Nee precies ik denk dat ik ook op onze slaapkamer ga voeden dus vandaar de misschien ik heb nog geen eerdere ervaring met wel of geen heftige weeën dus ik kijk hoe het gaat. Maar ik weet dat er vrouwen zijn die perse zonder medicatie willen. Dat wil ik niet, ik wil een prettige ervaring. Dat betekend overigens niet dat ik bij t eerste pijntje al een ruggenprik wil ik ben best een bikkel qua pijn
@Pln bij de eerste geen pijnstilling gehad. Ik hoop dit keer ook niet. Sommige vrouwen blijven pijn voelen in de rug, nadat ze bevallen zijn. En ik heb in t verleden al een hernia gehad. Dus ik ga mn best doen! Ik beval in t ziekenhuis. Vorige bevalling ook in t ziekenhuis en achteraf gezien beste keus! Dochtertje zat vast met haar schouder en ik had zelf te veel bloed verloren waardoor ik telkens flauw viel. Een bevalling plannen gaat moeilijk. Ik laat t gewoon op me af komen. Hopen dat alles goed gaat.
Ja best een flinke verbouwing.. nieuwe kozijnen, zitten er 2 vd 3 in. Helemaal kaal gestript. Alles moet nieuw. We maken ook zelf een bed, inbouwkast dus nog genoeg werk te doen.. vooral voor manlief.. we zien wel hoe ver we komen.
Vanavond met mijn man naar Bohemian Rapsody geweest. Zoooooo mooi! Kreeg er een brok van in mijn keel. Man is 12 jaar jonger dan ik ben, dus hij was amper geboren toen Freddy overleed, maar hij kon de film ook waarderen gelukkig Wat een mooie kamertjes! Zucht! Prachtig! Bij mij staat het nog allemaal in het wild, ik kan maar niet bedenken hoe we het gaan zetten. Ik zal morgen weleens foto’s maken . Edit... ik ben nog steeds getraumatiseerd van 18 jaar geleden XD Doe mij maar een ks, doet daarna wel veul zeerder, maar het leek wel of er facking nooit een einde aan kwam in het jaar 2000. Pijnbestrijding deden ze niet echt aan toen XD
Wel een leuke stoel! Klinkt heel zweverig, maar meegaan met de wee helpt heel goed. Deed het een paar keer niet en raakte helemaal in paniek van de pijn. @Kiekieboe zat jouw dochter lang vast met haar schoudertje? Wat vervelend dat je zoveel bloed bent verloren toen. @Ank88 dat is inderdaad een flinke verbouwing! Veel succes. Wij gaan onze kamer alleen maar een nieuw kleurtje geven. En denken eraan om volgend jaar heel het huis nieuwe kunstoffen kozijnen te gaan geven. Geen idee hoeveel dat überhaupt gaat kosten. Het begon met screens plaatsen @Cindy1977 zal het zo eens googlen. Geen idee wat het is. Lastig heh om een praktische indeling te maken. Ben benieuwd naar je foto's. Haha heerlijk heh die blaas!
Ow wat een mooie kamertjes zeg!!! Kwijl!!!!! Ik krijg er wel een beetje stress van aangezien onze baby kamer nog geen plafonds, elektra, afwerking op de muur en vloer heeft Ik wou dat de basis klaar was dan kon er überhaupt wat op die kamer staan, nu is het nog een chaos overal staat wat Ik las ook nog een vraag over pijnstilling, ik wil dit liever niet omdat er aan een ruggenprik en andere pijnbestrijding wel degelijk ook nadelen zijn. Betekent niet dat ik het absoluut niet wil, want er zullen vast omstandigheden zijn dat het toch echt wel beter is. Ik geloof ook echt dat ons lichaam dit kan en ik probeer de pijn zoveel mogelijk te aanvaarden. Het hoort erbij de pijn en daardoor weet jezelf en je lichaam ook beter wat je moet doen. Bij de eerste 4 uur lang een weeenstorm met rugweeeen gehad vanaf de start en natuurlijk was het pijnlijk maar ik kon het prima aan. Ik was zelfs 3 uur lang in ontkennin of de bevalling wel begonnen was. Je had gewoon op de koffie kunnen komen zonder dat je door had dat ik boven beviel (heerlijk ook die hormonen). Ik had ook maar 1 doel, ontspannen en niet gillen want anders zet je mi alles op slot. Mijn man had ook 1 taak kijken of ik me wel goed ontspande zo nee mij daar op attenderen. ik heb verder ook geen voorkeur waar te bevallen. Ik wil bevallen waar ik mij op dat moment het beste bij voel. Dus een heel geboorteplan niet gemaakt, behalve dat ik heel graag borstvoeding wil geven en ik wil bevallen wat me op dat moment prettig lijkt. Ow ik klink echt zweverig volgens mij
Ik heb steken van binnen? Kan dat een blaasontsteking zijn? Of miss toch al indalingspijnen? Pff ik wil verhuizen en ook settelen qua kamers enz. Duurdt nog lang....
