Ik vond het heel erg, onze relatie wankelde daardoor eventjes omdat ik een hele grote kinderwens heb. Uiteindelijk goed gepraat en nu zijn we samen hier onderweg naar ons eerste wondertje
Ik had al een buikje, nu heb ik echt een megabuik ik lijk soms wel echt al over de helft. Maar ik doe niet mee in dat topic misschien hier een keer.
Ja, jammer genoeg wel. Ben nog nooit zo misselijk en beroerd geweest als nu. Begrijp het niet... Dacht dat het na week 12 beter zou gaan.
@moonchild ik heb ook al een buikje! Mn kleding zit wat strakker, t past nog wel maar t zit niet lekker meer. Ik vraag me af hoe groot ik ga worden dit keer. Gewicht valt mee.. 1 kg erbij. Maar t lijkt alsof ik 5 kg ben aangekomen, zelfs meer. Ik moet volgende week weer naar de huisarts, bloed prikken voor mn schildklier. Hoop echt dat t niet nog trager is gaan werken.
begrijpelijk! Lijkt me erg moeilijk. Maar echt geweldig dat hij van gedachte veranderd is. En er zo mee bezig is. ik heb ook weer 2 slechte dagen. Vandaag kan ik weer amper drinken. @Kiekieboe gebruik je medicatie voor je schildklier?
Ik ga weer de fles geven. Hebben we bij de 1e ook gedaan! Ik moet morgen na de huisarts. Wil een moedervlek weg laten halen. Iemand daar ervaring mee?
Ja Ik! Twee keer laten doen.. eerste keer bij dermatoloog maar daar was ik absoluut niet tevreden over dus toen ik eentje in mijn gezicht moest laten weghalen, heb ik om plastisch chirurg gevraagd. Heel snel en netjes gedaan! Soms doet de huisarts het zelf ook maar die van mij durfde dat niet aan.. succes!
Nee niet echt. Toen ik niet wist dat mn schildklier te traag werkt, toen ging t echt mis. Ik kwam in 3 maanden tijd 25 kg aan!! Uiteindelijk heeft mn man me naar de huisarts gesleept om.bloed te laten prikken. Inmiddels wel al die kilo's kwijt maar ik had eerder en beter naar mn lichaam moeten luisteren..
Ja ik, in mijn nek. Ff spuitje met verdoving en hoppa zo gepiept. Pleister eroverheen en weer zo goed als nieuw. Ha heeft het nog opgestuurd voor de zekerheid, maar was gelukkig niets mis mee. Sorry het gaat allemaal ff aan mij voorbij hoor, jullie kletsen zo snel en ik werk alleen maar of lig scheel van de hoofdpijn op bed. Ik zat vandaag zelfs zwaar te overwegen om een ibu in te nemen, ik ben die hoofdpijn zo fuck scheit beu. Niet gedaan, maar ik wilde er wel aan likken eig XD
Hier ook flesvoeding, ik word zo lijp als een deur van bv. Die hormonen nemen de overhand dan en zorgen dat bv het enige is wat ik belangrijk vind. Plus ik ben niet van het borsten flashen overal, dus zat nogal vaak thuis. Er zullen er hier vast zijn die dat stom vinden dat ik dat vind, sorry. Vreemd hè als je vroeger naaktmodel geweest bent XD
Zo bekend dit verhaal. Ook ik kwam ineens 25 kg aan in zo'n korte tijd. Veel mensen dachten dat het door kwam doordat ik op mezelf was gaan wonen Echter bleek mijn schildklier veelste traag. Heb toen thyrax gekregen, ruim 1.5 jaa geslikt ik zat op 50. Maar het werd nooit meer gecheckt tot ik er om vroeg bij de ha. Was er natuurlijk net een vervangende die zei dat ik ermee moest stoppen. Naja ik zo gedaan tot ik later verhalen van anderen hoorde dat zij om het half jaar gecontroleerd werden en dat het niet normaal was als je zomaar stopte met thyrax. Ik was 17 dus stond er niet zo bij stil. Uiteindelijk werd ik veel moe en de kilo's kreeg ik er niet af dus toch weer laten checken en sindsdien zijn mijn waardes goed.. Laat het nu regelmatig checken omdat ik het vreemd vind hoe het gelopen is. Huisarts verklaard achteraf dat het kan komen door een ontsteking aan de schildklier waardoor je tijdelijk een te trage werking heeft. Maar dat was me eerder niet verteld. Naja goed waardes waren ook goed nu gelukkig. @Cindy1977 de brok neemt nu ook vaak af zodra ik niet meer misselijk ben. Maar zo af en toe komt ie nog eens opzetten. Ben nu gestopt met primperan wat voelde ik me daar naar door. 4x daags emesafene lijkt nu voldoende en in ieder geval leefbaar
Bij mij heeft de huisarts het ook gedaan. Stelde weinig voor. Beetje verdoven met een soort appelboor zijkanten los gemaakt en eruit gesneden. Dicht gehecht en klaar. Wil er ook nog 2 laten weghalen, moet ik toch maar eens voor bellen. Ik wil als het lukt ook graag bv geven. In de hoop dat mn menstruatie dan ook nog even weg blijft dus ook mn buikpijn!
