Haha, nou ben heel benieuwd of het idd een jongentje is! Maandag een ik ook heel aandachtig naar het scherm gekeken maar ik zag echt helemaal niks jammergenoeg. Wel ga ik vandaag bellen om een echo te plannen Ben heel benieuwd was het is!
Hier doen ze vanaf 14 weken geslachtsecho zelf laat ik hem met 16 weken doen. Maar met de termijnecho heeft ze ook van onder gekeken en zag je 2 streepjes die zo stonden: \/. Je zou bijna denken een meisje haha maar ik wacht geduldig af!
Volgens mij moet je bij een meisje 3 spreepjes zien Maar het is idd nog even afwachten. Wachten duurt lang Gelukkig hoef ik morgen nog maar 2 weken te wachten. Gaat mezelf een hoop rust opleveren haha. Zoooo ben vannacht zo geschrokken dat ik gewoon moest huilen De pieper van mijn vriend ging af, denk dat heel het complex het gehoord heeft.. Pfff
Als de streepjes zo staan zou het (als het de nub is) juist een jongetje moeten zijn! Bij een meisje zie je, bij een later termijn, inderdaad 3 kleine streepjes.
♡UITGEREKEND 1 feb t/m 15 feb 2019♡ 31 januari (5) ♡ Bella28 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Pitaa91 - 3e kindje - 26 jaar ♡ Nijntje90 - 2e kindje - 27 jaar ♡ Krijgertje - 2e kindje - 26 jaar ♡ Mimi91 - 1e kindje - 27 jaar 1 februari (1) ♡ Morgenzon- 7e kindje - 30 jaar 2 februari (1) ♡ Bloemetje376 - 1e kindje - 26 jaar 3 februari (1) ♡ TigerAngel7 - 2e kindje - 27 jaar 4 februari (1) ♡ Meisje93 - 2e kindje - 24 jaar 5 februari (1) ♡ Saarrr1988 - 1e kindje - 30 jaar 6 februari (2) ♡ Cindy - 3e kindje - 40 jaar ♡ maps - 2e kindje - 34 jaar 7 februari (1) ♡ appelmoess - 3e kindje - 32 jaar 8 februari (1) ♡ MamavanHayden - 2e kindje - 29 jaar 9 februari (4) ♡ sannez - 3e kindje - 35 jaar ♡ CaDi - 1e kindje - 28 jaar ♡ Christiana - 2e kindje - 30 jaar ♡ Manna - 2e kindje - 30 jaar 10 februari (2) ♡ Lenaroos - 3e kindje - 32 jaar ♡ YellowEyes - 1e kindje - 21 jaar 11 februari (4) ♡ Kippetje88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Ank88 - 4e kindje - 29 jaar ♡ Pln - 1e kindje - 26 jaar ♡ moonchild - 3e kindje - 33 jaar 12 februari (1) ♡ Eslief - 2e kindje - 32 jaar 13 februari (2) ♡ Vally85 - 1e kindje - 32 jaar ♡ Nelllie - 2e kindje - 31 jaar 14 februari (2) ♡ Eveliennn89 - 2e kindje - 28 jaar ♡ Semmie87 - 2e kindje - ? jaar 15 februari (1) ♡ Regenboogjee - 3e kindje - 28 jaar -------------------------------------------------- Totaal - 30 -------------------------------------------------- jongen (1) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (25) -------------------------------------------------- ☆ Kimm24, Sylvie866, Mommy90, Dexendon, Pandabeer87, Mammielove, lidu1, zoef, babywens93, lievemandie, jolicoeur, fluitekruidje, Ila☆ -------------------------------------------------- Afspraken: Augustus 2 augustus - Eveliennn89 - echo 15.00u 7 augustus - Saarrr1988 - centering pregnancy 7 augustus - bloemetje376 - controle vk 7 Augustus - Kippetje88 - extra echo 12.15u 11 augustus - Pitaa91 - controle vk 11 augustus - CaDi - geslachtsbepaling 13 augustus - moonchild - controle vk 14 augustus - Cindy1977 - controle 9.00u 16 augustus - Pitaa91 - pretecho 16 augustus - Pln - controle (hartje luisteren) 16 augustus - Bloemetje376 - geslachtsbepaling 17 augustus - MamavanHayden - geslachtsbepaling 18 augustus - Appelmoess - geslachtsbepaling 10.15u 21 augustus - Mimi91 - geslachtsbepaling 19.30u 21 augustus - geslachtsbepalinf- moonchild 19:30 22 augustus - Nelllie - echo 16.15u 22 augustus - Tigerangel7 - Geslachtsbepaling 19:00u 23 augustus - Regenboogjee - 20 weken echo (1/3 bij 13 weken) 28 augustus - MamavanHayden - Gyn ♡je luisteren 29 augustus - YellowEyes - geslachtsbepaling 18:45u 29 augustus - Meisje93 - controle vk September 4 september - Regenboogjee - Co gesprek bij vpk 5 september- moonchild - controle vk 6 september - Mimi91 - 20 weken echo (SEO) 19:30u 24 september - TigerAngel7 - 20 weken echo zkh 8:00u 24 september - MamavanHayden - 20 weken echo
Succes vanmiddag @Eveliennn89 ! Net de geslachtsbepalende echo ingepland op 21 augustus. Ze zijn daarna op vakantie en de man zei het duidelijk te kunnen zien al. De kinderen willen ook zo graag een keer mee met een echo en dit leek mij wel zo bijzonder met elkaar.
De nub is van zijaanzicht en wat ik zag was van onder dus volgens de vk niet te vergelijken met de nub..
@Eveliennn89 veel plezier & succes straks. leuk idee om de kids mee te nemen! @Pln hoe voel jij je nu?
Ellendig.. Gisteravond 1 uurtje een opleving en niet meer gespuugd. Vanmorgen voelde ik me goed tot ik uit bed stapte en enorm gal braakte. Net wat kleins gegeten en dat blijft nu vervelen.. Huisarts gebeld dat ik toch weer emesafene of primperan wil proberen. Dan maar suf. Ik doe nu ook helemaal niets.. Hoe is het nu bij jou?
Vervelend zeg! Groot gelijk. Met welke start je nu? Gaat op en af. Merk dat het eten/drinken wat beter gaat. Na het eten/drinken wel weer misselijk maar ik hou het binnen. braken is nu 1-2x per dag. Dat is wel erg prettig.
Al voor de 10e keer op de wc in de afgelopen 2 uur. Hopelijk zo over, Hayden wilt zo graag samen even gaan fietsen. Blehggg
Totaal off-topic, maar @Appelmoess, steeds als ik jouw posts zie krijg ik zin in appelmoes . Heb het nu niet in huis, zou bijna man naar de supermarkt sturen!
En dan met die hitte er ook bij . Succes! Ik doe een 14 weken dansje en heb iets gedaan waar ik best op tegen ben.......... ik heb een doppler gekocht. Super leuk! Lekker eens in de twee weken even luisteren
Dat zijn de leuke dansjes! 14 weken alweer. Eens in de 2 weken? Ik zou er heel de dag mee gaan zitten vrees ik hahaha
Haha ik moet me ook inhouden hoor! Maar omdat collega’s soms al even willen spieken met de echo probeer ik het allemaal een beetje te beperken.
Ja hier waren ze helemaal ANTI met zo’n echo apparaat thuis, mennnn ze gingen LOSSS. Ben er maar snel over opgehouden. We hebben nu een baby met trisomie 18 liggen, palliatief beleid en maar w88 tot hij doodgaat. Wat een lijden... Ik kan het amper loslaten.
heh gets wat vervelend. @Mimi91 14 weekjes alweer. leuk! Ik ga er zelf geen aanschaffen. Veel te bang om in de stress te raken. @Cindy1977 och jeetje. Dat zou ik ook niet kunnen.
@MamavanHayden ooh nee, niet fijn sterkte! @Meisje93 ze willen me niks geven, doorgestuurd naar de gynaecoloog.. Morgenochtend afspraak. Hoef voorlopig niet te werken, moet eerst aan mezelf denken..