En Puber is idd van Man nummer 1, toen zat ik nog op school, was zo’n goed idee XD Ze heeft weinig contact met haar vader, we zijn vrij snel gescheiden en hij gaf de moed nog sneller op helaas. Onbegrijpelijk en ook met vlagen nog steeds erg moeilijk voor haar. Maar Man nummer 2 kent ze ook al 14 jaar en ze noemt ons haar Ouders, hij zorgt ook echt voor haar. Behalve bij meiden ruzies....dan is hij ineens spoorloos XD
@Meisje93 Pip studio ken ik niet zal morgen eens even googelen @MamavanHayden bij m'n vorige zwangerschap lag m'n placenta ook achter, zolang het niet voor het geboortekanaal ligt kan het geen kwaad. Die van mij ligt nu dus boven. Lijkt net of dat de baby weinig ruimte heeft
Plassen tijdens het niezen ja, al structureel sinds de vorige bevalling.. m’n bekkenbodem is niet wat het geweest is :’) We zijn nu nog bezig met de kleuterkamer, dan kan de oudste zo verhuizen en dan beginnen we aan de babykamer
Hahahaha @Cindy1977 ik heb een aantal keren in mezelf erg gelachen om jouw uitspraken ik hou ervan.. Onze zoon heeft nieuwe kamer gekregen in nieuwe huis..jungle kamer met legergroen, zo tof! En nieuw bed ipv ledikantje maar dat is nog geen succes haha.. babykamer is nog helemaal leeg en wit..wacht even woensdag af! Begin nu echt zenuwachtig te worden.. Baby's only vind ik ook mooi merk en done by deer..
oei! Ja dan is het wel prettig om iets om je buik te hebben qua steun. ja Z8 heeft voor baby's echt zulke leuke kleding! Maar daar kan ik nog noet gaan shoppen.
och dat zal vast pittig geweest zijn toen. Wat jammer dat ze zo weinig contact heeft. Maar ze heeft er een andere papa voor terug gekregen! whaha geef hem groot gelijk. @krijgertje leuk! Wat voor kleuterkamertje zijn jullie aan het maken? @Jillster gaaf hoor een jungle kamer!
Hier gaat peuter naar een woezel en pip kamer! Zal als het klaar is het resultaat showen! Nu druk aan het verven althans...ik de hoekjes en de kantjes en mijn man het grote werk...
@Jillster wat leuk een junglekamer in het legergroen, Kun je ook helemaal in losgaan @Meisje93 superleuk dat bed! Wij hebben de jongensvariant in steigerhout, met logeerla eronder. Bij jorg steigerhout gekocht, mooi afgewerkt zonder splinters. @Cindy1977 cocaine wit haha, waar het hoofd van vol is . Geintje hoor. Dat was mijn voornemen ook niks kopen tot na 20 weken. Maar ja als je iets koopt moet het wel netjes in een kast natuurlijk haha.. en daar ga je al. Muren verven en aankleding, plus aanschaf babybenodigdheden ga ik echt nog wel even mee wachten.. probeer ik.
leuk! Benieuwd naar het eindresultaat. @Maps ja vindt hem ook heel gaaf. En over 10 jaar vindt ze hem vast nog leuk, dus dat is ook handig. Leuk! Ons bed is ook van steigerhout, vindt dat zo leuk & stoer staan.
Hebben hier al wat dames last van striae? Ik heb het ineens best wel erg op m'n billen en heupen, terwijl ik dat normaliter helemaal niet heb.
@Cindy1977 wat jammer voor je puber dat vader niet zoveel betrokken is. Wel fijn dat ze in je nieuwe partner een vaderfiguur heeft. Ik zal je iets verklappen, niet tegen de rest zeggen hier hoor. Maar ik heb ook 2 Bridget Jones onderbroeken vooral omdat het gewoon het mooiste staat onder een aangesloten jurkje. Anders zo'n rand erin van een string oid, dat vind ik zo lelijk vooral bij een zwangere buik . Gewoon snel uit doen en verstoppen als je denkt dat het gezellig gaat worden thuis @Meisje93 mooi bedje zeg!!!! Inderdaad is over een aantal jaar nog steeds leuk! @YellowEyes geen nieuwe striae maar van de zwangerschap van mijn dochtertje lijken ze wel iets donkerder te worden, dus beter te zien
oei nu al! dat is al vlotjes ? Hier wordt de striae van de vorige zwangerschap ook wat duidelijker. Als er maar niet nog meer striae bij gaat komen. @Manna ja nichtje van 14 vindt hem ook helemaal geweldig! Dus voorlopig zal E. hem ook wel geweldig vinden (hoop ik)
Ja begon al een paar weken geleden een beetje bij m'n billen en heupen, maar het lijkt veel erger geworden. Hoop dat het hierbij blijft! Heb niet het idee dat ik daar veel dikker ben geworden ofzo.. zo vreemd om te zien. ben toen ook juist afgevallen in plaats van aangekomen dus snappen doe ik het niet helemaal
ben bang dat je er ook gevoelig voor bent. Ik ook hoor. Heb op billen, heupen, buik, boven & onderbenen striae. Oh ja en bij mijn schaambot. Hoop het voor je dat het niet erger gaat worden.
@Meisje93 vast wel toch. Je jan altijd ook nog variëren met dekbedovertrekken en kussentjes enzo.... Ik hoop ook niet dat er meer striae bij komt, heb wel genoeg na er eerste @YellowEyes dat is wel gek inderdaad. Volgens mij ook meer genetisch bepaald dan dat je er zelf nou heel veel invloed op hebt...
Goede tip!!!! Dat vind mijn dochtertje prachtig en aangezien we het ledikant net omgebouwd hebben naar het juniorbedje zijn leuke dekbedovertrekken natuurlijk heel belangrijk
hoe gaat dat? in het juniorbedje? Ja daarom, dus denk dat ik de muren grotendeels neutraal ga houden. bizar heh, waar striae allemaal kan komen.
@Manna @Meisje93 Ja het is wel genetisch bepaald inderdaad.. dan zou ik het in ieder geval niet van m'n moeder hebben maar van de moeder van m'n vader.. achja, maakt ook verder niet uit ik zie het wel! Kan er idd niet veel invloed op uitoefenen. We zullen het zien