Hey dames! Wauw wat is er veel gekletst! Ik lees lekker mee maar vind het lastig om te reageren. Ik ga eens kijken hoeveel ik heb onthouden. Kraamzorg; Hier ook telefonisch intake. Ik ga een hele relaxte krijgen dit keer. Ik ken haar al en ze heeft ook bij vriendinnen gestaan waar ze elke dag altijd heerlijk heeft gekookt en vooral voor de rest van de kids er was. Dus ik heb er zin in. Bij mn 1e hebben we het bureau gebeld na 2 dagen dat we iemand anders wouden. Wat een drama met dat mens. Bah als ik er nu nog aan terug denk... zo geeen klik! Bij de 2e had ik een Poolse ( was via caryn) en zij deed dr werk echt top maar de taal was een beetje een probleem. Haha Maar achteraf erg blij met haar. @Christiana ik zou serieus er echt klaar mee zijn. Dit is niet leuk meer zo. Denk aan je zelf en aan je baby. @Manna wat fijn zo begripvol op je werk. En dat ding van ali ken ik! Lijk me wel handig ja. Ik lek ook altijd als een malle in het begin. @TigerAngel7 wat goed om daar nu al over na te denken. Mn peuter gaat eind februari naar school. Dus ga even kijken wat handig is qua traktatie. Mss als de baby is geboren toch iets kleins...staat hij ook even in het middelpunt. Ik geboortekoekjes.nl voorbij komen ergens een keer. Denk dat ik zoiets gewoon bestel. Direct ook voor thuis hier. Hier gisteren mn slaapkamer (wat ook babykamer word) spontaan opnieuw behangen. Haha oude behang er af gehaald en nieuwe er weer. Vliesbehang, appeltje eitje dat. Maar toch wel even een werkje. Al had ik er wel plezier van. Ben er heeeeel blij mee en vooral trots. Eerste keer wezen behangen, best leuk! Mn man heeft zo'n beetje alles opgehangen wat ik wou. Nu alleen nog alle kleertjes uitzoeken en sorteren etc. En de keuken! Pff die moet even een goede schoonmaakbeurt krijgen. Iemand nog tips hoe een oven goed en vooral makkelijk schoon te maken? @MamavanHayden wat fijn dat ze gegroeid is! Klein maar fijn @Meisje93 nog gelukt met de lamp? Herkenbaar dat uitstellen qua dingen ophalen. Lastig met die (niet) slapende peuters. Hier ook een peuter wat flink wat fases heeft gehad qua slapen. Er bij neer leggen en consequent handelen heeft hier geholpen. En niet te moeilijk denken, ze zijn nog klein en tkomt helemaal goed. Mjaa de gedachte dat er een baby komt en je daar strax weinig tijd voor heb kan er voor zorgen dat het wat frustreerd. Ik heb dat met dreumes dus... die word echt nog wel 1 tot 3x wakker per nacht. En dan strax ook een baby die je slapeloze nachten bezorgd. Ben benieuwd! Zo ben geloof ik wel een beetje bij zo. Sorry als ik iemand ben vergeten. Ben zo vol in mn hoofd. Nesteldrang tot en met. Morgen heb ik een extra echo en bevallingsgesprek. Ben benieuwd naaar mn baby.
@Pln .... Sloopkogeltje woog 14 dgn geleden al 1400 gram, dus ik ben benieuwd naar morgen. Ik verwacht eig tegen de 2kg XD Mijn andere kids waren ook super groot en die zaten muur en muur vast. Ze zeiden bij Puber dat ze vanaf 37 wkn zeker zelf zou komen....ze is er met 42.3 uitgetrokken, anders zat ze er nu nog. Kleuter is met bijna 39 wkn gehaald via een ks na 3 dgn nutteloos inleiden. Die zat ook vet vast Daarom heb ik expres geen maatje 50 en van 56 de pakjes die groot vallen. Ik heb van Kleuter een foto bijgevoegd van iets na de bevalling om een impressie te geven XD
@Cindy1977 ja top heh! Hier ook niks geen spierpijn in been. Prik viel ook alles mee. Die schopte even goed raak. @Pln die heeft het dus goed in jouw buik. 3700gr. Is nog mooi gemiddeld toch?
@Appelmoess ohh ben jaloers op jou! Wou dat ik dat allemaal nog kon. Ik ben helemaal fan van Jemako. Daar krijg ik mijn oven brandschoon mee. Op school deden we de ovens schoonmaken met ammoniak. Maar denk niet dat jij dat mag doen. Jaaa! Lamp gehaald & hij hangt. Had er eerlijk gezegd wat anders van verwacht. Maar ben allang blij dat ik een lamp heb. In de gang ook een nieuwe lamp. En nog 1 in bestelling voor onze slaapkamer. Liep er toevallig tegenaan. Veel plezier morgen bij de echo. Huisarts en ik gaan er stiekem vanuit dat hier straks alsnog een 8ponder uit gaat komen. Aangezien de kleine in 3 weken tijd flink gegroeid is.
Och wat een dotje en lekkere wangen!! Hmm grote kids dus. Ben benieuwd hoe groot ze d'r morgen geven! Ja precies, hoop dat ie geen 4kg of meer gaat wegen haha. Maar dit is prima. Maak me geen zorgen, hoeveelheid vruchtwater is ook prima dus hij mag nog lekker even blijven zitten hoor.
Joepie, morgen een echo!! Heb er zin in! Wat een flinke baby @Cindy1977 Bij mij waren er 2 7 pond en mn dochtertje net 6. Verwacht nu ook geen grote baby..
@TigerAngel7 oeee traktaties, gaat ook nog op de to do list haha. Geen idee nog dus Naar zeg je schouder zo, hopelijk kan je fysio er wat mee @Kiekieboe hebben opa en oma dat zonder overleg met jullie gegeven de visjes? Ik zou het zelf geen ramp vinden (we hebben veel dieren, die vissen kunnen er wel bij). Maar ik vind dieren cadeau zonder overleg wel een dingetje. Wel heel fijn dat he dochter blij is en ze er verder wel over na hebben gedacht @MamavanHayden super dat ze zo goed groeit en ligt! @Meisje93 heb je veel gezeur op het werk? Hoe lang moet je nog tot je verlof? Ik ben wel super nieuwsgierig naar de lamp, heb je een foto? @Christiana ik sluit me aan bij Cindy en meisje. Ik zou me volledig ziekmelden, ze laten je geen keuze. Serieus ik heb een jaar gerevalideerd na mijn eerste en nooit klachtenvrij gekomen vh bekken omdat het kwartje ook pas laat viel dat ik rustiger aan moest doen @Cindy1977 fijn dat je nu support hebt van de rechtsbijstand! Oei en zo trappen in de buik, dat wordt nog wat! Ahhh die baby foto en wat groot al inderdaad! Maar mijn dochter was juist een kleintje dus geen vergelijk haha @Pln hij heeft het dus erg goed bij mama in de buik! @Appelmoess ja lijkt me heel handig die lekschaal en scheelt hopelijk wat kolven op het werk! Fijn he dat slapen, dochter stond vanacht half 4 naast me. Gelukkig weer in eigen bed gekregen, maar nu lig ik wakker..... Het is een fase gelukkig! Dames succes en veel plezier vandaag bij de controles en echo's! Gisteren de kinkhoestvaccinatie laten zetten, tot nu gaat het goed. Wel wat beurse bovenarm zoals meestal na een vaccinatie
@Pln haha. Ach hebben ze gelijk een goede start. Veel plezier! @Ank88 @Manna meer met een collega. Die nu alle schuld bij mij wilt neerleggen. En als ik aangeef dat ze er zelf mee begonnen is negeert ze het of draait er omheen. Zegt voor mij al genoeg. Maar wel erg jammer. Moet nog tot 23dec. En heb nog zoveel werk liggen. Hierbij de lamp. Moet er nog aan wennen. Zo groot...
Ik vind hem kei grappig! Wij hebben een heel klassieke style, maar daar had hij ook zo ingepast hoor. Ow leuk van je collega zo op de valreep....
Ja ik vind hem wel leuk. Maar hij had wel de helft kleiner gemogen. Ach het speelt al maanden. Maar nu moet ze het er weer even over hebben met een heel gezeik erom heen. Vroeger was ik daar nog beïnvloedbaar op. Werk daar vanaf mijn 15e. Maar nu 10 jaar verder bijt ik goed van me af. #bitch
11uur huisarts manlief gaat mee. Hopelijk staat de huisarts achter me en wil die ook voor me opkomen als er met modder gegooid gaat worden. Dan de grootste klus/angst factor is erna mijn bazin bellen met de ziekmelding... Leuke lamp @Meisje93
Succes! Fijn dat je man meegaat. Je moet nu echt voor jezelf gaan kiezen. Anders ga je na de bevalling nog heel lang op de blaren zitten. Dankje. @Cindy1977 en is je sloopkogel goed gegroeid?
