Spannend! @Appelmoess lig eigenlijk veel te weinig in bad. Maar was wel even lekker. Ja ik ook! Hoop dat het vannacht gaat beginnen. Heb ik sowieso mijn eigen huisarts bij de bevalling. Fijn dat alles goed was bij de controle. Oh top! Misschien door de zenuwen? Dat jr bloeddruk wat hoger was?
Zou heel goed kunnen hoor, dat het door spanning oid komt! Ben allang blij dat m'n bloeddruk weer normaal is.
@YellowEyes fijn dat je bloeddruk onder controle is nu. Kan idd door spanning komen of stress. Heb ik ook zo vaak. Ik heb een meter thuis en check elke dag mn bloeddruk. En soms.. ja dan is ie te hoog. Ik kom straks even spieken voor de uitslag. Hoop dat die ook goed zijn.
De bloed en urine uitslag was prima, niks geks uit gekomen. Kreeg net ook nog een echo om te controleren op groei en vruchtwater. Vruchtwater was helemaal prima, de uitkomst van de echo qua groei bespreken ze zodadelijk met ons. Zag wel dat ze qua metingen rond de 35 weken uitkwamen, maar zal zo wel horen hoe en wat.
@Cindy1977. Wow, wat super dat het goed gegaan is! Mooie meid hebben jullie erbij! En wat een relatief kleine meid. Fijn dat ze het zo goed door. Geniet van de kraamtijd! @TigerAngel7. Ohw spannend! Maar echt balen dat je vrijdag niet terecht kan... Dus geen ballonnetje gekregen dus? @Nellie en @Appelmoess. Hoop dat het geen koortslip is geworden! @Nellie. Herken het probleem, loop hier ook hopeloos achter met foto’s. Vooral in zwangerschapsverlof had ik daar dan geen zin in om te sorteren… @Appelmoess. Oh wat vervelend voor je zoontje, hoop dat hij er vandaag niet al te veel last van heeft gehad! Hoe was de controle? @Pln. Ik sta onder aan de lijst, maar daar zullen jullie niet veel aan hebben… Fijn dat de medicijnen nog iets helpen tegen misselijkheid en maagzuur. @Christiana. We gaan voor je duimen! @Meisje93. Heel vervelend die misselijkheid, heb je het nu de hele dag door? Wat knap dat je vorige x door bent gegaan voor thuisbevalling! Had je weer een nieuwe prop aangemaakt? Nu hopen dat hij echt wegblijft! Hier ook voor de laatste x in bad geweest, heerlijk! @Regenboogjee. Gefeliciteerd met je zoontje! Spannend twee kids zo dicht op elkaar! @kiekeboe. Slim om het op te vangen en het te laten controleren. Heb je in ieder geval zekerheid! @YellowEyes. Ga hopen dat je geen HELLP hebt! En idd beter te veel dan te weinig laten controleren. Fijn dat ze het ook zo grondig doen! Kleinste loopt hier meer dan twee weken achter, dus hoop dat alles goed is qua groei! Fijn dat iedereen boven de 37 weken zit (behalve ikke dan ), laat de babies maar komen! Wens iedereen heel veel succes met het #slapen en met de #pijntjes te dealen! #tijgervel. Stond vandaag voor een lage spiegel dus zag ook het onderste gedeelte van mn buik. Had ik beter niet kunnen doen haha. Gelukkig woon ik niet in Afrika, anders zou ik moeten uitkijken voor jagers! #zwangerschapstreep. Check! Kan alleen de streep naar boven zien, heel apart want dacht dat er alleen een streep naar beneden te zien zou moeten zijn….
