Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019-2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 30 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Nelllie wat fijn dat alles goed was!!! En jij bent supermooie zwanger zeg. Ik ben ook al zeker wel 3 kg aangekomen hoor, ik moest juist vaak eten met die misselijkheid (nadeel dat je dan niet meer spuugt door medicatie :roflmao:).

2. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    OW wat naar zeg die droom!!! Wat is er met je kat?
    Ik heb mijn eerste paard in moeten laten slapen en de periode dat zij ziek was daarvoor droomde ik elke nacht heel heftig, zat vaak letterlijk rechtop in bed. Altijd nare dingen, toen ze eenmaal was ingeslapen kwam de rust weer wat terug, alhoewel ik altijd wat onrustiger ben gebleven met slapen. Wat zo'n dier al niet met je kan doen he, sterkte!

3. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    @Manna haha je hebt helemaal gelijk... Heb m'n kinderwagen eigenlijk nog nooit een servicebeurt gegeven, hmmmmm ;)

Manna vindt dit leuk.
  4. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik ook niet hoor :roflmao: maar ik gebruikte hem alleen de eerste maanden veel. Nu in de auto vaak de buggy en 1x pw ongeveer voor wandeling met 2 kindjes. Andere dagen loopt ze zelf mee of op duwfietstje (loopfiets wil nog net niet)

5. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    O wat een vreselijke droom. Weet ook hoe moeilijk zo'n keuze is, hebben wij vorig jaar ook moeten maken (en uit belang van onze kat ook gedaan, was echt zo moeilijk). Heel veel sterkte meis.

Maps vindt dit leuk.
  6. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    @Manna oh dat is ook verschrikkelijk, mijn paard is 12 en weet dat het er een keer aankomt, maar dat lijkt mij zo verdrietig zon dier maak je ook een hoop van mee :(. Kat heeft chronische niesziekte, is al heel veel ab kuren verder, komt steeds terug, ademt piepend vol snot, is erg mager, slaapt de hele dag. Maar soms zie ik hem genieten van het zonnetje of achter een kikkertje aan “lopen”. Moet gewoon de knoop doorhakken voor dat beessie, niet mijn sterke punt op dit moment.

Wat ging het inderdaad tekeer op dit forum gisteravond, dat mensen zo respectloos met elkaar kunnen omgaan.

@Vally85 dank je wel meis! Dieren horen gewoon bij je gezin blijft lastig :(

Vally85 en Cindy1977 vinden dit leuk.
  7. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    @sannez ... ik zag laatst een kei leuke kinderwagen en die bleek van Ali expres te zijn. Ik dacht 150 euro ofzo! Hij gaat vast geen 3 generaties mee, maar dat hoeft ook niet toch? Ik bestel er nooit wat hoor, maar is mss de moeite om eens te kijken? Ze leveren wereldwijd nml.

Gewicht....uhm tja....zoekt pistool emoticon XD

Zo, Puber brengt Kleuter naar school en ik lig lekker terug in bed :) Ik heb het zoooo benauwd met mijn nieuwe astma medicatie, dit kan zo niet heel lang doorgaan. Dat vreet energie nml.

Gisterenavond met schoonfamilie uit eten geweest, begon mijn schoonzus er ineens over dat Kleuter zo verwend is. Dat zij dat echt niet ging doen, ik zat echt wat raar te kijken eig? Ik vond het nog het vervelendst voor Kleuter. Die gaat altijd om 18:30/19 uur naar bed, we zaten er om 21 uur nog steeds aan tafel, ze vroeg of we haar drinken aan wilde schuiven ipv dat ze zelf omhoog kwam uit die stoel en toen was ze verwend. Ik zie juist een kind wat 2 uur na haar bedtijd nog geen kik gegeven heeft en lief zit te kletsen en op haar telf rustig een spelletje doet. Het zit mijn zw hormonen dwars XD

8. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Maps wat een nare droom zeg!