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (5) ♡ Bella28 - 2e kindje - 31 jaar ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon - 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 25 jaar 5 februari (2) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar ♡ CaDi - 1e kindje - 28 jaar 6 februari (4) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (3) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (2) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 33 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 22 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 27 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 13 februari (3) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 26 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - 31 jaar 15 februari (1) ♡ Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar 18 februari (1) ♡ Chezzy - 2e en 3e kindje - 32 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 33 -------------------------------------------------- jongen (14) | meisje (12) | verrassing (5) | onbekend (2) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila, Eslief (22wk bevallen) ☆ -------------------------------------------------- Afspraken: December 6 - Kippetje88 - groeiecho 15:40u 6 - Appelmoess - controle 6 - Cindy1977 - groeiecho 9.00u 10 - Christiana - 15.15 groeiecho vk 11 - Christiana - 9.15 nijmegen echo 2e check 13 - Chezzy - gesprek gyn + groeiecho 13 - Kiekieboe - 30wkn echo groei/ligging 15 - YellowEyes - 3d/4d echo 09:00u 17 - Kippetje 88 - intake kraamzorg 10:15u 17 - YellowEyes - intake kraamzorg 19:00u 17 - TigerAngel7 - Controle + echo gyn 21 - Eveliennn89 - controle + echo gyn 24 - Meisje93 - controle 27 - Chezzy - gesprek gyn + groeiecho 28 - TigerAngel7 - Controle + echo gyn Januari 2 - Kiekieboe - Controle + 34wkn echo 2 - Pln - groeiecho 3 - Kiekieboe - Info + rondleiding zkh 22 - Kiekieboe - Controle + 37wkn echo
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (5) ♡ Bella28 - 2e kindje - 31 jaar ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 27 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon - 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 25 jaar 5 februari (2) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar ♡ CaDi - 1e kindje - 28 jaar 6 februari (4) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (3) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (2) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 33 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 22 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 27 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 13 februari (3) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 26 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - 31 jaar 15 februari (1) ♡ Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar 18 februari (1) ♡ Chezzy - 2e en 3e kindje - 32 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 33 -------------------------------------------------- jongen (14) | meisje (12) | verrassing (5) | onbekend (2) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila, Eslief (22wk bevallen) ☆ -------------------------------------------------- Afspraken: December 6 - Kippetje88 - groeiecho 15:40u 6 - Appelmoess - controle 6 - Cindy1977 - groeiecho 9.00u 10 - Christiana - 15.15 groeiecho vk 11 - Christiana - 9.15 nijmegen echo 2e check 13 - Chezzy - gesprek gyn + groeiecho 13 - Kiekieboe - 30wkn echo groei/ligging 15 - YellowEyes - 3d/4d echo 09:00u 17 - Kippetje 88 - intake kraamzorg 10:15u 17 - YellowEyes - intake kraamzorg 19:00u 17 - TigerAngel7 - Controle + echo gyn 21 - Eveliennn89 - controle + echo gyn 24 - Meisje93 - controle 27 - Chezzy - gesprek gyn + groeiecho 28 - TigerAngel7 - Controle + echo gyn Januari 2 - Kiekieboe - Controle + 34wkn echo 2 - Pln - groeiecho 3 - Kiekieboe - Info + rondleiding zkh 22 - Kiekieboe - Controle + 37wkn echo
Gegroeid is een understatement XD Ze weegt 2kg en haar hoofd in in 2 wkn voor 4 wkn gegroeid. Ze viel buiten alle lijntjes. Ik ging stuk van het lachen. Ik heb ook veel vruchtwater, dus daar kan mijn buik ook zeer van doen en indalen gaat ze wss niet doen. Maar dat geeft niet, ik krijg toch een ks 1 a 2 wkn eerder. Blij hier
Wauw, 2 kg. Mooi zeg! Rond welke week krijg je een ks? En wanneer mag je weer op controle? Ben benieuwd hoeveel ze dan wordt geschat.
De kerst zat er nu tussen en een lang weekend landal, dus nu pas over 3 wkn weer. Ze doen geen groei echo’s meer. Ze viel vorige keer buiten de lijntjes en nu weer, dus ze houden die curve aan. Op zijn allerlaatst gaan ze haar 30 Jan halen, maar wss de week ervoor. En mijn bloeddduk is maar net net, plus heb ik heel veel vruchtwater. Dus ze neigt zelf meer naar bijv de 25e haar al halen. Na 39 wkn voegt het toch niets meer toe zei ze. Alleen NOG MEER gewicht XD