Heb vannacht heerlijk geslapen!! Helaas nu wel weer meer moe dan eerst, dus toch teken dat ik te vermoeid ben en slaap tekort heb. Kreeg een prik in bovenbeen met daarin een combinatie van pijnstiller en slaapmiddel. Na 15 ging het al werken en voelde me heerlijk stoned haha. Nou ja, geen idee hoe dat voelt, maar voelde wel alsof ik zwaar verdoofd was door alcohol oid waarin het draaide, zonder er een rot gevoel bij te hebben. Alleen om 2 uur en 5 uur wakker geworden waarin ik moest plassen. Om vijf uur voor het eerst last van jeuk gehad, maar na insmeren, sliep ik na 20 minuten weer door. Kan het iedereen aanbevelen! Net zoals gisteraaf wilde ctg weer niet. Links was dwars aan het doen en heel actief. Gisteren 50 minuten aan ctg gehangen en vanochtend 1,5 uur. Niet fijn als je wilt krabben van de jeuk.... Gelukkig was rechts wel goed meetbaar (de baby die ik vaak niet goed kan voelen). Om 11.00 mocht ik naar huis. Tijdens overleg besproken dat zondag gewoon prima is en daar kan ik me prima in vinden. Nu zaterdag extra ctg en zondag dus primen (anders maandag inleiden als ik al te veel ontsluiting heb). Verwacht niet dat de cholestase in die dagen gevaarlijk hoog wordt. Heb laat van me laten horen vandaag. Helaas heeft m'n vader me afgewisseld in het zk. Hij blijkt ernstige longontsteking te hebben en moet een week in zk verblijven. Wel fijn dat we dan in hetzelfde zk liggen, maar zorgde toch wel even voor stressmomentje om te horen dat je vader naar SEH moest. Hopelijk mag ik hem zaterdag bezoeken en is het geen besmettelijke variant.
Fijn dat alles er goed uit zag! Hoe voel je je nu? Nog steeds zo'n pijn? @Chezzy yup, ben al vanaf de positieve test misselijk. Gelukkig met +/- 30 weken gestopt met overgeven. Op een paar sporadische keren na dan. Nee eerste keer dat ik de slijmprop verlies. Fijn dat je heerlijk geslapen hebt! Echt top. Echt aftellen nu voor je! Oei, veel beterschap voor je vader! Hopelijk knapt hij snel weer op.
@YellowEyes fijn dat de uitslagen goed zijn. Al uitslag van de metingen gekregen? @Chezzy oh fijn dat je goed geslapen heb, ben jaloers haha. Wat minder voor je vader veel beterschap voor hem. Bij iemand was peuter jarig, weet alleen niet meer zo snel wie maar nog gefeliciteerd. @Meisje93 hoe gaat het verder met jou? Rommelt het nog steeds bij je? Hier net een behoorlijke slijmprop verloren, af en toe rommelt het ook nog. Wel veel bekkenpijn. Maar hopelijk zet het door
Metingen waren goed. Ze zat inderdaad wel onderaan in de groeicurve, maar niks zorgelijks. Gewoon kleiner dan gemiddeld. Voor de pijn mag ik paracetamols innemen. En mocht ik het kindje weer wat minder voelen of andere symptomen hebben, mag ik altijd weer aan de bel trekken. Ik ga morgen weer alles bijlezen en beantwoorden, nu lekker naar bed. Ben ontzettend moe. Slaap lekker dames, zal proberen morgen weer alles bij te lezen en te antwoorden!
Vandaag een jankdag zeg mennnn. Eerst de tongriem van Emma doorknippen en daarna janken omdat ik moest gaan staan. Het brand en trekt in mijn bekken, of 20 man er een feestje op hebben gegeven. Ze hebben alles al nagekeken, van de wond tot het OK verslag, maar kunnen niets vinden. Ik doe er 15 min over om op te staan, plassen en terug te liggen en jank en zweet ondertussen van de pijn. Vorige keer stond ik met deze termijn mijn koffer in te pakken om naar huis te rennen. Vette k*t dag! Spannend al die rommel verhalen van jullie! De volgende is echt aan de beurt zo te lezen! Scheuren....ik koop altijd een mega push up bikini....geen kip die dan die scheuren ziet hoor XD
Ik wil zoooooooo graag in alle RUST slapen...Maar nee...Man en peuter doen een wedstrijd wie kan het beste Pieterburen imiteren...Echt HOE dan? Wederom dus weer een kl*tenacht hier voor Moi...Gevoel alsof m'n onderlijf uit elkaar scheurt en m'n maaginhoud bestaat uit zoutzuur die mijn luchtpijp wegbrand...Dolletjes en we blijven maar positief... Maar als ik dan de pijn van @Cindy1977 lees mag ik niet zeuren! Wat heftig voor je! Hopelijk voel je je snel beter!
