Super!!! Lekker nagenieten ♡ Pff mijn man is sinds vanmiddav 14 uur aan het spugen, hopelijk steekt die ons niet aan! Blijf denk ik beneden op de bank slapen haha, nee geintje! Zoontje ligt net in bed, ik ff in badje. En dadelijk snel in mijn pyama op en neer mijn paardje eten geven en dan bankzaken doen. Morgen wil ik eigenlijk naar de intocht en erna naar mijn vader maar eerst even de zieke afwachten. Gelukkig blijft het tot nu toe rustig in mijn buikje.
@Regenboogjee heel veel sterkte met je opa. Je echo is echt prachtig!! Zo duidelijk al.. bijzonder toch?! @Christiana dat was zeker wel even schrikken dan, de weeen? Lekker rustig aan doen. Ik ben vandaag verrast met mijn babyshower! Had ik echt niet verwacht. Een aantal vriendinnen gaan heel december op vakantie, vandaar de babyshower wat eerder. De baby en ik zijn goed verwend.
Oei! Niet te hopen dat je man jullie aansteekt. Fijn dat het weer rustig is in je buik. @Mimi91 wat leuk dat je verrast werd! Je buik groeit goed! Vanmiddag door stress en weinig rusten heel veel harde buiken gehad. Moet echt goed naar mijn lichaam luisteren. #lastig
@Regenboogjee gelukkig maar hopelijk is die operatie voldoende. @Mimi91 wat leuk zeg! ik heb hier doorgegeven dat ik absuluut geen babyshower hoef vindt het beetje onzinnig. ondanks dat de cadeautjes altijd wel leuk zijn hihi @Meisje93 oh moeilijk is dat he om naar je lichaam te luisteren! ondanks dat ok vandaag meerendeels op de bank heb gezeten heb ik alsnog enorm veel pijn in mn linkerlies/bil/been zo lekker naar bed toe. hier is vandaag mn schoonvader met de babykamer bezig geweest. het behang zit erop en jeetje wat loopt die muur af of doe plafond of grond. gelukkig komt er nog een behangrand op die ik maandag hoop binnen te krijgen. Dinsdag weer een extra echo, ben benieuwd op wat voor gewicht ze komt laatste x werd ze op 915gr geschat. en vandaag 75 euro cash gewonnen met een loting en afgelopen week 50 euro cadeaubon van bol. mn moeder zegt al je moet mee doen met de loterij haha keertje maar proberen misschien heb ik dan weer zoveel geluk. mijn dochter S. geeft nu constant aan om op potje te willen en op psz op de wc. trots op haar hopelijk is ze zindelihk voor ze 3 word
@Christiana @TigerAngel7 nou echt! Eerst twijfelde ik of het wel harde buiken waren. Kwamen achter elkaar en ruim 3u lang. Nu is het weer rustig gelukkig & voel ik de baby weer schoppen. @TigerAngel7 waardeloos heh! Hier wordt de pijn ook alsmaar erger. Fysio biedt ook geen verlichting meer. Wat fijn dat het behang erop zit! Zo kan je weer wat afstrepen! wauw jij hebt zeker veel geluk! Leuk hoor. Wat goed van S! Dat zou wel erg lekker zijn. E. is helaas haar interesse verloren daarin.
Jazeker super bijzonder ❤️ Super gaaf dat je al je babyshower hebt gehad! Heb je leuke dingen gekregen? Leuke dag gehad dus? Gave taart ook! Jeetje wat win jij veel! Of ben je ook veel kwijt met inzetten? Gaaf zeg! En wat knap van je dochtertje! Jeetje.. Idd even rustig aandoen en je rust pakken soms makkelijker gezegd dan gedaan. Kben vandaag ook over me grens gegaan en nu met bekken /rug pijnen on bed
oh verschrikkelijk die pijn ik ken het ja bah.. ja gelukkig wel het begin steeds een beetje meer een baby kamer te worden. ja S. had ook een periode dat ze alleen op potje wou zitte toen is de intresse ook in een x verdwenen en nou kwam ze er zelf mee aan. ik zat op de bank tv te kijken en ze zat naast me op haar telefoontje en zegt uit het niets mama S. plasje doen S. potje zitten. zo doende dus misschien komt het bij E. ook wel weer terug. Geduld is een schone zaak haha. @Regenboogjee dat ligt er een beetje aan wat de prijs is per nummer lootje. tot nu toe heb ik er alleen mn winst uit kunnen halen. Wel geluk maar ook erg verslavend haha.