Waahhh wat een leuke kamertjes!!!! Ik krijg er wel een beetje stress van, hier eerst nog de 1e 3 weken van december op vakantie en daarna kerst. Daarna pas de kinderen verhuizen en daarna kan ik pas wat aan kamertje doen. Maar goed, dan heb ik hopelijk nog een maand . Vorige keren geen bevallingsplannen gemaakt, ik dacht: ik zie wel hoe ik reageer. Ondanks weeenstorm en alleen maar rugweeen ging het allemaal wel prima. Ontspannen en het laten gebeuren was wel de sleutel. Mijn man zei toen bij de eerste: op een gegeven moment ging je je verzetten tegen de weeen en had je veel meer pijn.... dat heb ik bij nummer 2 in m’n oren geknoopt...extreem relaxen tijdens een weeenstorm en ze was er met 40 minuten uitgefloept Haha! @Cindy1977 was even benieuwd of je nog een boss-bitch update had, mennn wat een verhaal! @Meisje93 getsie terug spugen is niet leuk. @de rest... sorry ben een deel weer vergeten, maar ik lees en leef mee
Hoofd HR heeft net terug gebeld, ik heb op de mail de officiële route gekregen om een klacht in te dienen en ik heb een afspraak met het hoofd van de klinische apotheek. HR wil overduidelijk geen gezeur, die zouden het liefst willen dat ik niets meer zei. Pfft ... nou ik ben nog lang niet klaar met klagen! Heerlijk hoor eerst 3 wkn op vakantie! Een baby heeft toch geen kamertje nodig, dat komt echt wel goed. Stoel op de babykamer....heb ik pas na een jaar intensief gebruikt, toen ze niet meer wilde slapen in de nacht XD Bv gaf ik in bed, de wieg staat ernaast, dus lekker makkelijk Zodra je je cool verliest tijdens de weeën dan is het hek van de dam. Idd vooral niet gillen en goed doorademen....Ookal staat er een tankwagen op je lijf. Steken zou een blaasontsteking kunnen zijn, even plassen bij de ha en je weet het. Ik heb al van alle pijntjes gehad, maar nog geen steken onderin eig. Indalen is wel vroeg denk ik?
@Christiana ik zou voor de zekerheid even op blaasontsteking laten controleren. Ik heb soms ook messteken van onderen wanneer mijn bekkenbodemspier zich overbelast, zou dus ook nog kunnen
@Meisje93 ik had t niet eens door, dat ze vast zat. Ik deed gewoon van de gyn zei. De volgende dag kwam de kinderarts langs en toen vroeg ze: beweegt ze haar beiden armen evenveel? En toen snapte ik t niet. Dus ze zei: hou t een uur in de gaten en dan zal je t zien. En ze had gelijk. De ene arm bewoog ze alleen, ander armpje niet. Zo lang zat ze niet vast. Als ik t wist, tijdens de bevalling, dan zou ik in paniek raken. En dan zou ik t alleen maar moeilijk hebben gemaakt voor de gyn om haar veilig en snel eruit te krijgen. Mijn moeder was overdag bij me. Mijn man kwam in de avond pas, omdat hij van werk moest komen en ik had m laat op de hoogte gebracht. Mijn moeder was verbaasd hoe ik om ging met de pijn. Toen mn moeder rond 18u weg ging, begon de weeënstorm. Dus mn man heeft dat met mij meegemaakt. Ik heb m toen een paar keer een traantje zien wegvegen. Volgens hem was ik toen echt in pijn. Ik schreeuwde niet oid maar mn gezicht vergeet ie nooit meer.