Ohnee Cindy wat een tegenvaller zeg! Neem aan dat je pompje is afgesloten? Ks is ook echt niet niks heb zo vaak gezien dat vrouwen echt wel veel pijn hadden bij het opstaan de eerste keer maar vervelend dat je na je vorige ervaring zoveel meer pijn hebt. En och die tongriempjes doorknippen is ook zo sneu, gelukkig geneest het in haar mondje snel en zal het drinken daardoor wel beter gaan. Maar leuk is anders.. Geef jezelf de tijd en maat he goed vertroetelen. Lekker naar je mini kijken en veel knuffelen. Ik hoop dat de pijn snel zakt voor je! @Kippetje88 och meis toch wat een ellende, hier hartstikke stil maar al voor de 3de keer wakker met slijm/brok in m'n keel. Krijg er kokhalsneigingen van maar er komt niets. Mijn oma moet vannacht de hele nacht wakker blijven zodat ze morgen opnieuw een hersenfilmpje moet krijgen echt sneu, zou nu alleen graag wat slaap van haar willen lenen haha. Hoop dat jij toch nog in slaap valt oordoppen een optie?
@Cindy1977 kreeg een brok in mn keel net, tijdens t lezen van je berichtje. Herstellen heeft tijd nodig. Maar pijn is nooit fijn. Dat gun je ook niemand. En dan Emma.. ze is nog zo klein, je kindje zo zien is ook niet prettig. Maar hopelijk gaat ze makkelijker kunnen drinken nu. Dikke knuffel voor jou!
@Pln, ik ben verhuisd naar de bank...Maagzuur dwingt me rechtop te slapen zo...Continue harde buiken en krampen ook...Het mag van mij doorzetten haha maar dat droomscenario kan ik vergeten want dat zal vast wel niet
@Kippetje88 ... Ow crap dat klinkt idd ook alles behalve gezellig. En je weet maar nooit wanneer het begint, ik duim mee! @Kiekieboe .... <3 @Pln .... pca pomp zit er nog aan, als ik naar het toilet moet dan druk ik eerst 2 keer. Maar het voelt of dat het niets doet eig. Ik houd Emma maar heel goed vast de hele tijd, oog op de prijs hè En ik vraag aan Sinterklaas ook meteen 2 nieuwe tepels, ik was vergeten dat dat best ff gevoelig is dat bv geven XD
@Cindy1977 Aaah en toch nog zoveel pijn heb met je te doen! Inderdaad oog op de prijs, je mooie meisje. Ja die tepels.. De mijne doen nu iedere dag al even zeer soms heb ik er tranen van in m'n ogen weet niet hoe dat komt lijkt net of er iemand aan hangt... Heb m'n Tepelzalf alvast in de vluchtkoffer zitten maar in het begin zal het hoe dan ook gevoelig zijn! Je doet het vast hartstikke goed, en je bent pas geopereerd. Dat is echt niet niks! Heeft iemand tips tegen vastzittend slijm heb het al weken en kom er niet vanaf, ik gaf de verkoudheid de schuld maar dat houd al vanaf de 26 weken aan en krijg 't niet weggeslikt iedere ochtend heb ik het gevoel dat ik dr in blijf hangen. Het is uiteraard ook weer 5 uur dus ik ben weer wakker. Benieuwd wat de gyn vandaag gaat zeggen maar verwacht er niks van.
