Je newborn in de tocht leggen lijkt me geen goed idee, ze moeten nml nog echt leren hun temp te regelen.
Ja ik vond het ook gek staan eerst haha, zo'n hoge buik! Maargoed, ieder lichaam is anders natuurlijk! Jij hebt ook een heel mooi buikje hoor, je ziet er goed uit.
We hebben Puber een zilveren armband gegeven toen ik met Man nummer 2 ging trouwen, toen Kleuter geboren werd kreeg ze een wieg bedeltje. Nu denk ik weer een bedel en Kleuter een armband met een bedeltje. Baby krijgt dan het zelfde voor haar 1e verjaardag, die kan niet achterblijven natuurlijk XD Wij hebben net de locatie vastgelegd voor de babyborrel. Een super leuke sjieke locatie voor 2,5 uur, iedereen mag drinken wat hij wil en voor de kids is er een hele hoek met dingen om te doen en een ijsjes bar. Content mee
@Maze1 ze mogen niet op de tocht liggen. Als je daarvoor waakt, moet het kunnen lijkt mij. Kraamverzorgster deed ook wel eens even luchten terwijl baby in de wieg lag. Maar dan zorgde ze ervoor dat ze niet op de tocht lag. Mooie buik! @YellowEyes @Cindy1977 wat een leuk idee! nee baby mag zeker niet achterblijven. Klinkt als een ideale locatie! Hier doen we gewoon lekker ouderwets kraamvisite.
@Pln oh geeft niet hoor, erg herkenbaar, ben ook al zowat alles vergeten wat er gezegd is. wat erg van je schoonvader sterkte! @nijntje90 geen idee dat ligt echt aan de groei van de kleine. Zal ik maandag wel te horen krijgen hoe of wat. Yep erg herkenbaar. Mn schaamlippen zijn ook zo erg opgezet dat het gewoon tegen mn liezen aan schuurt. Dat heb ik bij mn vorige zwangerschap totaal.geen last van gehad. @Meisje93 Nee tot zover niet, ook niet echt helemaal aan gedacht. @Maze1 dat zou ik zelf persoonlijk niet doen, maar je kan het altijd vragen aan je kraamhulp die kan het ook wat beter inschatten als de kleine er eenmaal is en of ze/hij zelf warm kan houden. mooie buikjes hoor!
Ja kan het indd beter aan de kraamhulp vragen! En wat een mooie buiken allemaal! Mijne hangt na onder, word er eerlijk gezegd niet vrolijk van! Ik heb flinke benen en een flinke kont maar mijn buik was altijd mooi! Nu heb ik een hangbuik bij mn dikke kont, benen haha!
Ohjee ik had er nog niet over nagedacht maar inderdaad bij ons ook verwarming uit en raam open snachts.. Ik lig 't dichtste bij het raam en daar komt ook het wiegje.. Maar denk dat 't raam dan wel dicht moet..
Pff vandaag begrafenis gehad van een neef van 37 met 2 kids van 5 en 8 jaar. Tering wat heftig! Nog nooit een dienst gezien met zoveel kids. Zo sneu!! Eerst nog gewerkt. Erna nog open dag bij mijn man op het werk. Nu zit ik met een hoop pijn op mijn sport bal te wiebelen. Kan geen houding meer vinden die pijnvrij is bleh!!! Morgen middag nog sinterklaas. En dan is het weekend weer voorbij. Maandag weer werken, maar maandag middag krijgen we alvast de sleutel van het nieuwe huis zodat we vast wat dingen kunnen doen.
Ben benieuwd hoe jip ligt. Voel hem overal maar hij schopt nog zijn best. En nog een buikfoto, vandaag 30 weekjes mijlpaal!!! Gehaald!!
Ik heb op de kraamafdeling gewerkt en vond die navel klemmen altijd zo groot en hard op een klein teer lijfje. Nu las ik over een navelveter die je steriel kunt kopen of zelfs een zelf haken. Ik ga mn vk vragen of zij daar ook mee werken. Lijkt me zoveel zachter en (huid) vriendelijker dan zo'n harde klem!
@Pln ja ik lig nu ook aan het raam, maar hebben al besloten dat we sowieso van kant ruilen. Ik ga gewoon eens mijn kraamhulp wat de opties daarvoor zijn. Heb thuis ook altijd de verwarming laag staan. Ik kan gewoon heel slecht tegen verwarmings hitte, en heb door het hele huis vaak een raam op kiep staan. Ik vind het zo knap dat jullie zo goed kunnen voelen welk lichaamsdeel de baby nu ergens tegen aan duuwt! Ik heb namenlijk geen flauw idee! En hoe voel je de hik? Bij mij ligt het kind tot nu altijd bij de echo met t hoofd omlaag en voel dus net boven de vagina van die regelmatige plopjes, is dat de hik?
Ik had bij de geboorte van dreumes de oudste wel een cadeau gegeven. Een hele bak vol met Thomas treintjes en treinbaan. (Via mp gescoord) dat heel mooi versierd met slingers en al en klaar gelegd voor hem voor als we met baby weer naar huis gingen komen. Nu wil ik ook weer wat kopen voor beide dan. Even bedenken wat nog. Dank dat je et aanhaald, ik was nog niet zover. Haha
Mooie buik! En wat fijn dat je weer een mijlpaal hebt gehaald! Wie weet dan toch het indalen. @Maze1 ik kan het ook maar moeizaam voelen wat het is. Voel ik een hard bultje. Wat dan of een knie, voet, elleboog of hand zal zijn. @Appelmoess leuk! Graag gedaan.
Mijn moeder/vk zei dat ik een cord ring moest bestellen voor de navelstreng. Is veel fijner voor de baby. Weet niet of je die bedoelt? En wecesin poeder van weleda.