@Regenboogjee wat een prachtige echo zeg! Geweldig. En heel veel sterkte met opa! @Mimi91 wat leuk, die babyshower! Fijn dat jullie zo lekker verwend zijn. Ik keek vandaag toevallig op m'n moeder haar Whatsapp, moest een berichtje van haar lezen.. zie ik ineens een babyshower groepsapp voorbij komen.. heb maar niks gezegd @TigerAngel7 zo, wat win jij veel! Ik zou de loterij zeker eens proberen in dat geval.. Idd knap van jouw dochter, fijn zeg! @Meisje93 doe het rustig aan meid.. zal wel even schrikken zijn geweest! Gelukkig voel je de baby nu schoppen en is het rustig.
@Christiana ik zou het idd even laten checken, maar misschien om je gerust te stellen. Ik had bij m’n 2e vanaf 28/29 weken heel veel last van voorweeen. Altijd in de nacht en dan zo lang en regelmatig dat ik bijna steeds vk wilde bellen. Vk heeft me verzekerd toen dat het geen kwaad kon. Uiteindelijk met 39,5 bevallen. Een voordeel, door de voorweeen had ik dus al wel 4 cm ontsluiting . Hopelijk is het bij jou ook niks.
Nee meestal is het idd niks maar ik ben zelf met 26 weken geboren en zoonlief met 36 weken (en veel opstart problemen) daardoor ben ik wel voorzichtiger. Wil gewoon dat het nou een x goed gaat...
@Regenboogjee ja moet ik nu echt gaan doen. Elke 4 minuten had ik wel een harde buik. @TigerAngel7 super zeg! E. plast al een tijd op het potje. Op gegeven moment begonnen met stickers plakken ging ook goed. Maar toen ik 1x haar luier uit wilde laten werd het huilen dus gelijk luier weer aangedaan. Maar sindsdien is ze niet meer zo fanatiek erin. Zie het wel. Geven het inderdaad vanzelf wel weer aan. Ja baal echt dat ik niks geen verlichting meer voel. Het blokkeert vanuit mijn buik en heup ofzo. Dus dubbelop. Bekkenbodem willen ze binnenkort ook controleren ofzo. @YellowEyes haha oepsie! #voorweeën. Had ik ook al erg snel, dus verloskundige dacht dat ik met 37/38 weken wel zou gaan bevallen. Maar nee hoor, ze kwam pas met 41 weken
Haha oeps dat had ik een half uur voor mijn vrijgezellenfeest vorig jaar.. Lag net op de bank in joggingbroek toen ik een berichtje op m'n man z'n fb zag. Snel omgekleed haha. Maar ben nu wel echt heel erg bezig met m'n dag bewust inrichten dus hoop dat ze een fijn moment kiezen! Ik weet dathet eraan komt haha.
Vandaag m'n werk gebeld dat ik later ben aangezien ik toch nauwelijks iets te doen heb.. Slaap echt niet meer van de pijn in mijn bekken/heupen. En de kleine duwt flink op m'n blaas. Ik tel heel hard af!
@Pln ahh, ik hoop echt dat t beter wordt. Maar nu de meeste in t laatste trimester zitten, ben ik bang dat t niet beter zal gaan... ik lees overal dat de 2e trimester t makkelijkst is. Ik heb t beddengoed voor de ledikant en t wiegje uit de kast gehaald. Helaas... ook gele vlekken erop. Straks een wasje draaien. Wij waren begonnen met 18 maanden. Maar toen begreep ze nog niet zo goed wat een potje is. Best moeilijk voor mij, want ze plaste telkens in haar broek. Uiteindelijk gestopt. Vanaf 20 maanden begon zelf aan te geven wanneer ze een plasje in haar luier had gedaan. Toen weer een poging gedaan en t gaat goed nu. Maar de wc vindt ze echt eng. Ieder kind is verschillend. T heeft tijd nodig.
Poe sommige hebben echt vervelende momenten gehad zie ik. Rustig aan doen he dames!!! Hier alles goed hoor, maar druk en moe dus vaak niet veel energie om te reageren. Ik lees wel mee. Blij wanneer het verlof is
oeh geen idee. Ben nog niets tegen gekomen. Wel welgeteld 10,- korting op de stokke kinderstoel. @Manna Hier ook een die uit begint te kijken naar verlof! Hoe gaat het met je bekken?