Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019-2.0

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Meisje93, Jul 30, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    @Maps heb jij door dit gesprek ook meer vertrouwen gekregen?
    iig fijn dat je gyn er veel vertrouwen in heeft & dat alles er goed uit ziet.

Ah super schattig! Zo leuk om te zien.

Maps likes this.
  2. Pln

Pln Fanatiek lid

Mar 9, 2017
    2,082
    2,098
    113
    Female
    Verpleegkundige
    Mijn buik is huge..

Attached Files:

3. Mimi91

Mimi91 Actief lid

Mar 24, 2018
    392
    693
    93
    Female
    Je hebt wel een mooi buikje!

Mijn buik is ook huge... heerlijk ook die streepjes :D

4. Pln

Pln Fanatiek lid

Mar 9, 2017
    2,082
    2,098
    113
    Female
    Verpleegkundige
    Ooh ik ben gelukkig niet de enige.. Voel me echt heel groot. Ik heb wel een maatje meer maar ik heb niet zo'n buik altijd, mensen kijken me echt aan als ik zeg dat ik pas 14 weken zwanger ben:oops:

5. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    @Cindy1977 wat een superleuk bedje zeg!

@Maps wat fijn dat het gesprek goed ging

Wauw sommige hebben echt een buikje hihi. Ik ben erg benieuwd wat het eindresultaat is als we op het laatst lopen hihi

Zijn jullie trouwens al veel aangekomen?

In m'n vorige zwangerschap ben ik in totaal 21kg aangekomen..

In het begin van deze zwangerschap was ik 5kg aangekomen. Maar toen k op de weegschaal bij de vk ging staan was ik al weer 4kg afgevallen verder heb k niet meer op de weegschaal gestaan

Cindy1977 likes this.
  6. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

Jul 28, 2017
    1,726
    1,880
    113
    Female
    Zelfstandige
    Limburg
    Ik was tijdens mn vorige zwangerschap 9 kg aangekomen. Nu zit ik op 1 kg. Nu nog hahaha.

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Mooie buikfoto's allemaal!

#gewicht. Bij E. vrij veel aangekomen.
    Nu nog geen idee, laatste keer dat ik ging wegen was het -2kg.
    Dat is alweer 6 weken geleden.

8. Pln

Pln Fanatiek lid

Mar 9, 2017
    2,082
    2,098
    113
    Female
    Verpleegkundige
    Hier eerst 2 afgevallen maar nu wel ruim 2kg aangekomen. Eten gaat ook goed gelukkig. Probeer nu wel met mate zout te eten en dagelijks voldoende groente en fruit. Maar mijn lijf heeft echt veel behoefte aan pasta en noten.. Probeer er nu maar een beetje op te letten gezien ik al meer kans heb op zwangerschapsdiabetes.

9. CaDi

CaDi Fanatiek lid

Aug 2, 2016
    1,514
    1,091
    113
    Ik ben toch weer vooruit gezet naar 5 februari.
    De echo van zaterdag gaf dat aan. En ze mogen dus ook niet de datum veranderen met ivf omdat je het allemaal precies weet.

MamavanHayden and YellowEyes like this.
  10. Maps

Maps Bekend lid

May 18, 2017
    631
    680
    93
    Female
    Wat een mooie buikjes allemaal dames!

En wij zetten de trend voort.. ik mag op blauw! En blijf een jongensmama :D. Manlief wil het absoluut geheim houden, dus dat doen we dan ook maar. Zoontje is ook super blij!

11. CaDi

CaDi Fanatiek lid

Aug 2, 2016
    1,514
    1,091
    113
    @Maps welkom bij de blauwe club! Gefeliciteerd!

Regenboogjee, MamavanHayden and Maps like this.
  12. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

Jul 2, 2015
    1,435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Cindy1977 wat een leuk bedje! Zoiets heb ik altijd gewild haha. Wij hebben een doorgroei bed gekocht 2 jaar terug, die hebben we nu omgebouwd en november komt de nieuwe kamer voor onze zoon en schuift alles door! We hebben er ook een bureau bij gedaan! We hebben blauw/wit geblokt behang van lief dat vind ik nog heel leuk! Misschien een leuke poster ofzo! Op pinterest staan ook leuke voorbeelden! Ze was 8 weken en het vruchtje is met 6 weken gestopt met groeien! Ik ben bijna jaloers op jullie buikjes haha, ik heb de 1e broek gevonden die niet meer dicht gaat:roflmao: maar dat is al een strakke broek van zichzelf. Zaterdag ga ik met mn moeder na stad en dan ff kijken voor wat nieuwe kleren!

Hoe waren de echo's vandaag??

Attached Files:

Cindy1977 likes this.
  13. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

Jul 2, 2015
    1,435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Super leuk maps!!

Maps likes this.
  14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    nog meer blauw! :D

na de 12 weken gaat elk kindje toch op zijn eigen tempo groeien?

