@Meisje93 ik had maandagavond een afspraak bij de verloskundige, zij heeft gevoeld. Ik voel zelf niet naar mijn baarmoeder
Nee ik ben 3 maanden na de maagverkleining zwanger geworden, dus zit nog in het afvaltraject zeg maar. Het eerste jaar val je heel veel af.
Aaah vandaar. Knap hoor dat je dat hebt laten doen. Lijkt me een grote stap zo'n operatie. Ben je niet bang door het nieuws laatst dat als je een maagverkleining hebt laten doen dat gwceaarlijk kan zijn voor jou nu je zwanger bent? Heb het niet helemaal gevolgd maar verbaasde me erover dat ze daar nu pas mee kwamen.
Ah vandaar! Ik mag woensdag weer. Bij de eerste zat ik met dit termijn op n-1 Zal nu ook wel zoiets zijn.
Ja klopt heb het ook al van meerdere mensen gehoord. Heb er zelf over gelezen en wat ik eruit kan halen is dat dat over de Gbp gaat, dan worden je darmen enzo verlegd. Die operatie heb ik niet gekregen, mijne is alleen maar verkleind en mijn darmen zijn gebleven zoals ze zijn. Maar word wel goed in de gaten gehouden hoor.
Ohhhh dat is best snel na de operatie ja! Ik heb zelf de operatie (gbp) ook gehad 4.5jr geleden maar kom tijdens zwangerschappen helaas gewoon aan
...... zat net ons oude nod forum nog eens door te lezen, wat was dat ook gezellig zeg Allemaal elkaar steunen en hopen op die 2e dikke streep! Er werd nml ergens anders gehakt van elkaar gemaakt, echt GROF, dus ik dacht, ff wat leuks bekijken
Maakt niet uit . Ben in Melbourne En weer en jongen en een meisje! Leuk zeg al die echo's! Waar de jongensmoeders vragen krijgen of ze nu hopen op een meisje, krijg ik vragen waarom ik überhaupt een 3e wil, want ik heb toch al een jongen en een meisje, haha. Ik lach er maar om, rare mensen, waar bemoeit iedereen zich toch mee. Sprak gisteren een moeder op het schoolplein met 3 jongens en die was zooooo blij dat haar 3e een jongen was, ze zei echt: bij een meisje moest ik voor mijn gevoel weer overnieuw beginnen en jongens snap ik tenminste nu .
@Eveliennn89 meerijdplankje met zitje (wij kunnen het zitje er ook nog afhalen. Ik gebruik hem al sinds dochter ook rond de 21 maanden was en ik wekelijks op een ander kindje pas.... Anders eventueel baby in draagdoek of duowagen
Ja was er ook al over aan het denken van meerijdplankje of inderdaad draagdoek. En jou dochter blijft er flink op zitten/staan? Want daar heb ik bij onze deugniet wat schrik voor. En ik wil sowieso nog wel een duowagen maar dan het gewone plooibuggy model en dat gaat de eerste maanden met de baby niet
Sommigen kunnen zo hard zijn achter een schermpje. @sannez dat van die moeder herken ik zo. Lichte voorkeur voor een meisje. mede doordat ik al ervaring heb met meisjes. Gisteren bij prenatal betrapte ik mijzelf dat ik vooral bij roze kleding zat te kijken.. @Eveliennn89 en vroeg beginnen met een loopfietsje. Als hij het onder de knie heeft, is dat ook erg makkelijk als je met de kinderwagen loopt.