@Cindy1977 ja sommige zijn zo bot en grof he! Gelukkig hebben wij wel een leuke groep! Wat zei jij tegen je schoonzus? Ze zit daar gewoon lekker je bent zelf een verwent nest:evil:o_O

Hier bij de 1e 15 kilo en tot nu toe 1 of 2! Weinig althans! Wil ook (als het even kan) geen 30 kilo aankomen:confused:

Cindy1977 vindt dit leuk.
  9. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Maps ach sneu zeg en lastige beslissing wanneer ze ook goede dagen hebben. Mijn paard was inmiddels 30 jaar maar toch moeilijk hoor....

Was er zoveel gedoe op het forum? Gelukkig gemist

@Cindy1977 pffff ook niet leuk van haar... En inderdaad 2 uur na bed tijd er nog zo zitten is knap op die leeftijd! Ze komt er nog wel achter :p

10. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    @Maps altijd sneu en pijnlijk als je daarvoor zou moeten kiezen maar het wel het beste voor het diertje is.

In m'n omgeving heeft iemand een jackrussel, die is doof, blind en de achterpoten zijn verlamd die sleept hij achter zich aan. Laat z'n urine en ontlasting lopen. Vaak gezegd dat het zielig voor dat beestje is en waarom ze hem geen spuitje geven. Krijg je als antwoord nee en dat doe ik niet want hij is al 17 en hij heeft ook geen pijn. Als ik dat hondje met veel moeite zie lopen op 2 poten dan zit er toch iets niet goed.

Oh jeetje was het zo erg op het forum dan? Waar ging het over dat ze zo grof waren? Gelukkig heb ik het gemist.

Gister lekker een dagje weggeweest met m'n gezinnetje na burgers zoo in Arnhem

@Cindy1977 oh wauw het echt verwennen is wel heel wat anders dan wat jij een keertje deed. M'n dochter is 2 en die wilt graag dat wij haar helpen met eten geven ( alleen avondeten dan), want ze word snel boos als ze zelf doet dat het meerendeels op de grond valt hihi.

Cindy1977 en Maps vinden dit leuk.
  11. Mimi91

Mimi91 Actief lid

24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    @Maps lijkt me ook een verschrikkelijk moeilijke keuze. En dat hij dan nog zo geniet van het zonlicht.. Wat zegt de dierenarts over pijn en inslapen?

@Cindy1977 wauw.. en bedankt. Je kan het in de ogen van een ander toch nooit goed doen. Ik zocht de middelvinger emoticon ;).

Cindy1977 en Maps vinden dit leuk.
  12. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    @Maps wat een verschrikkelijke droom zeg.
    En over dat inslapen, ja dat is heel erg moeilijk, maar je doet het om je beestje uit zijn lijden te verlossen.
    Geen 1 dierenarts zal een gezond diertje laten inslapen.
    Heel veel sterkte iig♥️

Maps vindt dit leuk.
  13. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    @Cindy1977 thanks voor de tip! Ik ga eens even kijken op Ali!
    En bah sommige mensen ook die het beter schijnen te weten... vooral mensen zonder kinderen (no offense trouwens voor alle nieuwe moeders hier!), of mensen met en baby die een mening over je kleuter opvoeden hebben in de categorie van; dat zou ik noooooit doen. Wacht maar denk ik dan (evil glimlach...). Ik had ook een hoop meningen hoor voordat ik moeder werd, maar ze hebben en voor jezelf houden versus ze actief in iemands gezicht wrijven is echt een verschil! En bovendien iedere ouder en ieder kind is anders en dat is maar goed ook! Zo moest ff spuien hahaha!

Appelmoess, Jillster, MamavanHayden en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    @TigerAngel7 ach dat is ook sneu zeg dat ze dat hondje zo laten. Maar van je eigen dier is het ook lastig die keuze te maken. Het liefst hoopte ik tot de dierenarts het aangeeft maar die blijft maar pompen met medicijnen. Wat dat betreft zijn veeartsen daar iets anders in, met onze kat blijven we aardig lang doorsukkelen. Ga ze zo maar bellen..

Dank voor jullie steun lieve dames.

