Hahaha ik gebruik normaal nooit neusspray of iets dergelijks mja dan is het max een week. Nu na 3 weken ben ik het stik beu. Nee aantrekkelijk is dit trimester niet echt aan de orde in m'n joggingbroek en lekker grote trui op de bank haha.. Ik kijk er zooo naar uit dat de feestdagen zijn geweest dat het echt bijna zo ver gaat zijn
Als je dat nu al denkt zou ik gelijk aan de bel trekken.. Heel herkenbaar dat teveel doen. Stapje terug nemen het word alleen maar zwaarder nu (zeggen ze..)
Ik heb jouw advies opgevolgd.. heb morgen sowieso geen vervoersdienst meer en ik mag, als het morgen niet gaat, gewoon thuis blijven. Ze waren gelukkig heel meelevend!
Aah wat fijn, zijn er toch nog prettige werkgevers! Hoop wel dat je je morgen wat beter voelt. Nu even goed aan jezelf en de kleine denken! De laatste loodjes zijn het zwaarst #3detrimester
@Meisje93 om 14:30 moet ik er zijn @Christiana wauw wat een mooie fotos zeg en wat duidelijk! #verzekering ik zit gewoon bij Salland en blijf daar ook gewoon heb een pluspakket en krijg kraampakket 15x fysio vergoed en 75% van kraamzorg als het goed is ook vergoed.
@Cindy1977 bij kwantum heb je ook mooie rolgordijnen! Ik ben zondag verrast met een babyshower. Flink verwend niet normaal!!!
Had vandaag weer controle bij de VK! Ijzer en bloeddruk was goed maar m’n baarmoeder/de baby ligt zo’n 4 weken voor dacht ze dus donderdag mag ik extra spieken bij een groei echo
Nog een sloopkogeltje in de maak De mevrouw van het kraamburo is net geweest om alles door te spreken. Ik denk dat ze ons huis en onze spullen heeeeel mooi vond, dat bleef ze maar zeggen nml XD En dat het hier wel heul schoon was, ben benieuwd in wat voor situatie het bij andere is dan XD Zo is het wel ineens echt echt, iedere keer verbaas ik mezelf erover dat ik er eig echt nog niet klaar voor ben.
@Meisje93 ze zit tijdens t eten op een normale stoel. Eettafelstoel, waar wij ook op zitten. Gaat prima! Ze kan makkelijk bij haar bordje en beker. @krijgertje wow, 4 weken? Dat is bijna een maand. Zijn gewoon schattingen natuurlijk. Maar zo kan je wel lekker spieken bij de baby. Ik heb begin december weer een echo... zo lang nog! En dames.... t is al 20 november!!!! Nog 10 dagen en dan is t december. Volgende week dus!
@nijntje90 leuk dat je zo verwend bent! @krijgertje wow dat is wel veel. Veel plezier donderdag. Succes straks! @TigerAngel7 Hopelijk is alles goed. @Cindy1977 haha! Ik denk dat je schrikt wat ze allemaal wel niet zien. @Kiekieboe bizar heh. Vindt dat deze maand echt voorbij vliegt!
Vanavond ook de controle bij de vk! 15 december hebben wij de 3d/4d echo + filmopname. Ben zo enorm benieuwd!
@krijgertje wooow zeg, 4 weken is wel veel of niet? groeit in ieder geval goed! @TigerAngel7 succes straks! @Cindy1977 fijn, zulke complimentjes over jouw huis! Altijd goed om te horen toch.
