Wij hebben een Audi A4 Avant en ik denk dat mijn man meer van zijn auto houd dan van mij XD Maar ik moet het dan toch binnenkort maar eens proberen
Wat naar dat je nu zo duizelig bent, maar wel fijn dat de emasefene helpt. Sinds donderdag gebruik ik het nou ook 3x op een dag. Voel me nog steeds erg slap, wel nog erg misselijk, overgeven niet meer gedaan tot ik vanmorgen de keuken in liep... Om 1 of andere reden kan ik de keuken niet inlopen zonder naar te worden. Hoelang moet jij de emasefene nu nog gebruiken?
Zo ik had vannacht even een voorproefje op de babytijd. Zoon was keihard op z’n hoofd gevallen en dokter zei lichte hersenschudding. Ik moest hem dus elke 2 uur vannacht wakker maken, duurde ook steeds echt wel even voor hij wakker was en voor we weer sliepen. Man is in het buitenland, dus moest ook de hele nacht doen. Ineens dacht ik: oh ja zo zag een gebroken nacht er uit.....
Babypark is zo mooi wij wisten net dat we jongetje kregen en toen kwam ik daar binnenlopen.. zoveel gekocht hahahah.. en herkenbaar dat je zulke dingen wel onthoudt!wat ik overigens wel heel belangrijke dingen vind
@sannez wat sneu voor je zoontje! En voor jou dat je zon nacht hebt gehad.. wel extra pittig tijdens je zwangerschap. @Cindy1977 zo toe maar wat een mooie bak, daar zou ik zeker lekker een rondje in gaan scheuren . @autos ik heb een Kia picanto 4 deurs, best handig ding. Had afgelopen week een fiat 500 te leen van de garage.. wil die stiekem wel.. maar niet erg praktisch met 2 kids . Man heeft een Volvo v40 te lease van zn werk en volgende maand mogen we een nieuwe uitzoeken. Denk aan SUV of station, lekker veel laadruimte iig. Ik ben een autovrouw haha (meer dan mijn man). Die Joolz kinderenwagen neemt trouwens aardig ruimte in (opgeklapt) met de kinderbak. In mijn Kia moet de bak op de achterbank iig. Gister weer een lichte bloeding gehad. Hartje klopt stug door van lieve baby, fijn om even snel te luisteren. Ik zat na te denken en het bloedverlies is begonnen sinds ik de laatste utrogestan heb gebruikt. Ziekenhuis zegt (Gent& Leiden) dat dit niet kan.. Vanacht eentje genomen en nu dus nergens meer last van. Best bizar, maandag maar even overleggen. Zoonlief heeft koorts en vanacht alles ondergespuugd, dus het gaat lekker hier .
@Maps oh jee wel gek inderdaad dat het steeds blijft zeg. En jij ook sterkte met je zoontje. Bij mij viel het gelukkig verder wel mee, maar ik vond het elke 2 uur wakker wel weer een reality check! Zo blij dat m’n misselijkheid een stuk minder is. @Auto, wij hebben zo’n mega SUV 4wd, we wonen in Australië en hier rijdt het halve land erin. Alles past erin, heerlijk . Nooit gedacht dat ik zo’n ding ging rijden.
Wat vervelend zeg voor de meiden die nog steeds zo misselijk zijn. Je zou toch denken dat het minder moet gaan worden! Wij hebben begin dit jaar een nieuwe auto gekocht. Een ford focus station. Heerlijke wagen! Mn oude wagen van 20 jaar moest er toch maar een keer uit! @Cindy1977 een automaat is heerlijk! Mn pa rijd er een wat een genot is dat!
@sannez .... Ow wat schrikken, verder alles goed met je Zoontje? De baby mag straks gelukkig om de 3 uur @Maps ...als die utro geen kwaad kan dan gebruik je die toch gewoon door? Ik zou mezelf helemaal rot stressen met dat bloedverlies hoor pfft. @Jillster ... ja dat zijn juist de echt belangrijke dingen hè! Niet die afspraak om op de koffie te gaan bij mijn schoonouders of zo XD Nou mss dat ik dan toch zo maar eens een rondje automaat ga doen...denk ik Een vriendin heeft zo’n Fiat 500....met open dakje, zooo leuk! Er kan totaal niets in de achterklep en op de achterbank zit je ook niet heel breed, maar wat zijn ze leuk hè!
