Hè @Pln wat vervelend van die zieke grootouders, sterkte er mee en hopelijk gaat het snel weer een piepje beter met hun. Nu lekker trippen op de PCM Ik dacht net dat mijn water brak....bleek Teckel lekker op mijn schoot te zitten urineren XD Die merkt denk ik ook dat ik onrustiger ben. Dagggg vruchtwater droom XD Nog ff slapen en dan hup hup, baby halen
Mijn perineum doet zeer...Echt waarom dan? ohhh laat het een teken zijn hahaha 'zusje' waar blijf je nou??
@Cindy1977 sterkte, maar vooral ook veel plezier vandaag! You can do it!!!! Voor de rest: ik zag dit plaatje net en moest zo lachen. Waggelen als een pinguïn is echt een eitje nu! Ideaal dus met sneeuw buiten
Dat is helemaal irri. Als je dag zo vroeg begint. Bij de eerste had ik dat ook heel erg. Nu kan ik wel weer vrij snel in slaap vallen. Even rustig wat eten en dan weer tukken. Heb je er vaak last van?
Goedemorgen @Kiekieboe @Meisje93 Hier ook wakker na toiletbezoekjes meestal ben ik dan na toch wel ruim een uur wakker voordat ik de slaap weer kan vatten.. Meestal ben ik dan ineens weer vertrokken als manlief weggaat want die ben ik dan ineens kwijt haha
Ooooh @Cindy1977 word over een aantal uur gewoon opnieuw moeder Zo benieuwd naar haar naam, gewicht en hoe het gaat met jullie. Zet hem op
Haha! Hier blijf ik dan meestal wakker tot de wekker van mijn man. Die is er net uit, dus ga weer nieuwe poging doen. Mijn wekker staat aan om 7.30 Succes zo! @Cindy1977 Denk aan je.
Je bedoelt gewicht en lengte denk ik?! 2705 gram en 49 cm. Succes straks @Cindy1977, lekker je meid in ontvangst nemen! @Pln, beterschap voor je oma!
Spannend @Cindy1977 toitoi! Hier een ruknacht, voor 4 uur was ik en beebje heel onrustig en toen ik eindelijk sliep stond kleuter ziek naast mijn bed. Dus bij ons gelegd maar die wou een filmpje en eten om 4 uur. Dikke discussie snachts, chagrijnige man erna. Tussen 6 en 7 nog een beetje geslapen. Zal gezellig zijn vanmiddag als kleuter uit school is. Ik ga dadelijk zelf denk ik nog maar ff liggen... Hier is het in slaap vallen heel verschillend.
Ben gewoon een beetje zenuwachtig voor Cindy Gekke hormonen ook! Vannacht weer eens heerlijk verschikkelijk gedroomd Om kwart over 3 wakker. Kon aan niets anders denken dan die droom.viel rond 4e weer in slaap. 15 min later riep Hayden.. Mama ik heb een nachtmerrie Familie trekje denk ik Nu zo de deur al uit om naar school te gaan lopen, durf het fietsen echt niet aan.. Maar is bijna 3 kwartier heen, en dan nog terug natuurlijk.. Om vervolgens 2 uur later het riedeltje te herhalen.. Fml
Spannend! @Cindy1977 zou al in het ziekenhuis moeten zijn Hier ook een slechte nacht, denk dat zoontje elk uur van zich heeft laten horen ook al sliep hij wel ineens terug verder. Om 5u dan toch maar eens gaan kijken maar dan achteraf zelf niet meer kunnen slapen... @Meisje93 jij ook veel succes bij de huisarts! Hopelijk kan hij strippen en heeft het effect.
@Cindy1977 heeeeel veeel succes en power toegewenst! Geniet van de fijne momenten met je nieuwe meisje. ♡♡ Hier al een paar nachten goed geslapen.. wat een mens al wel niet goed doet. @Pln beterschap voor je oma! Hier ook nu elke week een controle afspraak bij de vk. Idd 3 weken is wel lang wachten ja. Googmorning trouwens
Klopt @CaDi thnx! Zal ze eraan toevoegen. @Christiana heh geen fijne nacht dus. Hopelijk kan je straks nog even slapen. @MamavanHayden pfoe lange rit om te lopen dan zeg. Moet je door wijken heen fietsen? Of ook op grote wegen? Die zijn vaak wel gestrooid. @Eveliennn89 thnx. Begin nu best wel zenuwachtig te worden. Hoop zo dat ik al wat ontsluiting heb. Heb om 9.40 afspraak. Maar ben ertussen geplaatst, dus kan nog wel eens uit gaan lopen.
Zou de baby van cindy er al zijn? Toch spannend vind ik haha @Meisje93 ik ben benieuwd! Hopelijk kunnen ze strippen. @MamavanHayden kijk lopend ook maar uit! Woont er geen kindje in de buurt waarvan de moeder een auto heeft en hayden mee kan nemen voor een keer? Hier is manlief zoon gelukkig wegbrengen. Heb een schijthekel aan die sneeuw 10.45 controle. Ga vragen of ze wilt kijken of ze kan strippen. Ben er wel klaar mee