@Meisje93 echt vervelend hoor! Idd ijzer eerst eens kijken. Daarna wellicht bloeddruk? Bij de vorige was ik snel duizelig, niet zo eng als dat flauw vallen van jou. Maar ooknwel gevaarlijk gezien ik dus ook een keer van boven naar benden Vd trap ben gevallen. Ook nooit achtergekomen. Had zelf echt het idee dat mijn bloeddruk erg schommelde
Ja vooral je ijzervoorraad ook. Bij mij is ijzer altijd goed, maar voorraad dus niet. Bij vorige zwangerschappen kwam het later nu had ik het al vanaf het begin. Ondanks dat val ik nog steeds regelmatig weg, maar vooral als ik het dus benauwd heb en niet kan zitten. In de tram, op straat, in restaurant alles al gehad . Mensen om je heen schrikken vaak heel erg, ik raak er inmiddels aan gewend. Gelukkig heb ik het alleen als ik zwanger ben.
verwacht niet dat die heel laag is. Aangezien ik al elke dag 100% ADH ijzer slik. oei dat is ook wel gevaarlijk ja. Lig nu ook weer op de bank. Erg duizelig en ontzettend moe. dat is ferritine toch? oei wat vervelend zeg dat je zovaak wegvalt! Maar geen duidelijke oorzaak bij je gevonden dus.
@Meisje93 ja ferretine idd! En nee geen echte oorzaak, behalve dat ze denken dat het combi van laag ijzer en lage bloeddruk is die ineens nog verder naar beneden klapt. Mijn vader heeft het ook trouwens, en die is natuurlijk niet zwanger. Nu niet meer zo vaak maar vroeger wel, ook nooit een oorzaak gevonden behalve warmte/benauwdheid. Grappig trouwens ik bedenk me nu dat wij allebei wel van sauna houden, als het ergens warm en benauwd is haha!
die is ooit in het verleden bij mij ook laag geweest. Voelde me toen echt beroerd. Echt vervelend voor je zeg! Voel je het wel aankomen? Haha dat jullie dan wel weer van een sauna houden.
@Meisje93 haha ja dat is wel grappig dat bedenk ik me nu ook. En ja voel het altijd wel net op tijd genoeg aankomen om te gaan liggen. Nog nooit met m’n hoofd tegen de grond geklapt gelukkig. Hoop dat ze bij jou iets kunnen vinden!
Morgen gaat hier het normale leven weer beginnen, vl weer werken, sporten, brandweermannen. Hayden weer lekker hele dagen naar school. En ik? Ja wat zal ik eens gaan doen. Morgen beginnen hier met een grote schoonmaak denk ik. Ergens ook wel weer fijn dat het allemaal weer op gang komt. Licht teleurgesteld vandaag. Was even naar de Action en er zijn nog geen kerst spullen.. Valt me tegen.
Hier gaat ook weer het normale leven beginnen. Na 2 weken ziek en 2 weken vakantie voor het eerst weer werken. En we werken met maarliefst 22 NIEUWE leerlingen dus komende 4 tot 6 weken kom je hoe dan ook helemaal uitgeteld thuis! Kerst mijn hemel daar hou ik me nog niet mee bezig hoor. Eerst onze verjaardagen nog. Maaarehh ik kijk er wel naar uit want dat betekend dat ik bijna met verlof mag!!! 28 december om precies te zijn, weten jullie al wanneer jullie met verlof gaan?
Nog 130 dagen tot kerst las ik laatst ergens! XD De dag na kerst is mijn 1e verlof dag, ik neem 6 wkn van te voren, 4 ga ik totaal niet halen zonder ziek te zijn. Spannende F1 weer zeg! Stel je voor dat Max over 2 jaar in een Mercedes rond sjeest, is hij helemaal goed! Wel jammer die placenta aan de voorkant zeg, ik voel soms wat schuiven aan de binnenkant, maar goed voel ik het nog niet. Piepje jaloers op jullie hoor!
Jaaa hij heeft zo veel talent en karakter. Nu nog een wagen die hem niet laat zitten en we hebben een F1 wereldkampioen in handen. Mijn placenta zit wel achter, maar moet zeggen voel haar echt niet goed hoor. Maakt me wel onzeker. Als ik op mijn rug lig merk ik wel dat ze aan de linkerkant van mijn lichaam ligt alleen dan lijkt het weer zo leeg van binnen. Blij dat ik volgende week even naar haar hartje mag luisteren.
Ik heb ook een links ligger, ik had eerst gestrest op zitten zoeken of dat normaal was van de week XD Leuk hartje luisteren!
Op neurologie is de zorg ook te zwaar met 4 weken van te voren dus ook ik ga 6 weken van tevoren met verlof. Ja zou gaaf zijn als max zo'n goede auto zou hebben! Maar hij stond weer op 't podium eindelijk Ik voel hem/haar nog niet.. Eerst dacht ik wat te voelen maar nu niet meer. Is voor mij natuurlijk ook pas de eerste keer. Geen idee eigenlijk waar de placenta ligt..
Jaaa f1 fan hier hoor, fijne race weer!! @Pln wat voor werk doe je?? Ik heb nog een weekje en dan begint het nieuwe schooljaar weer.. ergens ook wel zin in, beetje ritme weer
oh gelukkig maar! dat lijkt me zo akelig! @MamavanHayden weer heerlijk in het ritme komen! Haha wat moet je nu al met kerst spullen?
Weer een meisje.. yeey! Wat leuk! Wat wordt de eindstand?? Ik heb de 20-weken echo op 25 september. En 29 oktober de suikertest. En eind november moet ik me laten vaccineren (kinkhoest).
Mijn verlof gaat 17 december in, kan niet wachten! De placenta zit bij mij achter de baby en ik voel hem al steeds vaker. Echt heel gezellig Mijn zwangerschapsboekje is heel saai, gewoon blauw. Vanuit de verloskundige wordt je door verwezen naar een echopraktijk en daar krijg je een echoboekje met kortingscodes en plek om de echo’s in te plakken.
Hierbij nog de foto's... Wel inzoomen denk ik haha Zien jullie de streepjes? (ik zie dat de foto niet super scherp is)