M'n dochter heeft nu een Woezel en Pip kamer gemengd met Minnie mouse thema langzaam aan wil k alles na Minnie mouse overzettten maar dat is nogal een klus want moet alles oververven en of behang trekken omdat k muurschilderingen erop heb gemaakt hihi
Hmm ja ik heb ananas en een cracker op maar het zit nog wel te vervelen. Echt niet zo erg als eerst maar merk sinds zaterdag dat ik de ochtenden toch wel weer misselijk ben. Ik denk dat ik teveel doe ofzo? Ik heb geen idee. Gisteren veel familiebezoekjes van half 11 tot half 8 op pad geweest. ik heb van 8.45 tot 8.00 geslapen
@Meisje93 ja, Wij! Onze peuter (bijna kleuter) gaat naar de grotere slaapkamer en dan krijgt de baby die van haar. Toen we hier kwamen wonen hebben we die kamer behangen met glasvliesbehang en gewoon wit geschilderd. Nu roze (had ze zelf uitgezocht ) ‘bergjes’ Geschilderd! Verder wil ik meer accessoires die haar uitdagen. Ze is heel erg bezig met het alfabet nu, en misshien een bureautje met stoeltje zodat ze daar kan tekenen of met haar spullen kan spelen. Die accessoires kun je heel gemakkelijk afwisselen als ze dan ouder wordt
@TigerAngel7 de opa's en oma's vinden leuk. Lekker cliché als het maar gezond is hè, dan maakt het geslacht niet uit . @Saarrr1988 , jou baarmoeder ligt ook naar achteren toch? Daarom zal je buik nog even op zich laten wachten. Ik zal vanmiddag is een foto maken. Voor mijn doen heb ik wel echt een buikje al, maar denk dat andere dat niet zien! Veel plezier met de geslachtsecho's vandaag!
oeh ananas is ook wel een vrij heftige smaak ook. indd een lange dag gemaakt jij!. Zo lekker hoor, even lekker bijslapen. @krijgertje wat leuk van die bergjes. Dat is ook wel een goeie ja. Om zo de accesoires uit te zoeken.
@Meisje93 lastig he een kamer. Mijn dochtertje blijft op haar kamer. Ze heeft en houdt gewoon neutrale muren (tot ze zelf aangeeft het anders te willen). Haar ledikant wordt nu dus eerst nog even omgebouwd naar peuterbed. De kast en commode gaan straks al wel over (bed ook als de baby niet meer in de wieg kan). Dan laten we denk ik een bed bouwen. Twijfel over ene gewoon bed of een bedstee, dat laatste was altijd een droom van mijzelf haha. Maar lijkt me voor mij nu juist lastig met verschonen ed verder gewoon even keer wat andere accessoires ed En een tafeltje met stoeltje ed waar ze aan kan zitten spelen wanneer ik boven druk ben met de baby
Ik ben zojuist bij de verloskundige geweest en moet er mee stoppen omdat het niet werkt en ik nu letterlijk aan alle kanten leegloop. Drama allemaal weer...
Wat hebben jullie al een mooie buik dames! In mijn beleving gaat het hier nog niet echt hard, hoewel mijn jeans wel strakker zit. Voor de gene die vandaag een echo hebben, veel plezier! Ben benieuwd hoe het lijstje er straks uitziet. Wij hebben vandaag naar het hartje mogen luisteren. Erg mooi en bijzonder
@Manna Ah jullie gaan een nieuwe babykamer maken. Bedstee is ook erg leuk! Wilde eerst zo'n bedhuisje, maar toch maar niet gedaan. Bang dat haar kamer zo klein gaat ogen. Ja opmaken lijkt me wel een uitdaging bij een bedstee. @Vally85 och meis toch. Krijg je wel een alternatief aangeboden? Geweldig geluid heh!
@Meisje93 ja een bedhuisje ook leuk!!! Ik heb nog even tijd om erover te denken haha @Vally85 mooi geluid dat hartje! Wat rot dat het nog steeds zo slecht gaat. Krijg je nog andere medicatie?
Leuk @Cindy1977 !! Pf hoe maken jullie al die mooie buikfotos joh?! Hier is mijn buikfoto of iets wat erop moet lijken
@Vally85 wat heerlijk het hartje luisteren @Manna wat leuk al die nieuwe kamer ideeen! Ik vind neutrale pastel kleuren icm muursticker ook altijd erg leuk! @Lenaroos klinkt inderdaad als heel heftig en ermee door blijven lopen is zeker niet goed. Naar dat je na je bevalling het zo zwaar gehad hebt meid, icm hormonen inderdaad extra naar . Vandaag opnieuw bij het Lumc geweest. Heel fijn gesprek gehad en heb mijn angsten geuit. Ze snappen het heel goed. Bloed betekende bij mij ellende. In dit geval is alles goed, baarmoederwand, kindje, placenta, bloeddruk. Het bloedverlies is onverklaarbaar maar dat het met deze termijn nog misgaat is 0.5% kans. De gyn heeft er veel vertrouwen in. Baarmoeder zit potdicht en gaat op deze termijn niet zomaar open ook al verlies ik bloed. Vanavond maken we er een feestje van, met zoontje naar de mc Donalds en daarna hoort hij of hij een broertje of zusje krijgt. Kleine ging overigens duimen tijdens de echo.. wat een smelt moment. Heeft zoonlief nooit gedaan (ik wel als kind)