Goed dat je doorzet! HR moet je wel serieus nemen. Als je echt wat wil zou ik vooral ook van dingen schriftelijke bevestigingen vragen... anders is het straks jouw woord tegen dat van hen! En eens, kamertje is helemaal niet nodig, maar heb wel plek nodig om spullen op te bergen, nu heeft m’n dochter nog alles in gebruik . Wiegje hier ook naast het bed en ik voed ook in bed. Ik word echt veel te wakker als ik eruit ga en ergens anders ga voeden, dan slaap ik daarna niet meer. Hier zijn voedingsstoelen big business in de babywinkels.... mennn wie gaat er nou 600 euro of meer neertellen voor een (te lelijke) voedingsstoel.... (sorry wil niemand beledigen, maar ik snap het gewoon niet).
@Manna oeh snap dat je daar een beetje stress van krijgt! Wanneer is de planning dat de basis af is? Haha enorm zweverig! Nee hoor. ontspanning is gewoon zo belangrijk. @Christiana geen idee. Zou voor zekerheid je urine laten checken. @sannez yup helaas wel. Het is niet anders. Baal er wel van, mrja. @Cindy1977 top dat je een afspraak hebt staan. @Kiekieboe ja dat is maar beter ook! Dat ze het niet zeggen. Hier had de huisarts het wel gezegd, maar het kwam niet helemaal binnen denk ik. Want bleef vrij kalm. Ja voor een man is het echt niet makkelijk om je vrouw zo te zien. Al denkt mijn man soms dat een bevalling appeltje eitje is. We hebben zoveel gelachen tijdens de bevalling. En de eerste keer dat ik au zei was toen ik gehecht werd. Wel top dat je moeder eerst bij je was. Lijkt me helemaal niet fijn om in je eentje de weeën op te moeten vangen.
Wat voelen jullie eigenlijk bij bekkenpijn? Ik heb namenlijk sinds 1/2 weken last van mijn heupen en onderrug als ik een dag druk ben geweest. Vraag me af of dat bekkenpijn is.
Ohh ik zit ook te wachten tot ik er heen kan, maar het is al zo druk druk op het moment. Ik heb Freddie ook niet echt meegekregen, maar heb zo'n liefde voor Queen. @kamertjes. Ohh jullie kamertjes zijn zo mooi❤️❤️ Echt onwijs gaaf! Moet er van huilen, dan denk ik aan ons kamertje, (gedeeld met mijn zoontje omdat we nog geen ander huis hebben) en dan voel ik me zo schuldig. (heb vandaag een hormonale dag! Jank om alles) Bevallingsplan doe ik niet aan. Het loopt zoals het loopt, ben bang dat als ik wat op papier zou zetten ik mezelf daar te veel aan vast zou gaan houden, en dan weer een draak word omdat het anders loopt. Ik heb het idee dat ons meisje gisteren is ingedaald. I know het zou wat vroeg zijn, maar het voelt zo anders op het moment. Ineens kan ik ook niet meer "normaal" lopen. Druk op mijn onderkant. Gevoelige buik.. Bleghh. Volgende week weer een groeiecho! Ben zo benieuwd!! Owja kleine tip, kruitvat heeft de pampers in de aanbieding, en daarbij krijg je een code om een eigen dikkie dik boekje te laten drukken met de naam van je kindje. Heb hem net binnen gekregen en hij is zo leuk! In het verhaal komt de naam van je kindje terug❤️ Zo dit was mijn spreekbeurt! Haha
Heb geen infectie, klein spoortje van een eiwitje maar niks wat op een blaasontsteking wijst. Dan zullen de steken enz wel bandenpijn of bekkenbodem ofzo zijn.
Ja heb dat ook wel soms dat benauwde gevoel. Zo iets van:”what the f*ck hebben we gedaan?!?!” Weet niet hoe ik het ga aanpakken met 2 kindjes. Maar ach, dat wijst zichzelf wel uit