Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019-2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 30 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Cindy1977 ohjee dat is niet zo netjes snap dat je daar wakker van kunt liggen.

Bij ons ligt de kleine echt met z'n hoofd naar beneden benen recht tegen mn middenrif omhoog maar het vele vruchtwater links en rechts maakt ie geen gebruik van. Dus oweeeee als ie straks nog in stuit durft te draaien *klopt af*. Straks weer een poging tot 4d echo!

@Kippetje88 wauw!

P.s. Ik sliep vannacht bijna 6 uur lang aan 1 stuk door sinds de 20 weken, wat heeeerlijk is dat zeg. Ineens een stuk beter uitgerust!

2. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Succes @Pln

Vannacht wakker gelegen. Ik voelde dus plopjes en lichte druk bewegingen onderin. Dus ergens achterin bij mn vagina (ofzo). Kan t niet zo goed beschrijven. Maar mn buik was t in ieder geval niet..

Pln vindt dit leuk.
  3. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Succes met de echo @Pln :)

@Cindy1977 wat naar dat je niet weet waar jouw dochter is, heb je al contact gehad inmiddels? Mijn zusje heeft dit ook vaker gedaan de laatste tijd.. m'n moeder en vader worden er gek van en dat is heel begrijpelijk. o_O

@Kippetje88 wat een prachtige foto's, mooi zeg!

Pln vindt dit leuk.
  4. Mimi91

Mimi91 Actief lid

24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    @Pln succes met de echo!

@Cindy1977 zo dat is schrikken, wel al contact gehad met puber??

Pln vindt dit leuk.
  5. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    @Cindy1977 verschrikkelijk als ze niets laten weten! Ondertussen al iets gehoord?

@Pln veel plezier en succes met de echo! Fijn dat je eens goed geslapen hebt.

@Kippetje88 inderdaad mooie foto’s!

@babyshower. Moet ik hier ook niet verwachten. Snap het wel dat je er dan nu ook geen zin in hebt @Christiana. En spijtig dat ze het voor jou waarschijnlijk niet organiseren @Cindy1977

Hier een rotnacht achter de rug. Amper geslapen en veel last van harde buiken en een drukkend gevoel naar beneden toe. Had echt schrik om vanmorgen voor controle naar het ziekenhuis te kunnen rijden maar het is gelukkig tegen de ochtend afgezwakt. Hopelijk blijft het nu zo :)

Pln vindt dit leuk.
  6. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Cindy1977 fijn die pubers! Al iets gehoord? Mag je ze tegenwoordig nog huisarest geven?:roflmao:
    Ik heb soms ook het gevoel dat ze al lekker in gedaald ligt ofzo!

Pln vindt dit leuk.
  7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Lenaroos lage bloeddruk ja. Heb je er ook last van?

@Pln wat heerlijk dat je je zo uitgerust voelt nu.

Ideaal zo'n baby. Hier nog regelmatig salto's volgens mij. Al ligt het vaak nog overdwars.

@Eveliennn89 zo vervelend die harde buiken dan heh. :(

Pln vindt dit leuk.
  8. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    3x is scheepsrecht eindelijk m'n mannetje in beeld. Ik ben verliefd! Kan er ineens emotioneel van worden haha.. Die hormonen ook.. Hieronder de foto's.

@babyshower: hier hebben ze 't er al jaren over tijdens de opleiding maar ook mn zus. Ik hou alleen niet zo van onverwachte verassingen als ik net in m'n planning heb om even te gaan liggen bijvoorbeeld.. Maar ja een babyshower komt er

Bijgevoegde bestanden:

9. Appelmoess

Appelmoess Actief lid

6 jun 2018
    377
    668
    93
    Vrouw
    Prachtige echo foto's!

Hier vannacht juist eens goed geslapen. Dreumes werd maar 1x wakker en sliep lekker uit. En peuter sliep voor de verandering ook eens de hele nacht in zn eigen bed. Die komt geregeld bij ons liggen, slaapt wel direct weer verder maar toch...

Ik heb momenteel 3 voetenzakken in huis. Hoe bedoel je ik kan niet kiezen. 1tje op mp gezet en wss verkocht. Die van sibble ga ik denk ik toch terug sturen, alleen zag dat de verzendkosten dan voor mezelf zijn (heel irritant vind ik dat) nou ja en dan nog de standaard voetenzak van maxi cosi die ik bij mn zoontje had, maar die ik nu zat ben. Oh wat klink ik vreselijk zo. Maar ben zo besluiteloos met van alles. Haal vanalles in huis en wil het dan niet meer. Had dit totaal niet bij mn andere 2.

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Pln het wachten is jullie beloond!
    Wat een mooie foto's.