Ik heb er echt gigantisch veel maar deze zit op mn rug en word een bultje als ik jeuk op mn rug heb voel ik hem en ben bang dat ik hem kapot krap! @Cindy1977 ik snap jou gevoel omtrent bv helemaal!
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (5) ♡ Bella28 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon- 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 24 jaar 5 februari (1) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar 6 februari (4) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 7 februari 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (4) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ CaDi - 1e kindje - 28 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (2) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 32 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 21 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 26 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 12 februari (1) ♡ Eslief - 2e kindje - 32 jaar 13 februari (3) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 26 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - ? jaar 15 februari (1) ♡ Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 33 -------------------------------------------------- jongen (2) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (27) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila☆ -------------------------------------------------- Afspraken: Augustus 11 augustus - Pitaa91 - controle vk 11 augustus - CaDi - geslachtsbepaling 13 augustus - moonchild - controle vk 13 augustus - Saarrr1988 - geslachtsbepaling 14 augustus - Cindy1977 - controle 9.00u 15 augustus - Regenboogjee - pretecho met nub bepaling/geslacht 18uur 15 augustus - Kiekieboe - geslachtsbepaling 16 augustus - Pitaa91 - pretecho 16 augustus - Pln - controle (hartje luisteren) 16 augustus - Bloemetje376 - geslachtsbepaling 17 augustus - MamavanHayden - geslachtsbepaling 18 augustus - Appelmoess - geslachtsbepaling 10.15u 18 augustus - Eveliennn89 - pretecho 21 augustus - Mimi91 - geslachtsbepaling 19.30u 21 augustus - moonchild - geslachtsbepaling 19:30 22 augustus - Nelllie - echo 16.15u 22 augustus - Tigerangel7 - Geslachtsbepaling 19:00u 22 augustus - Jillster - geslachtsecho 13.25u 27 augustus - Manna - pretecho 16.00 uur 28 augustus - MamavanHayden - Gyn ♡je luisteren 29 augustus - YellowEyes - geslachtsbepaling 18:45u 29 augustus - Meisje93 - controle vk 30 augustus - Manna - controle vk September 4 september - Regenboogjee - Co gesprek bij vpk 5 september- moonchild - controle vk 6 september - Mimi91 - 20 weken echo (SEO) 19:30u 6 september - Regenboogjee - Guo echo 2/3 bij 17 weken 14.20u 7 september - Saarrr1988 - 20 weken echo 10 september - nijntje90 - 20 weken echo 10.30u 12 september - nijntje90 - controle vk 19 september - Meisje93 - 20 weken echo 16.15u 19 september - Jillster - 20 weken echo 20 september - Vally85 - 20 weken echo 20.00u 24 september - TigerAngel7 - 20 weken echo zkh 8:00u 24 september - MamavanHayden - 20 weken echo 28 september - Lenaroos - 20 weken echo
Dat het maar gauw 27 augustus is. Het zullen de hormonen wel zijn maar sinds deze week wil ik ineens perse weten wat het word.. Waar ik eerst een jongen dacht denk ik nu echt een meisje.. Maar je weet 't gewoon niet. Ben zo nieuwsgierig eigenlijk geen geduld meer #hormonen!!
Ja ik ook ervaring bij de huisarts. 3 weg laten halen. Ging super goed en is mooi geheeld. Deed ook geen pijn.