@Cindy1977 is toch super goed dat je dochter zo lang aan tafel blijft zitten (überhaupt!). En als ze dan te moe is om wat te pakken is dat niet gek, (en dan vraagt ze het nog netjes). Je schoonzus komt er vanzelf wel op terug als ze zelf kids heeft haha ;).

15. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Lenaroos komende week heb ik met vriendinnen afgesproken en huren dan ook een babywatcher:)

Hier eerst 2 kg afgevallen maar nu al 3kg in de plus... Dat zou 5kg zijn maar dat klopt niet helemaal denk ik.. Ook gewogen op 3 verschillende weegschalen, ik hou die van de vk maar aan! Eet ook niks geks, ik ontbijt nu terwijl ik dat voorheen vaak vergat oeps!

Vakantie zit er bijna op en eerlijk gezegd verlang ik ernaar om morgenavond weer naar huis te vliegen. M'n eigen bed en volkorenbrood met een plak kaas! Slaap hier onwijs slecht en moet er 5x per nacht uit om te plassen, ook geen tijd voor dromen dus. Ik slaap overdag in de hangmat aan de zee, volgens manlief snurk ik en moet iedereen lachen. Jammer dan!!

Maandag ga ik voor het eerst sinds 4 weken weer aan het werk ivm ziek zijn en vakantie. Ben onwijs benieuwd hoe dat zal gaan en zie er wel een beetje tegenop.

Maar genoeg geklaag want ik geniet ondertussen wel van het idee dat ik echt zwanger ben en niet mee zo ziek:) daarnaast prachtig uitzicht en weer hier dus nog lekker even dobberen vandaag en morgen. Hoewel ik zo minmogelijk in de zon kom en veel smeer lijk ik toch een plekje te hebben gekregen op mijn wang (zwangerschaps masker).

Nog 5 nachtjes en dan weten we of we blauw of roze gaan vertegenwoordigen :rolleyes:. Spannend!!

Christiana, Appelmoess, nijntje90 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Regenboogjee

Regenboogjee Actief lid

1 mei 2016
    424
    646
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik was al 6kg aangekomen! :eek::eek:
    (wel met all inclusief vakantie inbegrepen :roflmao:)
    Maar nu door buikgriep 4kg eraf :eek:.. Vind ik niet zo heel erg hihi..

Christiana, nijntje90 en Manna vinden dit leuk.
  17. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    Ik ben in de eerste 2/3 weken na de positieve test al 5 kilo aangekomen. Kon wel janken. Gelukkig ging het daarna minder snel en zit ik nu met 17 weken op +7,5. Nog steeds veel natuurlijk, zeker omdat m’n startgewicht ook al te hoog was, dus probeer er wel op te letten en niet élke dag toe te geven aan m’n cravings. Gelukkig weet ik uit ervaring dat ik de kilo’s er ook weer afkrijg, het kost alleen veel tijd.

Bij de eerste ook 30+ kilo aangekomen en na de bevalling viel ik ongeveer 15 kilo af. Door de BV en hormonen bleven de overige 15 kilo hardnekkig plakken, wat ik ook deed. Toen de oudste ongeveer een had was begon ik de rest pas af te vallen, dus heb goede hoop :)

Waar was de drama op het forum dan? Lees eigenlijk alleen dit topic, maar nu ben ik nieuwsgierig Haha #ramptoerist

Appelmoess, Vally85 en Regenboogjee vinden dit leuk.
  18. Regenboogjee

Regenboogjee Actief lid

1 mei 2016
    424
    646
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik had dat ook! En hoorde juist iedereen dat je zo afvalt als je borstvoeding zou geven... Nou ik kreeg er alleen maar honger van! Rest vd 12 kg zijn er na stoppen met bv pas afgegaan..

19. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Voor veel vrouwen is dat een fabel. Maar er zijn wel dames die er door afvallen. Helaas val ik onder de eerste groep

Regenboogjee vindt dit leuk.
  20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @sannez kan je geen 2e handse wagen kopen?

@Nelllie ik kwam bij de andere zwangerschap ook megaveel en snel aan.

@Maps och wat een nare droom zeg!

Deel Deze Pagina