@MamavanHayden nou ik droomde van de week nog erger! We waren op de crematie van mn oma (die is al 14 jaar dood) en er kwam ineens een hand uit de kist. Maar ze was echt dood. Toen zei die vrouw ja dat zijn de laatste stuiptrekkingen! Vervolgens kwam ze er helemaal uit! Iedereen moest er kei hard om lachen maar ik vond het niet echt grappig werd gewoon snikkend wakker.... zo vreemd!
Wat een rottige droom is dat he! Zulke heb ik ook wel eens. Ik merk ook dat ik veel meer dromen onthoud idd. Vaak hele rare. Maar volgens mij zijn dromen meestal raar.
Ik heb vanmiddag geklooit met de babywatcher . Ineens zat ik denk ik tussen de beentjes. Of niet ? Zien jullie iets? Ga vanavond weer loeren.
Moeilijk te zien maar ik denk een jongentje tenzij het de navelstreng is? Ach 50% kans dat ik het goed heb haha
knap hoor! Ik was allang naar de auto gegaan. @MamavanHayden pfoe heftige bevalling zeg! Was de schouder snel los? haha die dromen van jou. Al lijkt het me wel rot wakker worden.
@TigerAngel7 hoe hou je het vol haha, heel knap! @Lenaroos, wat leuk heb je zon babywatcher gehuurd? Lastig te zien, ik zie wel iets tussen de beentjes maar zie niet een duidelijke vorm. Meestal al het bewegend beeld is dan is het toch wat duidelijker in te beelden vind ik zelf , @nijntje90 wat een nare droom zeg! Ik heb ook vaak enge dromen, maar momenteel moet ik zo vaak plassen snachts dat ik amper droom. Appgroep, ik ben meer van het Facebook, wat makkelijker bij te lezen en houden .
Oei @MamavanHayden dat klinkt niet fijn zo losschieten ed.... Hopelijk begint het nu vanzelf! Inleiden lijkt me toch al niet zo fijn. Ohhh dames wat dromen zeg! Ik kan dat ook soms maar echt eng alsof er iemand in mijn kamer is of dat ik denk dat mijn dochtertje niet meer in bed ligt. Dan moet ik of mijn man ook echt kijken of ze er wel echt in ligt, of lamp aan om te zien dat er echt niemand in onze kamer is pfff
Ja die was opzich zo los, bleef daar niet heel lang hangen, maar lang genoeg om gelanceerd te worden haha. Hij had als baby al echt brede schouders.. Nu nog. Ze zeggen wel eens dat je niet droomt over overleden mensen tenzij ze bij je zijn. De droom zelf was heel erg rot natuurlijk, maar probeer het mooie ervan te zien
Een app groep lijkt me heel leuk en handig om soms wat tips en ervaringen uit te delen (voor mij, als beginneling)
@Mimi91 wat leuk!! Ik heb vanmiddag met mn zoontje foto's gemaakt maar de "meisjes" foto's zijn niet zo goed gelukt hahaha
@Mimi91 gefeliciteerd met jullie zoon! @moonchild hoe ging jullie echo? Appgroep, het is wel grappig als we straks moeten nachtvoeden veel ineens tegelijk online zijn, zo was dat bij de vorige groep bij mijn zoontje ook . Wel gezellig als het voeden even duurt