Hallo dames! Hier lekker op vakantie in Zeeland. Volgende week een weekje naar Kroatië. Heerlijk genieten! Al een week niet hoeven overgeven! Dus ben helemaal happy. Het gaat gelukkig weer goed, ik kan nu tenminste weer het een en ander eten. Wij hebben ook pas geleden een nieuwe auto gekocht. Een champagne kleurige Seat Ibiza uit 2011, een station. Geweldige gezinsauto, rijdt ook super zuinig. Ideaal! Moet wel zeggen dat ik heel veel nadenk over wat het geslacht gaat worden van de baby, wat een ellende haha! Ben veel te nieuwsgierig. @Regenboogjee wat vervelend van het bruinverlies! Hopelijk betekent het niets en komt het inderdaad van de inwendige echo. Gelukkig is het bruinverlies en niet helderrood ofzo.. dat is al een goed teken denk ik.
@Regenboogjee zeker niet tof. Zolang het niet helderrood is. Zou ik proberen niet teveel zorgen te maken. @YellowEyes geniet van je vakantie! wat fijn dat je al een week niet meer hebt overgegeven. Hoop je snel te mogen volgen.
Ja klopt Cindy, maar ik bedoelde de caps waar je het over had om je baarmoeder rustig te maken? Haha . Het gaat vandaag al 100% beter, dus ik weet nu wel zeker dat het de utrogestan was. @Regenboogjee wat schrikken zeg, bruin bloed is oud bloed. En hopelijk inderdaad van de echo maar snap je gevoel helemaal. Wanneer houdt die kneuzen periode hier op en kunnen we terug op de roze wolk met zijn allen? Ben er nu echt klaar mee.. Sneu genoeg denk ik er toch aan het geslacht bekend te maken. Omdat ik bang ben het kindje te verliezen krijgt het voor mijn gevoel meer identiteit. Tja een mens heeft gekke gedachten soms.. jullie mogen mij best voor gek verklaren. Ik ga proberen het hartje op te nemen van de kleine met de angelsound.
@Jillster @sannez ja t gaat goed nu. T is ook de leeftijd he, ontdekkingen en kattenkwaad uithalen. Eigenlijk heeft ze non stop een helm nodig. Het hoofdje is zoo gevoelig! ALS ze ergens pijn heeft, dan heb ik liever dat t haar arm of been is. Niet haar hoofd. Beter: helemaal geen pijn!
Ow wat een pech weer in ons kneuzen clubje zeg! Gelukkig was het oud bloed en hopelijk eenmalig! @Maps ... Ow dat waren gewoon tabletten Dat had iemand uit een ivf traject geadviseerd, dat houd je spieren rustig en je bm is ook een spier. Bij elke maaltijd zo’n boot doorslikken, want klein was anders, maar ik deed alles voor het goede doel.
Meningen verschillen. Maar goed ik heb ook veel bekkenklachten gehad en heb een draaibare stoel... Het is ook niet onmogelijk natuurlijk. Wij wonen alleen overal ver vanaf (buitengebied) ik moet dus veel met de auto doen, dus vind een beetje comfort in de auto wel fijn
Vanmiddag schrikken... Dochtertje uit bed gevallen. Klom zo uit het ledikant! Gelukkig op de zij gevallen en niets aan de hand. Nu alleen bedenken hoe op te lossen. Ledikant kan zo worden omgebouwd maar ze klimt overal op en haalt zo alle kasten leeg
oei inderdaad schrikken! Dat is ook weer lastig ja, dat ze anders de kasten leeg haalt. Kan je die niet op een bepaalde manier dicht maken?
@Manna hebben wij ook gehad! Heeft ie 1x gedaan en niet meer! Wij wilde ook een focus maar die we gezien hadden was al weg en er stond een andere waarvan ik de kleur niet mooi vond en te veel op de teller! Wij hebben net gehoord dat mn schoonzusje een miskraam heeft. Vind dat ook wel weer zielig!
@Manna schrikken! ‘Gelukkig’ viel het mee. En bijvoorbeeld de kasten dichtmaken? Met zo een kinderslot? Is wel veel moeite telkens... @nijntje90 heftig voor je schoonzusje, hoe ver was ze?
@Manna jeetje inderdaad schrikken, klimt die kleine met slaapzak en al uit bed? Wat een boefje! @Meisje93 ja eigenlijk wel.. suf he
@nijntje90 wat verdrietig! @Maps rot dat je je zo voelt! Hopelijk krijg je w el snel meer vertrouwen! Uit eigen ervaring weet ik dat je er anders last van kunt krijgen. @Manna wat een boefje! Dan maar een peuterbedje? Ik zag een hoop geslachtsecho komende week. Ik zit er klaar voor hoor
@nijntje90 wat verdrietig van je schoonzus. @Maps is absoluut niet suf! Maar ik hoop wel, dat je dit gevoel snel weer kwijt raakt & weer vol vertrouwen zit.