@Cindy1977 haha ja de baby mag idd, maar mijn ervaring is ook dat baby’s daar niet altijd naar luisteren . Of heb jij een gouden tip Ja gelukkig alles goed met hem! Behalve een flinke bult heeft ie nu nergens meer last van.
Goude tip .... mijn Dochter van bijna 5 slaapt nog geen eens door, dus helaas nul goude tips hier XD Oef gelukkig, ik vind hersenschuddingen altijd spannend.
Ja vond dit ook niet zo relaxed, zeker omdat ik ook nog eens alleen thuis was met 2 kids. Dan maar snachts wekken idd, kun je wel in de gaten houden dat het goed blijft gaan. Oh jee die van mij van 3 en 5 slapen in principe wel door, maar toch regelmatig wakker door nachtmerries, gehoest of ik weet niet wat. Maar denk dat wij gemiddeld wel de helft van de nachten helemaal doorslapen. Wordt echt weer wennen straks, daar kijk ik niet echt naar uit moet ik zeggen.
Ik heb 'm nu nog voor 2 weken en mag proberen af te bouwen maar heb er eergisteren dus maar 3 gehad en de volgende ochtend meteen gal gespuugd. Dus ik ga deze week gewoon door met 4x. Huisarts mag 'm ook nog verlengen.
Ja vond dit ook niet zo relaxed, zeker omdat ik ook nog eens alleen thuis was met 2 kids. Dan maar snachts wekken idd, kun je wel in de gaten houden dat het goed blijft gaan. Oh jee die van mij van 3 en 5 slapen in principe wel door, maar toch regelmatig wakker door nachtmerries, gehoest of ik weet niet wat. Maar denk dat wij gemiddeld wel de helft van de nachten helemaal doorslapen. Wordt echt weer wennen straks, daar kijk ik niet echt naar uit moet ik zeggen.
Haha grappig dat een aantal van jullie ook bezig zijn met een nieuwe auto. Wij zijn gister ook alle garages afgegaan, en een nieuwe beauty aangeschaft. Een VW Tiguan, gezien wij alle twee vrij lang zijn en ik rugproblemen heb, leek het mijn man een goed idee dat je die kleine op een hogere afstand de auto in kan stoppen. Volgens mij ben ik en die kleine gewoon als excuus gebruikt Hij vind het gewoon een mooie auto...
Ow wij hebben gekeken voor de nieuwe Tiguan all space! Zooooo gaaf! Maar wat wij wilde kwam pas in januari 2019. Dat was ons te lang w88. Mooie wagen!
Hier moet ook een nieuwe auto komen, mijn vriend rijd een clio uit 1911 ofzo Heel klein iig. Zelf opzoek naar een bakfiets, aangezien ik geen rijbewijs heb, en Hayden op een school zit wat zeker 15 min fietsen is.. En lopend in de winter dat zeker geen succes is
oei schrikken zeg! pittige nacht voor je. Als je het helemaal alleen moet doen. hoe gaat het nu met hem? @Maps hmm. indd even goed overleggen over die utro. Te toevallig eigenlijk. ai, beterschap! @Saarrr1988 wij hebben ook de tiguan. Mooie auto's heh! Helemaal verliefd op. ja die is helemaal gaaf!!
oh en over de emesafene Die heb ik bij E. tot het einde toe doorgeslikt. Zodra ik stopte begon het overgeven weer. Ik zit op 1x per dag. Bij 2x per dag merkte ik geen verschil. Ben alleen mijn medicijnen kwijt geraakt tijdens het in/uitpakken van de vakantiespullen. Gelukkig heb ik nog wat zetpillen liggen, maar pillen werken beter bij mij. Zo stom..