaat ze komende afspraak doen. We zouden dan ook eigenlijk pas voor het eerst naar het hartje luisteren omdat ze dit in mijn praktijk niet voor de 12 weken doen.
De controle was goed! Hartslag van 150/160 per minuut, mooi regelmatig! 10 september 10.30 de 20 weken echo en 12 september controle bij de vk!
Oh wat fijn om te horen, mijn baarmoeder ligt inderdaad naar achter. Plus dat ik uiteraard vlak voor ze ging luisteren nog even naar het toilet was geweest. (Totaal geen rekening mee gehouden, haha) Dus denk dat het daar inderdaad mee te maken gehad. Voordeel van het hele gebeuren: Ik heb als enige van de centering groep de kleine ook weer eventjes kunnen zien, heel leuk!
@krijgertje hihi als je het zo zegt, dan gaat het ineens snel ja. @Cindy1977 ah superschattige slippers! Wat ontzettend vervelend dat je het niet los kan laten/verwerken. Misschien dat dat komt als je een goede nipt hebt.
ah vandaar! Iedereen werkt dus anders. hier werd met de 2e controle al naar de baarmoederstand gekeken en het hartje. inmiddels 3 controles gehad. hoe voel je je nu? wat fijn!!
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (5) ♡ Bella28 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon- 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 24 jaar 5 februari (1) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar 6 februari (4) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 7 februari 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (4) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ CaDi - 1e kindje - 28 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (2) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 32 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 21 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 26 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 12 februari (1) ♡ Eslief - 2e kindje - 32 jaar 13 februari (3) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 26 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - ? jaar 15 februari (1) ♡ Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 33 -------------------------------------------------- jongen (1) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (28) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila☆ -------------------------------------------------- Afspraken: Augustus 9 augustus - Regenboogjee - Guo echo 1/3 bij 13 weken 13.55u 11 augustus - Pitaa91 - controle vk 11 augustus - CaDi - geslachtsbepaling 13 augustus - moonchild - controle vk 13 augustus - Saarrr1988 - geslachtsbepaling 14 augustus - Cindy1977 - controle 9.00u 15 augustus - Regenboogjee - pretecho met nub bepaling/geslacht 18uur 15 augustus - Kiekieboe - geslachtsbepaling 16 augustus - Pitaa91 - pretecho 16 augustus - Pln - controle (hartje luisteren) 16 augustus - Bloemetje376 - geslachtsbepaling 17 augustus - MamavanHayden - geslachtsbepaling 18 augustus - Appelmoess - geslachtsbepaling 10.15u 18 augustus - Eveliennn89 - pretecho 21 augustus - Mimi91 - geslachtsbepaling 19.30u 21 augustus - moonchild - geslachtsbepaling 19:30 22 augustus - Nelllie - echo 16.15u 22 augustus - Tigerangel7 - Geslachtsbepaling 19:00u 22 augustus - Jillster - geslachtsecho 13.25u 27 augustus - Manna - pretecho 16.00 uur 28 augustus - MamavanHayden - Gyn ♡je luisteren 29 augustus - YellowEyes - geslachtsbepaling 18:45u 29 augustus - Meisje93 - controle vk 30 augustus - Manna - controle vk September 4 september - Regenboogjee - Co gesprek bij vpk 5 september- moonchild - controle vk 6 september - Mimi91 - 20 weken echo (SEO) 19:30u 6 september - Regenboogjee - Guo echo 2/3 bij 17 weken 14.20u 7 september - Saarrr1988 - 20 weken echo 10 september - nijntje90 - 20 weken echo 10.30u 12 september - nijntje90 - controle vk 19 september - Meisje93 - 20 weken echo 16.15u 19 september - Jillster - 20 weken echo 20 september - Vally85 - 20 weken echo 20.00u 24 september - TigerAngel7 - 20 weken echo zkh 8:00u 24 september - MamavanHayden - 20 weken echo 28 september - Lenaroos - 20 weken echo
@Pln vond het ook maar een rare dat je naar de kno arts werd verwezen.. vind het wel een goede van Cindy, misschien is je schildklier wel vergroot oid? Of misschien is je slokdarm wel wat kapot van het overgeven dat het extra gevoelig is? Wat mooi al die goede echo’s!! Super om te zien . Waar zoeken jullie naar namen, echt nog een “ouderwets” namenboekje of op internet?
#namen. Wij halen onze inspiratie van internet & dit forum. Meisje hebben we eigenlijk al. naam die we 2 jaar geleden spontaan hadden bedacht. Jongetje twijfelt man erg over.
Ik heb zelf al een lijstje. Mijn man vindt dat moeilijk. Dus hij vindt t goed als ik een lijstje maak met opties, dan wordt t iets makkelijker. Maar definitief kiezen doen we pas bij of na de geboorte. Bij de eerste kwamen we er ook niet uit. Maar toen ze na haar 1e voeding lag te slapen, kwam t ineens! Over 7 dagen de geslachtsbepaling!! Man man man wat vind ik t spannend!! Waar laten jullie de geslachtsbepaling doen trouwens? Ik bij Pretecho enzo.
@Saarrr1988 dan denk ik dat je gewoon hetzelfde hebt als ik! Mn moeder die verloskundige is zoekt zich elke keer rot haha. Soms is ze wel een half uur bezig. De nipt uitslag was hier ook goed. Ik werd gebeld met de uitslag. Wij hebben de geslachtsbepaling bij kijk nou es. Ben ook wel erg nieuwsgierig!
Ik heb op een gegeven moment tegen mijn man gezegd dat we alle 2 een lijstje gingen maken en dan zouden kiezen. Hij vond het ook "lastig" maar dan kies ik een naam en dan zegt ie onee toch niet zo leuk! We hadden samen de naam van onze zoon op het lijstje haha
Ja zéker! Ik was er niet heel erg mee bezig moet ik zeggen. Maar toen ik werd gebeld toen kreeg ik wel even de kriebels haha. Vind hartje luisteren toch elke keer spannender!
@Maps @Cindy1977 Schildklier is gecheckt met 7/8 weken. Mijn schildklier is ooit trager geweest ben bekend met hypertheriodie maar waardes zijn allemaal in orde. Vk zegt dat het echt een zwangerschapskwaal is en hoort het vaak icm misselijkheid. Had het vorige keer ook voor m'n mk toen nauwelijks gespuugd het was een van de eerste symptomen. Hier begon het ook al voor het braken. Kan me voorstellen dat het maagzuur etc het wel verergerd. @Meisje93 hier met 6.5 week intake, toen 2 keer spoedecho met 8 en 9 weken en met bijna 12 weken termijnecho. Met 16 weken weer controle. Voel me redelijk maar moet echt op vaste tijdstippen m'n medicatie pakken merk het meteen als ik iets later ben. Vandaag weer knallende hoofdpijn na inspanning (even naar tuincentrum geweest) ga nu even rusten. Hier vandaag de kinderopvang helemaal rond gekregen. Had wat voeten in aarde maar het is rond en ik hoef me er geen zorgen meer om te maken
*klaagmodus aan! pff wat een slechte dag heb ik. Vannacht veel wakker geweest, waardoor misselijkheid nog meer getrikkerd werd. tot nu toe hou ik nog niks binnen. *klaagmodus uit!