Maps likes this.
  15. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

Nov 28, 2017
    1,863
    2,324
    113
    Female
    Leuk @Maps ! Een jongensmama, geweldig. :)En nog meer blauw op de lijst.. ben benieuwd wie de eerste is van team roze :)

Maps likes this.
  16. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

Jun 21, 2016
    2,119
    977
    113
    Onze baby groeide ook harder en als het geen cryo was, was ik volgens hun schema bijna een week langer zwanger. Maar na 12 weken kijken de hier toch niet meer naar?

17. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

Jun 21, 2016
    2,119
    977
    113
    Ik mag weer langs de huisarts voor een ander medicijn. Eigenlijk zie ik er best tegen op, want dat is al de 4e x... Ben het behoorlijk zat aan het worden.

@Cindy1977 wat een super leuke kamer.

@Maps wat leuk, nog een jongen!

Zelf denk ik ook steeds meer dat ik een zoon krijgen. Mijn man denkt een meisje. Volgende week woensdag horen we het!

Even een vraagje aan alle meiden die misselijk waren en nou niet meer of minder... Vanmorgen trok ik de koelkast open en moest daarna gelijk overgeven (heb ik dagelijks ben erg gevoelig voor luchtjes). Ongeveer 4uur later kreeg ik voor het eerst na maanden mega honger en wat ik ook at, niks hielp. Nou heb ik mezelf zo vol zitten proppen dat ik last van maagzuur heb. Is dit hongergevoel een teken dat die misselijkheid minder gaat worden of gewoon toeval na 2 maanden alleen leven van brood, crackers, fruit en yoghurt??

Maps likes this.
  18. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

Nov 28, 2017
    1,863
    2,324
    113
    Female
    Bij mij was het hongergevoel een goed teken, nadat ik het hongergevoel kreeg was de misselijkheid ook langzaam aan het weggaan. Hoop dat dit voor jou ook goed nieuws betekent!

Vally85 likes this.
  19. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    Ow wat een berg jongens! Zei de Japanse kalender ofzoiets niet dat we allemaal meisjes zouden krijgen XD

.... tja gewicht ... ik ben al 4/5kg aangekomen, maar ik moet mijn borsten gewoon DRAGEN zo zwaar zijn ze. Hier de hele dag kei trek, vervolgens eet ik 4 happen en heb ik weer genoeg. Wel een absurde zin in fruit, zo krijg ik meer dan genoeg calorieën binnen. Normaal watertand ik bij rosé, champagne en cocktails....nu ga ik helemaal LOSSS bij de groenteboer XD

Ik moet dringend nieuwe kleding en ander ondergoed, ik loop voor gek. Ik heb alleen nul tijd pfft. Ben alleen maar aan het werk of heb dates met mijn vriendinnen.

Vandaag hadden we een dagje een echte 3ling liggen, voor vaccinaties, ze waren zooooo cute jongens! Wat een kreukeltjes, te schattig!

Leuke kamertjes zie ik voorbij komen zeg! Ik houd van cocaïne wit en nul sfeer, maar ik zag bij Done by Deer wat dingen met goude stippen. Dat vind ik ook wel super leuk! Bij Sophia hadden we 2 huizen en nul geld, dus zooi van de Ikea. Nu hebben we wel geld, maar kan ik bijv geen 600 euro aan een bedje uitgeven. Erg hè?! Hebben jullie allemaal wel echte kamertjes? We nemen een 2e hands box, maar bijv wel een nieuwe triptrap met newbornset.

Wieg hebben we al, die is 100 jaar oud, bff bekleed hem opnieuw :) Kinderwagen van Joolz is 3,5 jaar zwaar intensief gebruikt, maar ziet er nog super top uit, dus die kan ook nog mooi een rondje.

Nou, dat was ff weer genoeg van mijn kant XD Veel plezier morgen met echo’s en hartjes luisteren! En hopelijk steeds meer goede dagen voor de brakers onder ons! En dat vloeien wil ik ook niet meer lezen hoor! Over een jaar pas weer bij 1e menstruaties enzo!

moonchild and Maps like this.
  20. Maps

Maps Bekend lid

May 18, 2017
    631
    680
    93
    Female
    @Vally85 bij mij was dat bij vorige zwangerschap wel het geval inderdaad! Ik hoop dat jouw misselijkheid snel minder wordt!

@CaDi met ivf wel, maar met iui niet,, gek dan weer! Want ons eitje was echt nog niet eerder gesprongen:rolleyes:
    @Meisje93 jij hebt toch al 2 kindjes, of 1? :)
    Na 12 weken passen ze inderdaad de data niet meer aan, ik kwam nu op 14 weken en 6 dagen i.p.v. 14.5. Dit deed ze aan de hand van de benen opmeten, is ook niet eerlijk want wij zijn beide erg lang:roflmao:.

Dat wordt trouwens nog wat hier als ze auto’s moeten gaan delen haha! :roflmao: Hij had wat dat betreft beter een zusje kunnen krijgen,

Vally85 likes this.

Share This Page