Oh nee! Moet je weer zo lang wachten.... pffff. Hopelijk lukt het deze keer wel! Waarom zouden ze weer inwendig kijken? Inmiddels moet het toch uitwendig ook gewoon goed lukken?
Omdat de bloedingen van inwendig komen haha. Bij mijn vorige zwangerschap ook n keer bloed verlies gehad en toen gingen ze met zo'n eendenbek kijken of ze iets zagen. Echo is nu ook vanuit uitwendig mogelijk idd.. Ja ik wil zeker nog een keer nipt prikken. Baal alleen zo erg! Pfff Geen idee tot welke week ze eigk kunnen prikken? Kan 't niet echt op internet vinden. Om half 2 heb ik de echo .
Dat is gewoon ronduit kut! Je was er al zo gespannen over Hopelijk komt er snel een goede en duidelijke uitslag! Fijn dat je vanmiddag even langs mag komen!
Oh ja slim, dan willen ze natuurlijk inwendig kijken. Heb bij vorige zwangerschappen ook bloedverlies gehad - nu gelukkig niet - toen keken ze alleen uitwendig, maar ja, toen zagen ze al klein hematoom wat het waarschijnlijk verklaarde, dus verder niet inwendig gekeken. Sterkte iig vandaag!
@Regenboogjee ahhh nee! Al die spanning voor niks. Ik denk dat ze vanaf de 12e week op ieder moment kunnen prikken. Bij mij zei de gyn dat de uitslag niet betrouwbaar zal zijn. Omdat t een vanishing twin was/is. Ook als je overgewicht hebt is t niet betrouwbaar. Nu heb ik niet overgewicht, maar ben wel ietsje zwaarder. Mijn man wou al geen nipt, dus wij hebben t niet laten doen.
Vraagje.. Of nouja 2 vraagjes Ik heb al 2 weken een dof gevoel op de huis van mijn rechter onderbeen.. Iemand die dat herkend? En heeft één van jullie al een zwangerschapsstreep? (richting je navel)
O wat vervelend. Ga je nou weer bloed prikken en moet je dan weer zolang wachten of ga je voor een combinatietest? Ik heb nog steeds geen uitslag binnen. Heb zelf het gevoel dat er iets mis is gegaan of foute boel is. De verloskundige vond namelijk ook dat het erg lang duurde...
Ik heb het ook wel eens. Heel apart en niet fijn.... Waarom is het normaal? (scheelt weer wat Google speurwerk)
Je stelt me niet teleur hoor. Heb liever dat mensen eerlijk zeggen hoe en wat, dan dat alles mooier wordt gemaakt. Tot op heden heb ik nog steeds een mega honger gevoel, ook in de nacht. Wel was ik vanmorgen erg misselijk en tussen de middag ook. Vanmorgen contact met de huisarts gehad voor nieuwe medicijnen en die mag van aan het eind van de middag ophalen. Hopelijk werken deze wel.
@Regenboogjee nee toch... wat super irritant! Nu nog langer wachten en alles opnieuw. Hoe ging de echo? Bij mij hadden ze inwendig gekeken en een inwendige echo gemaakt om de baarmoederwand op de meten. Hopelijk ook niks geks bij jou en snel de uitslag. @Vally85 wanneer had jij geprikt? Kunnen ze niet bellen of het bloed daar wel ontvangen is? @MamavanHayden nee geen streep op mijn buik, kwam bij mijn zoontje pas in de laatste maand.
Vandaag is het precies 2 weken geleden dat ik bloed heb geprikt. De verloskundige zei dat als het er woensdag nog niet is ik ze donderdag moet bellen, maar denk dat ik morgenochtend bel. Begin nou toch wel zenuwachtig te worden.
@MamavanHayden hier nog geen streep op de buik. @Vally85 wat vervelend dat je de uitslag nog steeds niet hebt! Fijn dat je andere medicatie hebt gekregen. Welke heb je nu?
@MamavanHayden ik heb nog geen streep. Dat dof gevoel komt denk ik vanuit je rug/bekken of bilspieren. Lijkt mij een zenuw die wat klem zit. @Vally85 lijkt mij niet normaal dat het zo lang duurt. Zou denken dat er inderdaad iets mis is gegaan. Ik heb 8 september de 20 weken echo. Die nacht erop gaan we op vakantie. Dus wel fijn nog even spieken voor de vakantie!
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (5) ♡ Bella28 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon - 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 24 jaar 5 februari (1) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar ♡ CaDi - 1e kindje - 28 jaar 6 februari (4) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 7 februari 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (4) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (2) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 32 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 21 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 26 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 12 februari (1) ♡ Eslief - 2e kindje - 32 jaar 13 februari (3) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 26 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - ? jaar 15 februari (1) ♡ Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 33 -------------------------------------------------- jongen (6) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (23) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila☆ -------------------------------------------------- Afspraken: Augustus 15 - Kiekieboe - geslachtsbepaling 16 - Pitaa91 - pretecho 16 - Pln - controle (hartje luisteren) 16 - Bloemetje376 - geslachtsbepaling 17 - MamavanHayden - geslachtsbepaling 18 - Appelmoess - geslachtsbepaling 10.15u 18 - Eveliennn89 - pretecho 21 - Mimi91 - geslachtsbepaling 19.30u 21 - moonchild - geslachtsbepaling 19:30 22 - Nelllie - echo 16.15u 22 - Tigerangel7 - Geslachtsbepaling 19:00u 22 - Jillster - geslachtsecho 13.25u 23 - Tigerangel7 - controle vk 15:45u 25 - Regenboogjee geslachtsbepaling 13uur 27 - Manna - pretecho 16.00 uur 28 - MamavanHayden - Gyn ♡je luisteren 29 - YellowEyes - geslachtsbepaling 18:45u 29 - Meisje93 - controle vk 30 - Manna - controle vk September 1 - Kippetje88 - geslachtsbepaling 9.00u 4 - Regenboogjee - Co gesprek bij vpk 4 - Cindy1977 - controle vk 5 - moonchild - controle vk 6 - Mimi91 - 20 weken echo (SEO) 19:30u 6 - Regenboogjee - Guo echo 2/3 bij 17 weken 14.20u 7 - Saarrr1988 - 20 weken echo 8 - CaDi - 20 weken echo 10 - nijntje90 - 20 weken echo 10.30u 12 - nijntje90 - controle vk 18 - Cindy1977 - 20 weken echo 19 - Meisje93 - 20 weken echo 16.15u 19 - Jillster - 20 weken echo 20 - Vally85 - 20 weken echo 20.00u 21 - Appelmoesss - 20 weken echo 9.30u 24 - TigerAngel7 - 20 weken echo zkh 8:00u 24 - MamavanHayden - 20 weken echo 25 - Christiana - 20 weken echo 9.15u 28 - Lenaroos - 20 weken echo
Ik denk ook dat we straks een hele hoop roze krijgen!! En als ik daaraan ga bijdragen dan snap ik er niks meer van @Mimi91 wat tof dat je zelf echo's kan maken!! @CaDi zo leuk, een schommelstoel! Hebben wij ook en bij mijn zoontje heb ik aardig wat nachtelijke uurtjes erop doorgebracht! Zat heerlijk!(op ander tijdstip zat ie nog lekkerder) @MamavanHayden ik denk juist meisje bij jou! Maar ik heb het heel vaak fout dus heb je niks aan haha.. hoe is het met je moeder? Ik heb nog geen streep, komt denk ik weer in laatste weken.. @Pln gezonde voorkeur is niks mis mee! Zwangerschap valt mij ook wat tegen ..kan zo weinig en wil zoveel.. zo frustrerend, weinig energie hebben en nog steeds kotsmisselijk.. Wij kopen nu ook bijna niks nieuw..bij mijn zoontje allesss nieuw gekocht en belachelijk veel kleding waar ie de helft niet eens van paste ..dat doe ik dus niet weer! denk ik.. @Kippetje88 yesss 1 september! Snap dat je heel nieuwsgierig wordt van iedereen hier! @krijgertje vind het ook zo snel gaan.. @Regenboogjee wat vervelend, Dat bruinverlies en de stomme brief van de nipt.. voor niks zo in spanning gezeten! Hopelijk gauw goed nieuws!! @moonchild schopjes❤zo bijzonder weer! @Maps wat schattig van je zoontje, die ziet een broertje dus ook wel zitten. @sannez wat fijn, goede test!! @Lenaroos hartkloppingen - check! Heb ze regelmatig.. jouw verklaring klopt wel aardig denk ik. En wat fijn dat zoveel hartjes hebben kunnen horen! Hier wat mindere dagen.. goede vrienden waren ook in verwachting en hadden afgelopen week 16 wk echo..en nu is het niet goed.. hartje is gestopt. Ik ben er kapot van.. dat zet alles weer even in perspectief zeg.. en zwaar dat we bijna even ver zijn en zij nu door deze ellende moetenvoel me bijna schuldig dat ik nog wel zwanger ben..