Dat scheelt dan weer, misschien ziek aan het worden? En als je het echt niet vertrouwd zou ik gewoon weer bellen
@nijntje90 wat leuk dat je moeder bij de bevalling is! Lijkt me heel bijzonder. @Kiekieboe fijn dat alles goed was! Geen idee wat de normale richtlijnen zijn. Een controle heb je wel eerder zeker? @TigerAngel7 knap hoor! Alleen maar lekker als ze uit de luiers zijn. Hier is E. helaas alle interesse kwijt in het zindelijk worden. @Cindy1977 begin je al zenuwachtig te worden?
Nog niet zenuwachtig...alleen die ruggenprik kijk ik niet naar uit XD Gelukkig om 7:15 binnen zijn morgenochtend, dan krijg ik ook amper de tijd om te stressen. Ik wil nu nog veel dingen doen, want ik kan straks weer veel niet. Net in de douche grote schoonmaak op mezelf gehouden, van scrubben tot masker etc De laatste dingen wassen en strijken, alles klaar zetten...oppassen dat de champagne niet bevriest in de garage XD @Kiekieboe ... fijn dat het ctg goed was, lucht wel lekker op hè. En vanaf 37 wkn is het elke week naar de verlos of gyn toch? Neem aan dat je niet met 40 wkn pas weer een afspraak hebt?
@Cindy1977 @Meisje93 volgens de richtlijnen van dit ziekenhuis idd elke week op controle, vanaf 37 weken. Maar mijn volgende afspraak is pas 11 februari. Dan ben ik 39+5. Dat kan toch niet? Ik heb echt 5 keer gezegd: volgens mij klopt t niet, ik zou graag nog een controle willen voor die afspraak van 11 februari. Maar ze wist t zo goed, ze heeft me op 11 februari gezet en niet eerder. Tijdens de ctg zei ik dat ik nog niet getest ben op streptokokken. Keek ze me vreemd aan. Ja waarom ben je nog niet getest? Ja weet ik veel! Jullie moeten t hier beter weten als ik, moet je mij niet vragen. Ik bedoel, als ik niets had gezegd, zouden ze t gewoon vergeten zijn? Ik vind dit echt raar!
Hier gaat mijn moeder oppassen als het zo ver is. Deze keer wel duidelijk maken dat we willen dat het nog eventjes stil gehouden wordt, want vorige keer was heel de familie op de hoogte. Maar wat een gedoe met schoonmoeders soms ook, jullie kindje, jullie keuzes... Op zo’n momenten mis ik het echt niet dat ik geen schoonmoeder heb, ook al vind ik het wel erg voor men vriend omdat hij daardoor geen makkelijke jeugd heeft gehad. @Kiekieboe fijn dat ctg goed was. Wel vervelend dat gyn moeilijk doet en 3 weken is wel ineens lang met deze termijn. Hier is het vanaf 35 weken tweewekelijks en vanaf 39 weken wekelijks controle... @Cindy1977 kort daar echt af nu! Geniet nog van de laatste momentjes met je bolle buik Hier kregen we daarstraks de mogelijkheid om goedkoop een pretecho te laten maken. Omdat we van zoontje heel wat mooie beelden hebben en deze keer gewoon nog geen één fatsoenlijke echo dit toch maar gedaan en weer helemaal verliefd op ons dikkopje
@Cindy1977 lijkt me ook echt niet fijn zo'n ruggenprik. Haha helemaal fris en fruitig! @Kiekieboe hmm wat raar. Zou dan toch nog eens bellen. Streptokokken is geen standaard controle toch? Mooie echo's! @Eveliennn89
@Meisje93 hier is t wel standaard. Bij de 1ste ook gehad. Ik ga morgen bellen ja. Dan is er een andere gyn want ik vind dit heel vreemd..
Hier streptokokken ook standaard... Vorige week op controle geweest (36 weken). Normaal was het binnen 2 weken nog eens controle, maar de gyn is in verlof. Hij zei dat ik dan maar binnen 3 weken moest teruggaan. Dus hier ook pas aan 39 weken terug controle.
