Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019 3.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 9 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Regenboogjee wow, wauw dat ging snel! Van harte gefeliciteerd en wat fijn dat het ondanks dat het zo snel is gegaan goed ging. Lekker naar huis straks en genieten:)

@Cindy1977 oooh die lippen wat een knapperd!
    @Meisje93 he wat jammer had bij jou ook toch al wel op een beebje gerekend hihi:)

Hier net maar naar de bank verhuist in de hoop dat manlief nog een paar uur uit kan slapen na mijn spooknacht . Ben er ieder uur uit geweest maar meer omdat ik last had van verstopte neus, super droge mond en lippen en simpelweg te weinig lucht. Maar ook mn draai niet kunnen vinden. Nu neusspray (zout), lippen balsem en een halve fles water op. Hopelijk kan ik ook nog een uurtje slapen ik voel me alsof ik 6 flessen wijn op heb!

Regenboogjee vindt dit leuk.
  2. Mimi91

Mimi91 Actief lid

24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    @Regenboogjee gefeliciteerd! Wauw wat een snelle bevalling! Ben benieuwd naar haar naam :)

3. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Regenboogjee was jij niet degene die bang was dat je ging hyperventileren en de weeën niet aan kon? Kan dat ik je verwar met iemand hoor, neem me niet kwalijk. Maar anders heb je het toch mooi even geflikt! :)

4. Regenboogjee

Regenboogjee Actief lid

1 mei 2016
    424
    646
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee dat was ik niet hihi!
    Ik heb hele auto rit zitten puffen (al-tijd-is-kort-jak-je-ziek en deze-wee-komt-nooit-meer-terug) haha . Geleerd bij zwangerschapsyogaaa❤️
    Horen hopelijk zo of we naar huis mogen

Kippetje88, Kiekieboe, Appelmoess en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Ah geweldig!! Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan. Wel thuis

6. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
  7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Pln ik ook wel een beetje. Maar wie weet vandaag! :)
    Sinds gisteren doet mijn lichaam zo'n pijn.
    Nu veel rugpijn en af en toe een voorwee.

heh wat vervelend van je nacht. :( Niet fijn om zo slecht te slapen op het einde.

@Regenboogjee echt snel gegaan zeg! Was je vriend ook niet helemaal overrompeld?
    Hopelijk mogen jullie straks naar huis.

8. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Regenboogjee met de geboorte van jullie meisje❤️
    Wat is het snel gegaan zeg! Heel fijn om te lezen, Hopelijk mogen jullie straks lekker naar huis!

9. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    @Regenboogjee wauw heeft dus toch doorgezet en wat een snelle bevalling en dat zelfs ook nog in stuit! Hoe gaat het nu met jullie? Gefeliciteerd en geniet er van!

#hier vanmorgen om 6u al wakker behoorlijk misselijk en last van maagzuur wat ook af en toe blijft hangen. Wat buikpijn en weer een vieze slijmprop in de onderbroek. Laat het maar snel morgen zijn

Pln en Regenboogjee vinden dit leuk.
  10. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Yeayyy @Regenboogjee van harte gefeliciteerd !! Bizar snel. Nu lekker kroelen.

Hier zet de verkoudheid helaas een tandje bij. Hoop niet dat het de griep is. :confused:

11. Maze1

Maze1 Actief lid

12 sep 2018
    283
    352
    63
    Vrouw
    @Regenboogjee jij ook gefeliciteerd!
    Mijn moeders bevalling van mij ging ook zo vreselijk snel, in mn hoofd gaat het bij mij ook zo haha!

Wat spannend al die babys die nu geboren worden. Ieder steekje of pijntje denk ik ook ohjee gaat het nu gebeuren!

#angelina jolie. Wow!!!!!! Meer kan ik niet zeggen. Wow!

Regenboogjee en Cindy1977 vinden dit leuk.
  12. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    @Regenboogjee wow proficiat! En wat snel gegaan! Nu volop genieten van je dochtertje en knap dat je weer een stuitbevalling gedaan hebt.

@Cindy1977 wat een knapperd! Helemaal jaloers en ongeduldig ook zo.

En wat is er weer veel gekletst vannacht. Weer zovelen met slechte nachten.. Hopelijk kunnen jullie vandaag wat bijtanken of zet het eindelijk eens echt door bij degene die voorweeën hebben.

Hier korte nachtjes maar slaap wel vast de uren dat zoontje me laat slapen. En kom de laatste nachten toch weer aan een 5 à 6 uur (en dat is dan nog omdat het ‘s avonds altijd laat was) dus mag in vergelijking met jullie echt niet klagen.
    Hier is alles weer heeeeeel rustig. Zonder buik die soms in de weg zit zou ik zelfs vergeten dat ik zwanger ben... Weer hele rustige baby, ineens bijna niets van harde buiken of voorweeën meer... gaat nog wel eventjes duren denk ik :)

@Chezzy veel succes vandaag!

13. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Regenboogjee gefeliciteerd! Ik teken voor zo een sbeel bevalling. Alles goed met jullie?

@Cindy1977 wat een knapperd!!!! Tis dat ik een meisje krijg anders had ik hem uitgehuwelijkt! ;)

Ik word nu ook ongeduldig hoor! Kom maar snel kleintje!!

Regenboogjee en Cindy1977 vinden dit leuk.
  14. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    @Regenboogjee & @Pitaa91 wauw, jullie ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie kindjes. Geniet lekker van elkaar.

Ik denk ook echt dat het hier nog wel even duurt, al hoop ik van niet haha. :D sprak gisteren nog een kennis van me en die vertelde dat alle 3 haar kinderen op de uitgerekende datum kwamen. Hoe bijzonder is dat. :o:

Een mevrouw op het feestje vroeg me wanneer ik bevallen was. Dus ik kijk haar verbaasd aan en zeg: was het maar zo'n feest. Zegt ze: oh maar je hebt zo'n kleine buik. (Had ook een wat wijder shirt aan hoor). :roflmao:

Manna, Regenboogjee en Cindy1977 vinden dit leuk.
  15. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @YellowEyes mijn moeder ook 2x op de datum zelf.. Ik hoop toch niet dat ik dat na doe haha.

Onze kleine man is gedraait! Weken ligt ie al met z'n rug links en benen rechts maar ik voelde nauwelijks nog wat, nu voel ik rechts getrappel, wel doffer maar de placenta ligt daar ook.. Gekkie!

Manna en YellowEyes vinden dit leuk.
  16. Chezzy

Chezzy Actief lid

3 mrt 2016
    412
    309
    63
    @Regenboogjee. Wauw wat super! Van harte gefeliciteerd! Nu lekker bijkomen met z'n allen!

Heb weer geen word, snap niet dat jullie alles kunnen onthouden met reageren op anderen, echt knap van jullie! Dus mocht ik niet zo reageren zoals normaal, dan weten jullie waardoor het komt.

Hier om 900 ingecheckt bij ZK. Is weer een spitsuur hier met bevallingen, net zoals toen bij geboorte met dochter, dus dat klinkt hoopvol ;). Om 930 aan ctg tot 1015. Nu wachten voor nw inwendig onderzoek. Was flink veel activiteit op ctg te zien, maar verwacht niet dat ik 3 cm heb. Verwacht dus gewoon primen vandaag.
    Ben benieuwd hoe laat alles geplaatst wordt.

Kreeg bandje voor antibioticum om toen ik die slaapmedicatie had. Maar snapte de link niet zo goed waarom dit nodig zou zijn. Vandaar mijn vraag. Moet zeggen dat ze het hier vaak over antibioticum hebben, maar dan zal dat waarschijnlijk uit voorzorg zijn.

17. Chezzy

Chezzy Actief lid

3 mrt 2016
    412
    309
    63
    Hoop dat de dames die slechte nacht hebben gehad vandaag wat rust/slaap erbij kunnen pakken. En dat het gesnotter niet verder doorzet. Dat de kwaaltjes maar snel over mogen zijn en dat we genieten van onze babies!

@YellowEyes. Oh oh wat een opmerking. Snap je reactie!

YellowEyes vindt dit leuk.
  18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Eveliennn89 hopelijk stilte voor de storm bij je.

Wat een opmerking zeg! @YellowEyes

Spannend hoor! @Chezzy
    Hopelijk verloopt alles voorspoedig.

Chezzy en YellowEyes vinden dit leuk.
  19. Appelmoess

Appelmoess Actief lid

6 jun 2018
    377
    668
    93
    Vrouw
    @Regenboogjee zoo he das lekker vlot! En toen was ze er al gewoon. :D haha gefeliciteerd! Lekker genieten en laat je lekker vertroetelen ♡

@Pln dat was/ben ik. Sta er inmiddels al een stukje relaxter in. :)

@Chezzy spannend zeg! Veel succes en hou ons op de hoogte in hoeverre dat kan.

Hier net wakker. Man en kids de deur uit. Ik ga eens lekker op bed mn ontbijtje eten en netflix aanzetten. Genieten van mn rust. :cool:

Chezzy, Manna en Regenboogjee vinden dit leuk.
  20. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Appelmoess ik twijfelde tussen jullie 2 haha.. Maar ik ben blij te horen dat je er relaxter in staat hou dat gevoel vast! :)

Appelmoess vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina