Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019-2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 30 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelmoess

Appelmoess Actief lid

6 jun 2018
    377
    668
    93
    Vrouw
    Hier altijd gezegd kijk wel hoe het loopt. En per kind kijk ik aan wat we aankunnen. Vroeger zei ik altijd 4 kids. En een groot gezin vind ik nog steeds geweldig! Maar mijn oudste is best pittig. De 2e er bij vond ik leuk maar ook wel echt lastig om aandacht verdelen. En nog steeds probeer ik 1x in de maand echt een dagje te plannen met alleen mn oudste. Ik mis het contact met hem alleen. Mn man neemt vaak mn oudste mee in het wknd en dan heb ik de quality time met mn jongste. Ik ben benieuwd hoe het gaat met deze 3e. Maar ik denk dat het goed zo is hier na.

2. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    Ik denk dat wij het bij 2 houden. 3 lijkt me fantastisch, maar ik weet niet of dat in ons leven past. Door zwangerschapshormonen (en daarna door de BV ook nog heel lang) zitten vriend en ik heel veel op elkaar te fitten. De eerste paar jaar met kind waren daardoor heel heftig. Ik hoop dat het dit keer minder is, maar sowieso weet ik niet of onze relatie dat geruzie ook nog een derde keer aan zou kunnen :’) Bovendien vind ik zwanger zijn ook gewoon niet leuk. Niet eens perse veel klachten ofzo, ik vind het gewoon niet leuk. (Neemt natuurlijk niet weg dat ik ontzettend dankbaar en gelukkig ben voor dit tweede kindje)

Wachten tot de bevalling had ik ook niet gedacht te willen.. maar heel eerlijk kan het hele geslacht me nu gestolen worden. En het lijkt me zo bijzonder na de bevalling te kijken wat het is <3

Jillster en Appelmoess vinden dit leuk.
  3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wens altijd gehad voor 2/3 kids.
    Maar denk dat we het bij 2 houden. Mede door mijn lichamelijke klachten.
    Maar ook door het beroerd zijn. Maar dat zien we dan wel weer. :)

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Lenaroos vindt dit leuk.
  5. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dames, ik vermaak me hier wel! Heb net bijna 2 uur in de hangmat liggen tukken met klotsende golven op de achtergrond. Lagen pas om 2 uur na de reis en bed en half 7 was ik al wakker. Nu lekker genieten!

Bijgevoegde bestanden:

CaDi, sannez, nijntje90 en 10 anderen vinden dit leuk.
  6. Regenboogjee

Regenboogjee Actief lid

1 mei 2016
    424
    646
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijne vakantie! Ziet er goed uit! :cool:

Pln vindt dit leuk.
  7. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Aantal kinderen, nog geen idee precies! Wij houden beide van grote gezinnen, maar eerst maar eens afwachten hoe het ons met 1 kind af gaat haha!

@Pln ziet er mooi uit zeg! Geniet er lekker van.

Wij zijn nu in de auto op weg naar Kroatië! Vanavond wel een hotelovernachting en dan morgenmiddag komen we aan in Kroatië, zin in! Laatste vakantie zonder kleine, apart gevoel is dat!

Pln en Appelmoess vinden dit leuk.
  8. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    Leuk weer heel wat jongens en ook enkele meisjes erbij! Proficiat allemaal!

En @Vally85 proficiat met de goede nipt!

Ik zou het liefst voor 3 kindjes gaan, maar vriendlief liefst 2 en financieel weet ik ook niet of 3 haalbaar gaat zijn.

@Meisje93 echo is verplaatst naar woensdagavond want men verantwoordelijke in de kantine op de voetbal was vergeten doorgeven dat ik vandaag wel moest werken :)
    Weet nu alleen niet goed of ik het ga laten doorgaan want week nadien ook afspraak bij gynae...

Vally85, Appelmoess en YellowEyes vinden dit leuk.
  9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Eveliennn89 oepsie.
    ah dan is het indd leuker om de pretecho wat later te gaan doen.

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    oehlalala! heerlijk gaan genieten daar meid!

@YellowEyes jij ook een fijne vakantie!
    Geniet nog maar heerlijk van jullie kinderloze vakantie! :D

YellowEyes vindt dit leuk.
  11. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Zijn er trouwens dames die op de termijnecho verder vooruit of achteruit gezet zijn, dan dat ze verwacht hadden? Soms maak ik me hier namelijk best wel druk om, stel dat de baby eerder of juist veel later zou komen.. met inleiden of vroeggeboorte oid..

12. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Hier verdeelde mening. Ik het liefst 3 en man het liefst 2. Nou moet ik wel zeggen dat ik het ook wel laat afhangen hoe ik er ni weer fysiek uitkom. Heb nu behoorlijk laat vh bekken dus wel spannend hoe het loopt...

