Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019-2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 30 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    @sannez gelukkig is je zoontje weer wat opgeknapt! Die grote SUV’s zijn super gaaf.. jammer in Nederland dat je je kapot betaald aan wegenbelasting en benzine! En ook niet normaal een parkeergarage in kan haha.

Die tiguan in inderdaad erg mooi!! Vind die nieuwe Peugeot SUV ook wel mooi trouwens.

@Cindy1977 kan dat geen kwaad doorgaan met de utro? Op een gegeven moment zijn ze wel op.. dus moet toch de arts aan mijn zijde gaan krijgen :roflmao:. Ik had gister ook wel een redelijke inzinking hoor. En rustig aan doen kan ik heel slecht.. dus probeer nu echt bij mijn bed te blijven, kijken wat een weekje rust doet.

sannez vindt dit leuk.
  2. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Dat is vervelend zeg, Kun je morgen snel terecht voor een herhaal recept?

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Maps en de seat ateca die is ook erg mooi! :)

Heb je toevallig ook al ervaringsverhalen opgezocht? Dat meerdere vrouwen dit hebben gehad na het stoppen van de utro?

Gisteravond gauw weer besteld.
    Maar dat ligt dinsdag/woensdag pas in de kluis.
    Ach komt vast goed. :)

Maps vindt dit leuk.
  4. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    Wij wonen vrij afgelegen en om ergens te komen moet je al snel 4-6 km met de fiets. Nu prima te doen, maar met een newborn niet. Eigenlijk moeten we dus wel een tweede auto straks, maar slik, dat is ineens zo’n grote extra vaste last. Maar goed. Vriend heeft een honda Civic en daar past de kinderwagen wss ook niet achterin, dus dan is het wel fijn als we nog een tweede auto hebben met iets meer laadruimte voor als we met het hele gezin weg zijn.

5. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wij hebben net een nieuwe auto voor mijn man ook SUV model. Voor mij wat kleinere maar wel 5 deurs want 3 deurs kan echt niet vind ik haha

Bij de eerste ook een andere auto gekocht. Hadden SUV toen een station gekocht voor de ruimte. Niet elke SUV heeft een ruime kofferbak

6. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    @Meisje93 ik heb anders nog wel wat zetpillen liggen hier voor je? Opsturen heb je ze dinsdag.. anders ophalen.
    Ja ik zit op een herhaalde miskramen Facebook groep, had een oproepje gedaan omdat ik met de handen in het haar zat. Direct een aantal meiden die de tip gaven terug te gaan op de utrogestan. Sinds ik dat heb gedaan is het rustig, hopelijk blijft het zo! Morgen even bellen met Leiden.

Hiervoor had ik een Kia sportage, kon zo de hele kinderwagen zonder in te klappen in! Alleen reed hij 1/7 o_O. Was ook wel ideaal met verschonen onderweg, de kofferbak is een rijdende commode haha!

7. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @Maps ... ik zou idd morgen bellen en gewoon je hart uit storten. Vragen hoe het zit met de utro, of dat kwaad kan. Mijn eigen arts zou daar iig wel naar willen luisteren en mij dan de utro geven of echt goed uitleggen dat het mss schade geeft bijv. Mss heeft hij/zij nog andere tips? Ik slikte bijv CaMgn caps voor een rustige bm. Of een extra rondje labwerk om te kijken of alles nog goed is? Stort je hart uit en overleg samen. Suc6! <3

Maps vindt dit leuk.
  8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Maps dus er zijn meerdere vrouwen die dit hebben gehad dus?
    Indd morgen even bellen & je vraag goed onderbouwen.

Lief van je! Maar heb nog 2 doosjes zetpillen liggen. Dus die neem ik nu uit nood. :)

ook een mooie auto! Maar wel een dure dus.

@Manna 3 deurs is zo onhandig met kids.