Ahh @Cindy1977 wat rot! Hopelijk word het snel beter en zal de pijn minder worden. Ben je nu alleen met Emma in het ziekenhuis of is je man er nog bij? En ja die tepels... hier 2x lang mogen voeden maar de 1e weken was het ook altijd wel gevoelig. Pijn mag het eigenlijk niet doen he.. hopelijk heeft dat tongriempje dooor knippen goed gewerkt. Dikke knuffel voor jou powermama! @Pln he bah die nachten ook voor jou. Ik gun jou zo eens een keer een fijn nacht. Hopelijk kan je nog een beetje slapen zo. Ik heb hier van die keel en neus kruidenthee, dat drinken met tijmhoning. Wellicht dat zoiets helpt? Tmoet even loskomen... wel vervelend dat je er zo'n last van hebt. @Kippetje88 nog wat kunnen slapen? Wat een kak nacht dan zo zeg. Niet leuk voor je. @ hier wakker gemaakt door dreumes en die slaapt weer verder. Ik helaas klaar wakker daardoor. Heb ook pijn aan mn buik. Weet nietwat voor pijn het is. Maar tis eigenlijk best een rotgevoel. Voor de mama's met al een kindje.. hoe doen jullie dat nu? Mijn man werkt door de weeks gewoon. Het huishouden/verzorging voor de kidskomt grotendeels op mij terecht. Ik vind het maar pittig dat stukje. Peuter gaat 2 ochtenden naar psz maar dat was het dan ook wel. Man neemt de kids in wknd wel veel over maar door de weeks ben ik kapot gewoon. Ze vragen samen veel aandacht wat ik ze niet altijd optimaal kan geven. Ben ook sneller geïrriteerd naar ze. Maar hoe doen jullie dat? Krijgen jullie veel hulp daarin?
@YellowEyes fijn dat voor nu alles er gewoon goed uit zag @Chezzy Goed dat je toch eens een nachtje beter geslapen hebt en dat je de kleintjes nog een paar daagjes bij jou mag houden. Maar kort ook wel af zo! Veel beterschap voor je vader! @TigerAngel7 Hoop voor jou ook dat het nu gewoon doorzet. @Cindy1977 Wat zielig voor Emma. Niet leuk om nu al te moeten doen maar achteraf gaan jullie er hopelijk alleen maar goed mee zijn en gaat het drinken vlotter en minder pijnlijk... En wat een medelijden heb ik met jou. Hopelijk hebben jullie toch een beetje een goede nacht gehad en gaat het vandaag al heel wat beter... @Kippetje88 bah ook al zo een kutnacht. Hopelijk heb je nog iets kunnen slapen... @Pln Voor jou idem... En niet echt tips tegen vastzittend slijm, maar moet ook erg vervelend zijn. @Appelmoess Hier maar 1 kleintje rondlopen die ook 2 dagen naar de opvang gaat en de rest gewoon thuis is. Ik sta er ook meestal alleen voor want vriendlief moet slapen overdag. Huishouden blijft wel wat meer liggen, daarin gebeurt alleen het noodzakelijkste.. Peuter vraagt hier ook veel aandacht die ik hem niet altijd kan geven, zeker met de rust die ik moest houden, dus voorbije weken heeft hij iets vaker voor de tv gezeten dan dat goed is... Voel me er wel schuldig over maar weet dat het maar tijdelijk is.. Probeer daarnaast regelmatig eens bij de grootouders te passeren zodat zij en mijn zus met hem bezig zijn, eens naar een binnenspeeltuin te gaan zodat hij zich daar kan uitleven... @Meisje93 hoe is jou nacht geweest?
@Cindy1977 ah wat vervelend zeg. Maar het is idd ook niet niks!! Hopelijk gaat de bv dadelijk beter, tongriempje kan veel doen! @Appelmoess hier zit zoon op school daar ben ik al heel blij mee. Vraag me wel af hoe ik dat dadelijk als ik bevallen ben de eerste dagen moet doen. Mja we zien wel. @Pln wat een klote nacht weer zeg! @Chezzy fijn dat het einde in zicht is en dat allea er goed uit ziet. Wel sneu van je vader, beterschap!! @Kippetje88 nog iets kunnen slapen op de bank?