@YellowEyes hier 5 dagen vooruit gezet. En dat terwijl ik zowel ovutesten als temperaturen heb gedaan dus ik zit echt geen 5 dagen naast mijn eisprong lijkt me maar goed :rolleyes:

13. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Bij Hayden was ik terug gezet en hij werd uiteindelijk 7 dagen dagen te laat geboren.

Hoeveel kindjes.. Ik ben echt heel erg gezegend met deze 2e zwangerschap, mocht er daarna nog 1tje komen is het welkom, komt het niet is het ook goed zo.

Fijne vakantie dames!!

@Zeur al 2 dagen kapot veel pijn in mijn heupen (gisteren vanaf de avond en nu al de hele dag)
    Ga zo lekker een filmpje kijken en vroeg slapen denk ik:p

Fijne avond allemaal!

14. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ja ik juist dus achteruit.. terwijl ik me dat bijna niet kan voorstellen, vond het zo vreemd. Maar dan blijkt de termijnecho toch niet zo nauwkeurig te zijn als ze zeggen, dat alle kindjes "even hard" groeien de eerste 12 weken.

15. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Nee de envelop zit dicht geplakt en ligt in de auto. Manlief denkt een meisje. Ikzelf zegt m'n gevoel een jongen maar omdat m'n gevoel me de laatste tijd in de steek laat denk ik ook een meid. Dat zullen we zaterdag wel zien ben wel erg benieuwd haha.

@ hoeveel kinderen ik wil er graag 2/3 en m'n vriend 2 maar misschien in de toekomst alsnog een 3e erbij maar ben al blij met deze zwangerschap.

nijntje90 en YellowEyes vinden dit leuk.
  16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    4 dagen vooruit gezet. Terwijl mijn eisprong bevestigd is via temp en bloedonderzoek.
    Zou me daar niet te druk om maken hoor. Je kindje komt wanneer die er zelf klaar voor is (vaak)
    Bij E. ook paar dagen vooruit gezet. Uiteindelijk met 41wk bevallen. Geloof wel dat ik dat termijn had. Aangezien E. 4100gr. woog.

@MamavanHayden ai wat vervelend. Wel goed in de gaten houden hoor.

ja daar heb ik ook mijn twijfels een beetje bij.
    Al ligt het ook weer niet alleen aan je eisprong. Als je een snelle innesteling hebt op 4dpo en de ander op 9dpo is het weer logisch dat het 5 dagen verschilt.
    het blijft gissen.

@TigerAngel7 knap hoor! Ben heel erg benieuwd. :)

17. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Hi dames!
    Gezellig weekend allemaal?

Aantal kindjes blijft bij ons bij 2, duurde al even voor ik zwanger werd en bleef.

Termijn bleef bij mijn zoontje volgens mij aardig hetzelfde en ben ook op de uitgerekende datum bevallen. Nu ben ik vooruit gezet, maar twijfel of dit kan (vanwege iui) zal wel komen door lengte.. want toen ze ging meten tijdens de pretecho kwam ze ook uit op nog een dag eerder..(Man en ik zijn allebei lang).

@Pln dat ziet er heerlijk uit, fijne vakantie!

18. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Oh heeft de innesteling daar sowieso wel dus mee te maken? Ik lees daar altijd hele wisselende verhalen over. Dat vroeg ik me dus ook af, want vanaf bevruchting groeit het kindje toch al in een redelijk zelfde tempo dacht ik. Maar zou inderdaad kunnen dat de innesteling ook een rol speelt.

19. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Hoeveel kindjes....nou ik denk dat ik de enige ben met ook een kind van bijna 18. Ik kan je vertellen dat die DUUR ZIJN! XD

Rijbewijs...1800 euro, schoolgeld en boeken....2000 euro, zak/kleedgeld ...100 euro, eet per maand voor 100 euro, nieuwe laptop van Apple om te tekenen, sloopt een fietsje ...straks de ziektekosten verzekering, zit op een sport...wil op kamers ETC ETC ETC. Ik ben blij dat nummer 2 en 3 nog lang niet aan de beurt zijn.

We hebben gelukkig voor alle kids vanaf de geboorte gespaard, ik hoef het nu nog niet aan te spreken, maar het geeft een heerlijk veilig gevoel. Ze snokken je portemonnee nml heul hard leeg. Ik wil ze hun spaargeld meegeven als ze op zichzelf gaan.

Partypooper modus weer uit :)

sannez, Christiana, Maps en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ja ik denk wel dat de innesteling er mee te maken heeft. Maar zeker weten doe ik het niet.

@Cindy1977 hihi ja kinderen worden elk jaar duurder
    Al is het ook weer aan de ouder wat ze wel/niet voor hun kind betalen.
    Zoals het rijbewijs.

Deel Deze Pagina