In België is streptokokken wel standaard, wordt eig tijd dat ze dat hier ook eens gaan doen. Maar ik dacht eig dat ze dat ergens rond de 25 wkn of zo deden? Nou wat weinig afspraken hebben jullie zeg, @Maze1 ook al. Ik zit er echt 2/3 keer per week en volgens mij vorige keer op het einde ook iedere week vanaf week 37. Geeft je wel zo’n veilig gevoel toch? Ik geniet idd nog super van die buik! Ik ben bijna blij dat die striemen zo zeer doen, want nu kan ik er iets makkelijker afscheid van nemen. Wat cute @Eveliennn89! Dat toetje!
Heel veel succes, plezier , champagne en geweldige momenten morgen @Cindy1977 !!! Wauw, zo bijzonder dat je de uren nu af kunt tellen. ❤
Ik vind het zelfs spannend @Cindy1977 heel veel succes en plezier morgen. Weer zo'n speciaal moment! Hier overigens vanaf week 37 weken elke week controle, was bij de eerste ook zonder indicatie.... Op zich vindt ik dat wel fijn, even een korte check van alles
@Cindy1977 ja ik vind het ook weinig! Had dit ook niet helemaal verwacht. En ook ik moet de steptokoken nog doen met 39.2. @schoonouders hier ook geen problemen mee die wonen in lebanon en ik kan niet eens met hun praten haha! Mijn ouders heb ik een super band mee, maar ik weet niet zo goed wanneer ik ze ga bellen. Hun verwachten dat ik ze bel zodra er iets gaat gebeuren. Ik wacht liever tot ik klaar ben. Ik zie wel hoe het gaat! Ik wil niet wachten tot 9feb!!!!!!!!!!! En al helemaal niet nog langer.
Wat een verschil weer tussen BE en NL zeg. Hier trouwens ook wekelijks. En dan vanaf 40wk. om de dag ong. Zo man & dochter heerlijk de sneeuw in! Kind helemaal gelukkig. ♥
O wat genieten dit weer!! Net lekker de poort uit het natuurgebied ingelopen met zoon en hondje heerlijk!! Man is pas laat thuis dus ff doorpezen, blij als ik om 19.30 op de bank lig. Ben moe en heb harde buiken. Please zet door vanavond!!! @Cindy1977 spannend!!! Leuk man je kunt morgen lekker knuffelen ♡♡♡ heel veel succes en geniet van je beebje en gezin!! O zal eens kijken bij het uwv wat ze daar zeggen. Dankje dames. En nog een huge buikfoto en sneeuwfoto
@Cindy1977 zo enorm spannend! Ik ben gewoon nu al enthousiast, ben zo benieuwd! Nog even en je hebt jouw dochter gewoon al in de armen, zo gaaf! @Eveliennn89 prachtige echo's! Deze dag ging gelukkig snel voorbij. Komende dagen ook wat meer op de planning staan, dus denk (en hoop) dat het vanaf nu wat sneller zal gaan allemaal.
Ja inderdaad zoals Cindy zegt hier is streptokokken standaard.. Bij mij is het ook wel pas rond 35 weken getest want bij zoontje waren ze te laat met testen. Controles zijn daar dan wel veel beter geregeld want als we hier over tijd gaan dan is het bij mijn gynaecoloog ook pas na 1 week terug controle en dan ineens afspreken om in te leiden als dat nog niet gepland staat... @YellowEyes fijn dat je wat meer je bezigheid hebt! @Christiana ellendig dat ze maar blijven komen zonder door te zetten, ik hoop mee dat het dat deze keer wel doet.. Ziet er daar gezellig uit en mooi buikje!
Ik wens je ook alvast veel succes @Cindy1977 ! Bang dat ik het morgen vergeet haha. Geniet van jullie ontmoeting morgen!
@Meisje93 bij de 1e was ze er per toeval bij was niet de bedoeling en nu heb ik haar echt gevraagd vond het een fijn gevoel als mijn ouders in het ziekenhuis waren als de kleine geboren werd. Nu ligt het eraan wanneer ze zich aandient anders wil ik mn vader ook weer graag in het ziekenhuis. Wel op de gang met bevallen natuurlijk hahaha