Manna vindt dit leuk.
  9. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Maps wat vervelend. Hopelijk luisterd de arts naar je

Maps vindt dit leuk.
  10. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Mijn man had een volvo v40 van zijn werk. Fijne auto! Zal die missen haha. Maar die begint woensdag bij een nieuwe baan. Dan een jaar lang een huurauto en erna weer een lease.
    Onze gezinsauto hebben we nu 4 jaar ongeveer, dat is een citroen c5 tourer. Lekker grote kofferbak! Kunnen we alles zo in kwijt. Al ligt die meestal vol met paardenzooi :D:p

Maps vindt dit leuk.
  11. Regenboogjee

Regenboogjee Actief lid

1 mei 2016
    424
    646
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier toevallig ook bezig met auto's zoeken haha.
    Mijn vriend heeft n citroen cactus.. Super auto met veel ruimte.. Ik daarintegen heb 'n Hyundai i10, heerlijk autootje.. Maar denk volgend jaar met 2 kids erin te klein.. Geen idee waar ik dan kinderwagen kwijt moet :roflmao:
    Dus toch maar kijken voor 'n iets grotere auto voor mezelf
    Tip: neem kinderwagen mee naar de garage. Kan je meteen passen of alles erin past :roflmao:

12. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    @sannez schrikken zeg! Mijn dochter is gister ook gevallen. Ze kan sinds kort goed springen met beide voeten van de grond. Tjah.. ff niet opgelet en gevallen van bank, tegen de tafel aan. Dikke bult, ze kon niet meteen recht lopen. Dus toch naar de spoed gereden. Niets aan de hand. Wel 's nachts in de gaten gehouden.

Onze dochter begon door te slapen vanaf 14 maanden. Ieder kind is verschillend.

13. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Ik rij gewoon in een 3 deurs fordje fiesta hahaha, gaat prima hoor! ;)
    Peuter kan nu redelijk zelf in de stoel klimmen en voor de maxicosi een easybase klik en klaar! Zolang deze nog lekker meegaat gaan we nog niet voor een grotere auto...Wij doen bijna alles lopend of op de fiets :)

Christiana en Jillster vinden dit leuk.
  14. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    Oh nee, dus ook een lekker nachtje gehad? Gaat het nu weer goed met haar?

15. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Toevallig had ik van de week een fiat 500 (van de garage) 3 deurs, vond dat eindelijk nog makkelijker dan een 5 deurs. Als je dan je eigen deur open hebt, doe je de stoel naar voren en kan je bij je kind. Met best wat ruimte! Anders moet je nog een portier openmaken en door een kiertje je kind vastzetten en zit de stoel in de weg. Maxi cosi vastmaken wordt lastiger maar dat kan voorin ook prima als je de airbag uitzet.

@Cindy1977 ik ga het proberen morgen, ben benieuwd. Wat is dat voor medicijn waar je het over hebt? Is dat om in te brengen oid?

16. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    Haha wij hebben met onze eerste ook gewoon een hele tijd in onze Nissan micra gereden, ging idd prima. Ook omdat we heel weinig de auto gebruikten. Pas toen die aan vervanging toe was over naar een station. Nu hier in Australië moet de auto onze camper kunnen trekken en kan ik echt niet zonder, levensgevaarlijk helaas om hier te fietsen.

Kippetje88 vindt dit leuk.
  17. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik dacht dat je het daar zelf over had, dat de bloedingen stopte met utro? Ow heb ik verkeerd gelezen...wat stom dan van mezelf! Je nam toch iets en dan stopte het vloeien? Of haal ik nu 2 verhalen door elkaar?

18. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Dit dus! Ik heb een 3 deurs swift en vind het makkelijker om mijn zoontje in en uit mijn auto te halen dan uit de grote Volvo van mijn vriend

Maps vindt dit leuk.
  19. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    @sannez waar in het mooie Australië woon je eigenlijk?? Ben er zelf halfjaar geweest.. als ik ooit ga in het buitenland wil gaan wonen, is het zeker daar!

@Maps rustig aan hoor!!

Hoe gaat t met de gevallen kindjes? Altijd zo schrikken man..

20. Regenboogjee

Regenboogjee Actief lid

1 mei 2016
    424
    646
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Pfff ik had net bruin bloedverlies :cry:
    Echt niet tof..
    Zou dat nog kunnen komen van inwendige echo van donderdag?? o_O