@YellowEyes @Meisje93 @Kiekieboe @TigerAngel7 Nee, geen zwangerschapsdiabetes voor zover ik weet! 4 weken is best veel, maar dat schatte ze voornamelijk aan de hand van de hoogte van m’n baarmoeder. Die ligt vrij hoog, onderin voelde ze verder niets dus kans is groot dat alles gewoon wat hoger ligt. Maar wel reden om even te meten hoe groot de baby is, dus ik maak me geen zorgen
Succes met alle controles! en het 3e trimester dames! @YellowEyes, sterkte en goed dat je voor jezelf opgekomen bent! Haha @Pln, hier het tegen overgestelde. Kijk uit naar de feestdagen die eraan zitten te komen., omdat ik gek word van het thuiszitten (vanaf begin oktober al en nog 10 weken te gaan) en de ongemakken waardoor ik niet mobiel ben. Daarna hopen ik dat de laatste weken ook voorbij vliegen, maar gok dat dat tegen zal vallen.... Via ali express al wat kerstkleding besteld dus ben benieuwd haha. En met black friday waarschijnlijk flink shoppen online . Maar zag nog niet iets interessants qua baby artikelen voorbij komen, scheelt ook dat we het meeste al hebben. Bij mama loes babysjop is het beddengoed goedkoop zag ik! As vrijdag begint de verbouwing. Doe maar even oog- en oorkleppen op qua herrie en rommel. Moet toch een keer gebeuren. Daarna echt de baby kamer in orde maken. Nou ja, meer mn man aansturen haha. #zorgverzekering. Denk dat ik overstap naar Menzis, krijg dan een geldbedrag omdat ik beval van een meerling waardoor het goedkoper wordt dan huidige verzekering. Heel apart dat zoiets bestaat... #tripptrapp. Hier ook zoekende voor 2e tripp trapp. 2dehands zijn vaak oude modellen, dus als we niets vinden, wordt het toch een nieuwe inclusief babyset. Maar zal pas halverwege 2019 worden gok ik. #box. Op dit moment nog geen ruimte voor box, maar we zetten de box zeker weer in de kamer. Wel zo laat mogelijk ivm ruimte.
Hoe kan ik de bevallingslijst aanpassen? Alvast bedankt! Hier mijn komende afspraken: 28-11 gesprek vk + groeiecho 4-12 intake kraamzorg 13-12 gesprek gyn + groeiecho 27-12 gesprek gyn + groeiecho
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (5) ♡ Bella28 - 2e kindje - 31 jaar ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon - 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 25 jaar 5 februari (2) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar ♡ CaDi - 1e kindje - 28 jaar 6 februari (4) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (3) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (2) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 33 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 22 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 27 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 13 februari (3) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 26 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - 31 jaar 15 februari (1) ♡ Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar 18 februari (1) ♡ Chezzy - 2e en 3e kindje - 32 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 33 -------------------------------------------------- jongen (14) | meisje (12) | verrassing (5) | onbekend (2) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila, Eslief (22wk bevallen) ☆ -------------------------------------------------- Afspraken: November 21 - Kiekieboe - Vaccinatie Kinkhoest 22 - Mimi91 - controle + 1e rhesus prik 22 - Kippetje88 - 3d/4d echo 19:00u 23 - Eveliennn89 - controle + echo gyn 26 - Meisje93 - groeiecho + placenta check 09:45 28 - Pln - controle 28 - ? - kinkhoestvaccinatie 28 - Chezzy - gesprek vk + groeiecho 29 - Kippetje88 - controle + bloedprikken op vit. D en HB 10:15u December 4 - Meisje93 - controle + vaccinatie kinkhoest 4 - Kiekieboe - Controle + 30wkn echo 4 - Chezzy - intake kraamzorg 5 - Pln - groeiecho 5 - Nelllie - 30 weken echo + monitor 6 - Kippetje88 - groeiecho 15:40u 6 - Appelmoess - controle 13 - Chezzy - gesprek gyn + groeiecho 15 - YellowEyes - 3d/4d echo 09:00u 17 - Kippetje 88 - intake kraamzorg 10:15u 17 - YellowEyes - intake kraamzorg 19:00u 21 - Eveliennn89 - controle + echo gyn 27 - Chezzy - gesprek gyn + groeiecho Januari 2 - Kiekieboe - Controle + 34wkn echo 3 - Kiekieboe - Info + rondleiding zkh 22 - Kiekieboe - Controle + 37wkn echo