Onze super bewegelijke ondeugende dochter blijft er goed opzitten. Tenzij ik buitenaf ga lopen dan is er te weinig te zien dan is het na een half uur wel gebeurd... Vind een zitje op deze leeftijd zelf wel een must, daardoor blijft ze denk ik er ook beter op
Gisteren controle gehad en alles in orde met ons kleine mannetje! Hij controleerde de orgaantjes enzo, vol maagje en volle blaas, vond ik wel schattig hij was ook erg beweeglijk, dus geen 3D gemaakt. Wel het hartje nog eens mogen horen. Ook eens een foto genomen van mijn buik, had er eigenlijk nog geen, oeps!! Ben al 4 kg aangekomen Lees hier vooral afgevallen of 1kg erbij ofzo. Ik krijg hier een serieus tonnetje denk ik
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (5) ♡ Bella28 - 2e kindje - 31 jaar ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon - 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 24 jaar 5 februari (1) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar ♡ CaDi - 1e kindje - 28 jaar 6 februari (4) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar ♡ Jillster - 2e kindje - 30 jaar 7 februari 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (4) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (2) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 32 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 21 jaar 11 februari (5) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 26 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar ♡ Ianne - 2e kindje - 26 jaar 12 februari (1) ♡ Eslief - 2e kindje - 32 jaar 13 februari (3) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar ♡ Kiekieboe - 2e kindje - 26 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - ? jaar 15 februari (1) ♡ Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 33 -------------------------------------------------- jongen (11) | meisje (4) | verrassing (4) | onbekend (14) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila☆ -------------------------------------------------- Afspraken: Augustus 23 - Tigerangel7 - controle vk 15:45u 25 - Regenboogjee geslachtsbepaling 13uur 27 - Manna - pretecho 16.00 uur 27 - Pln - geslachtsbepaling 28 - MamavanHayden - Gyn ♡je luisteren 29 - YellowEyes - geslachtsbepaling 18:45u 29 - Meisje93 - controle vk 30 - Manna - controle vk 30 - Eveliennn89 - echo gyn September 1 - Kippetje88 - geslachtsbepaling 9.00u 4 - Regenboogjee - Co gesprek bij vpk 4 - Cindy1977 - controle vk 5 - moonchild - controle vk 6 - Mimi91 - 20 weken echo (SEO) 19:30u 6 - Regenboogjee - Guo echo 2/3 bij 17 weken 14.20u 7 - Saarrr1988 - 20 weken echo 8 - CaDi - 20 weken echo 10 - nijntje90 - 20 weken echo 10.30u 12 - nijntje90 - controle vk 14 - Mapps - 20 weken echo 13.30 18 - Cindy1977 - 20 weken echo 19 - Meisje93 - 20 weken echo 16.15u 19 - Jillster - 20 weken echo 19 - Ank88 - 20 weken echo 9.40 19 - Nelllie - 20 weken echo 16.15u 20 - Vally85 - 20 weken echo 20.00u 21 - Appelmoesss - 20 weken echo 9.30u 24 - TigerAngel7 - 20 weken echo zkh 8:00u 24 - MamavanHayden - 20 weken echo 24 - Pln - 20 weken echo 25 - Christiana - 20 weken echo 9.15u 28 - Lenaroos - 20 weken echo
Wat ben jij mooi zwanger. Prachtige buik! Wat leuk dat je de kleine man weer even hebt gezien0en fijn dat alles goed is.
Ik weet niet meer wie het zei over de kinderwagen. Wij kregen onze 2e toen mijn 1e 2 jaar en 2 maanden was, een super, beweeglijk actief mannetje. Hij heeft altijd gestaan op een meerijdplankje en vond dat heerlijk, want dan kon hij lekker kijken. Vooral dat laatste was voor mij overweging voor staan ipv zitten, want dan zien ze eigenlijk bijna niks , alleen maar benen. Hier kinderwagen drama, ben er net achter dat ik nieuwe wielen moet kopen voor m'n wagen en dat de rem stuk is. Maar ben ik nou heel schraal als ik voor de 3e niet nog 'ff' heel veel geld wil stoppen in een nieuwe wagen?
Goedemorgen! @Nelllie wat een mooi buikje, fijn dat alles goed is met jullie zoontje! @Cindy1977 bah wat bizar dat mensen zo met elkaar omgaan @kilos aangekomen hier nu 2 kg. Wordt niet gewogen bij de gyn. @sannez dat is wel zonde ja! Is er geen wagen die je kan overnemen van familie oid? Vanacht een nare droom. Moet waarschijnlijk onze kat in laten slapen, maar ik kan die beslissing gewoon niet nemen.. vannacht gedroomd dat ik het toch deed, had hij een spuitje gekregen veranderde hij opeens in mijn zoontje. En toen brak de naald af van de dierenarts. Verschrikkelijk.. ben daarna bij zoonlief gaan knuffelen. Lekker die hormonen .
Haha dat gevoel snap ik wel hoor om bij een derde nog weer hele veel geld voor een wagen uit te moeten geven. Anderzijds als je hem veel gebruikt is het net een auto he, heeft ook onderhoud nodig haha. Hier dus meerijdplankje met zitje, maar zitje kan eraf gehaald worden. Volgens mij heet die van ons een kidsit. Wellicht dat mijn dochtertje nu ook wel toe is aan staan, ik denk alleen dat ze er dan juist sneller geneigd is af te springen maar kan het wel een keer proberen...