@Appelmoess Heerlijk dat je goed geslapen hebt. Hopelijk meer van zulke nachten.

Oh wat irritant. Herken het wel een beetje. Had het heel erg bij mijn vorige zwangerschap.
    Zeker weten dat het een jongen is? :roflmao:
    Dan toch lekker die van sibble houden, en van maxicosi als reserve gebruiken.

Zijn er hier nog meer meiden waarvan de placenta te dicht bij de uitgang ligt/lag?
    Hebben jullie daar al een controle echo van gehad?
    Wordt ineens zenuwachtig voor maandag. Wil zo graag thuis bevallen.

11. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik ben er even klaar mee. Weer kotsmisselijk de laatste tijd.. Laat het maar heel gauw februari zijn ik heb het gehad.

12. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @Pln heel lief jullie kindje:)! Fijn dat het deze keer wel lukte.

@Meisje93 hier geen ervaring mee. Hoop voor je dat je lekker thuis mag bevallen.

Ik heb ook best goed geslapen vannacht. Niet dat ik er veel energie van heb gekregen:p. Vandaag maar even een knutseldag met de oudste. De surprise voor school is bijna klaar.

13. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @Meisje93 bij mij ligt de placenta voor, maar ik moet nog afwachten tot de volgende echo. Dan wordt er weer naar gekeken. Bij de vorige ook voorliggende placenta, maar niet voor de uitgang. Ik hoop voor je dat de uitgang niet geblokkeerd is.

14. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Nou Puber belde om 8:30 in de ochtend....was naar een feestje geweest en ik had het allemaal niet goed begrepen ....Uhu jaja!

De hele ochtend stik ziek geweest, mijn bloeddruk kelderde ineens en een hartslag van 144.... pfft. De gyn gebeld en die ging op onderzoek uit. Weer stoppen met de astma medicatie en direct terugkomen als ik mezelf weer zo slecht voel. Was er van gesloopt de rest van de dag. Sint op mijn werk, dus ik was op de goede plek mocht er wat gebeuren XD

Mooie foto’s! Zoooo echt hè!

Hier een placenta recht voor de uitgang, maar de gyn mompelde gisteren dat hij aan de voorkant lag, maar niet voor mijn ks litteken. Dus of hij nu ineens 15cm opgeschoven is in een week?!

Pln vindt dit leuk.
  15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    och jij ook weer terug misselijk. :(

@moonchild i hope so!!

@Kiekieboe ligt ie bij jou ook te dicht voor de uitgang?

@Cindy1977 zo die belde lekker op tijd.. :rolleyes:
    Och je blijft maar tobben met je bloeddruk. Waardeloos zeg.

Oeh zelfs voor de uitgang! Dat zou wel heel bizar zijn. 15cm in een week tijd.

16. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jep helaas wel, al 2 x gespuugd. Probeer het niet te doen maar kon niet anders.. Heb nu een drankje tegen maagzuur want ik hoorde dat maagzuur tabletjes zoals rennies maar van korte duur werken en daarna juist zorgen voor meer maagzuur.. Ik tel de dagen af tot ik mn mooie ventje mag ontmoeten!

17. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Oh echt?? Welk drankje als ik vragen mag. Ik gebruik rennie ja, maar vind die zo vies!

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ja rennies werken hier amper. Al slik ik voornamelijk omeprazol.
    Gebruik jij gaviscon? Helpt het drankje goed?

19. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Wat een mooie duidelijke echos zeg!

@Pln oh jeetje wat vervelend zeg hopelijk helpt dat drankje een beetje. Heb ook af en toe last van maagzuur vooral als k buk. en dat is al ranzig

@Cindy1977 oh dus je puber goed op de donder gegeven? haha

hier gisteren wezen peuterzwemmen, had ik beter niet kunnen doen, exteeem veel pijn gehad bij mn bekken heb me goed vergist wat voor inspanning het was geweest.

Vandaag even na de stad geweest fruit halen voor dochter en bij prenatal paar rompertjes gekocht. Daarna na vorden geweest na tuunte doe hebben zulke leuke kleding van bakaboe goed kunnen slagen.

*fotos zijn beetje onduidelijk en lijkt beel kleurverschil in te zitten maar komt dor de flits

Bijgevoegde bestanden:

Eveliennn89, Appelmoess, Cindy1977 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Hier net thuis van een verjaardag, bartafel hangen. Pff ben 2 uurtjes geweest en mijn rug is gebroken!! Hopelijk een beetje slapen vanacht. Maar het is weer bijna volle maan dus zoonlief is weer vroeg wakker. Hoop dat het morgen mee valt, please!!

O dames weer misselijk bah bah succes

Deel Deze Pagina