Ja is ook de gene die gezegd heeft dat het een meisje word.. Maar volgens mij heeft hij niet meer dat gebeuren met een gratis kinderkamer Heb net mijn echo nog maar eens staan bekijken, aangezien ik geen pottyshot echo heb en hij wel zei dat het een meisje is. Maar snap nu eindelijk waarom en zag ook wel lipjes. Maakte me ook weer wat rustiger
Mag ik die van jou es zien @MamavanHayden ? Jaaa donderdag! Heb het wel wat los kunnen laten gelukkig.. al zou t wel shock zijn als t opeens jongen blijkt te zijn maar ga ik niet vanuit
20 wkn echo kan van alles mee zijn, maar na de nipt ben ik een stuk geruster. Ook hebben ze al gekeken naar de 2 hersen helftjes, blaas, maag, ruggetje, wat dingen opgemeten, etc. Totale rust voor die echo hier Laatst op het werk wel een afbreking, maar dat hadden ze ook kunnen zien bij de nipt als ze die gedaan hadden.
Wat ongelooflijk vreselijk zeg. Idd niet echt het bericht waarop je hoopt... Ik zal vanavond eens aan mijn man vragen of hij weet wat voor een afspraak we hebben.
Als Jan het zegt... Heb ik Ochten gewoond en hij is daar de man waar je moet wezen. Mensen komen van ver, dus je hebt zeker weten een meisje.
dat schiet al op! haha ja dat geloof ik graag. Maar we gaan gewoon uit van een meisje hoor. fijn dat je die rust hebt! lijkt me echt vreselijk om dat te moeten doen. Weet niet of ik het zou kunnen.
@Vally85 ik laat het op me afkomen. Als ze je niet meer nodig hebben kan je ook gaan! @20 weken echi hier over 2 weken. Vind het spannend maar gezonde spanning.
Net controle gehad bij de verloskundige, het was allemaal goed! Toch weer een opluchting Morgen de geslachtsecho.. spannend! Alleen weten wij het pas vrijdag, wat heb ik daar spijt van
Spannend @Pln! 20-wekenecho duurt hier ook nog een maand, wel benieuwd naar echo overmorgen omdat daar ook al wel veel op te zien gaat zijn
Ja klopt. Ik hoorde zijn naam 8 jaar geleden ook al maar toen was de drang om het geslacht te weten niet zo groot. Gelukkig wonen we ook dichtbij. Maar idd hij heeft 't eigenlijk altijd goed. Hij was er zelf gelukkig erg overtuigd van haha
Dat is toevallig. Wel fijn dat hij zo zeker er van is. Ik ben blij dat onze foto zo belachelijk duidelijk is (bedankt baby) anders zou ik blijven twijfelen.
20 weken echo duurt bij mij ook nog even, dus nog niet echt mee bezig. Bij mijn dochtertje was ik de dagen ervoor wel wat zenuwachtig en de dag zelf ook. Is toch een spannende echo
Wat een drukte afgelopen dagen hier! @Pln je houdt ons lang in spanning zeg! Roffel de roffel... het wordt een.....